Γέρμα του Φ.Γ. Λόρκα

Μια συμφωνική σκηνική μπαλάντα στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016

Εγκλωβισμένη σε έναν γάμο που δεν υπήρξε επιλογή της, με μόνη της διέξοδο πλέον τη μητρότητα, η Γέρμα κάνει ό,τι μπορεί για να ολοκληρώσει την ύπαρξή της κατά τα πρότυπα της εποχής και να δώσει νόημα στη ζωή της. Όσο κι αν προσπαθεί, δεν καταφέρνει να ξεφύγει από τη μοίρα της, αφού «yerma» σημαίνει στείρα. Το παιδί που δεν έρχεται ποτέ τής γίνεται εμμονή, οδηγώντας την αναπόφευκτα στο έγκλημα…

Από τις 7 Μαρτίου

Με το αριστούργημα του August Strindberg, Δεσποινίς Τζούλια, επιστρέφει ο δραστήριος χορογράφος και σκηνοθέτης Σταύρος Λίτινας παρουσιάζοντας ξανά, από τις 7 Μαρτίου, για τη σκηνή του θεάτρου Άνεσις, την πρωτοφανή εκδοχή της δημοφιλέστερης ηρωίδας του Σουηδού συγγραφέα σε μία παράσταση Flamenco που γνώρισε τεράστια επιτυχία, αγαπήθηκε από το κοινό και εντυπωσίασε τους κριτικούς!

Στα πλαίσια των δραστηριοτήτων "Πολιτισμικοί και Παραγωγικοί Κύκλοι" το Κτήμα Δαλαμπέλος φιλοξενεί τον κιθαριστή flamenco Γιώργο Βαλίρη καθώς και τη χορεύτρια και χορογράφο Γιώτα Πεκλάρη οι οποίοι παράλληλα θα πραγματοποιήσουν εργαστήρια κιθάρας και χορού.

Το flamenco είναι ένα από τα πιο πλούσια μουσικά ιδιώματα του κόσμου. Η φόρμα του καθορίζεται από το τραγούδι και η μουσική του περιλαμβάνει ρυθμικά μοτίβα από την Ανατολή, την Αφρική και την Ευρώπη.

INVITACIÓN

La Editorial de Grecia KEDROS y el Organismo Socio - Político «Latinoamericanxs» en España, tienen el agrado de invitarles a la presentación de la segunda edición del libro del periodista griego peruano, y sobrino del ex Presidente de Perú Juan Velasco Alvarado, Iásonas Pipinis Velasco

«EL EXPERIMENTO DE AMÉRICA LATINA»

Σκοπός αυτής της σειράς μαθημάτων φλαμένκο είναι η ενδυνάμωση και η εξοικείωση με το συγκεκριμένο μουσικό είδος. Τα μαθήματα απευθύνονται σε όσους ενδιαφέρονται για το φλαμένκο, ανεξαρτήτως επιπέδου.

Το πρώτο μέρος των μαθημάτων περιλαμβάνει τεχνική σώματος, χεριών, ποδιών, τεχνική στροφών, μαρκαρίσματα και ασκήσεις ισορροπίας με σκοπό ο κάθε μαθητής  να αρχίσει να βρίσκει το κέντρο του. Το δεύτερο μέρος περιλαμβάνει κομμάτια από llamadas και remate σε διάφορα palos, με συνοδεία τραγουδιού έτσι ώστε οι συμμετέχοντες  να μάθουν να τα τοποθετούν, σε συνάρτηση με αυτό, στα σωστά μουσικά σημεία.