Προβλήματα με τα ισπανικά στην ελληνική εκπαίδευση

Περισσότερα
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #14426 από maria1

Morgan έγραψε: Kαι το γεγονός ότι ζητούν να προσλάβουν άμεσα επιστημονικό προσωπικό για τη σύνδεση του ΚΠΓ με την Εκπαίδευση για την Ισπανική γλώσσα, πώς το εξηγείς; paspif.gr/zitisi-epistimonikou-prosopikou-gia/

To εξηγώ με το εξής α/ δεν έχουν ενημερώσει απο το ΥπΔΒΜΘ το πανεπιστήμιο ότι έχουν άλλα σχέδια για τον κλάδο - όπως άλλωστε και εμάς, β/ θέλουν τα έσοδα ΚΠΓ - δεν έχει σχέση γι' αυτούς το σχολείο με το ΚΠΓ γ/ δεν θα βρούν πουθενά αυτά τα προσόντα αφού δεν υπάρχουν μόνιμοι καθηγητές κάτι που επίσης αγνοούν οι πανεπιστημιακοί οπότε και θα φάνε τα λέφτά κάποιοι πανεπιστημιακοί.... και τα 3 είναι αρκετά πιθανά....

εγώ πραγματικά δεν θα ήθελα να δω καθηγητή να μετέχει στο ΚΠΓ μετά απο αυτά που κάνουν στους κλάδους είναι ψεύτες και αφερέγγυοι όλοι τους.
Last edit: 11 Χρόνια 10 Μήνες πριν by maria1.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #14430 από ka-xri
ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΗ!!!!
Παρόλο που κινδυνέυω να με ξαναπιάσει στο στόμα του... φευ, το διακυνδυνεύω ωστόσω. Ας είναι.
Κα-Χρι

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #14431 από ka-xri
Μαρία1,

σχετικά με το επιστημονικό προσωπικό που ζητάνε για το ΚΠΓ στα Ισπανικά, δεν υπάρχει κανένας μόνιμος καθηγητής στα Ισπανικά, οπότε λογικά θα πάρουν ή από το Παν/μιο, ή με Σύμβαση έργου ή διορισμένο με άλλη ειδικότητα. Τώρα ποιον θα βρούνε με με τα προσόντα που ζητάνε κ με δέλεαρ τα ατελείωτα χρήματα που προσφέρουνε :down: (που ως γνωστόν το πότε τα παίρνει κάποιος είναι πραγματικά άγνωστο) είναι άξιο απορίας.
Πάντως όπου δεν υπάρχει άνθρωπος με τα τυπικά ζητούμενα προσόντα συνηθως πάνε στον πρώτο επόμενο με τα λιγότερα.
Εαν κρίνω από άλλα προγράμματα.
Πάντως το θεωρώ θετικό. Το γεγονός ότι ακόμα κ στη ανακοίνωση δε μας εξαιρούν ερχεται αντίθετο με το πέπλο μάυρης απαισιοδοξίας, που, όχι αδίκως, έχει σκεπάσει τον κλάδο μας φέτος, ε?? Το να μένουμε εντός ακόμα κ έτσι, είναι καλύτερο από το τίποτα που περνάει η γλώσσα κ η ένταξη της στη ΜΕ φέτος...
Καλό βράδυ
Κα - Χρι

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #14432 από nena8

hispanista έγραψε:

Morgan έγραψε: Φυσικά και η πολιτική του Υπουργείου Παιδείας ήταν τόσα και τόσα χρόνια να δημιουργεί πανεπιστημιακά τμήματα χωρίς κανένα σχεδιασμό.

Γιατί το Υπουργείο Παιδείας να δημιουργεί αφειδώς πανεπιστημιακά τμήματα και προγράμματα σπουδών, όταν δεν έχει κατοχυρώσει εκ των προτέρων τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων τους.

Γεια στο στόμα σου, θα πω εγώ! Αυτό είναι μεγάλη αλήθεια, υπάρχουν ορισμένα τμήματα «Ισπανικής Φιλολογίας» για να το πω γενικόλογα που ανήκουν σ' αυτήν την κατηγορία. Δεν μπορεί, δεν είναι δυνατόν να έρχεται μιαν ωραία πρωία ή βραδιά για επίσκεψη ο ισπανός πρέσβης (ή δεν ξέρω κι εγώ ποιος), να λέει «ωραίο μέρος αυτό, ας κάνουμε ένα τμήμα!» Και εν μία νυκτί, χωρίς σχεδιασμό, χωρίς έναν άνθρωπο να κάτσει και να σκεφτεί σωστά και λογικά τα διδακτέα μαθήματα, να νοιαστεί για την πρόσληψη καταρτισμένων και σοβαρών καθηγητών και ΚΥΡΙΩΣ για την επαγγελματική αποκατάσταση των αποφοίτων!

Morgan έγραψε: Καταλογίζω ευθύνες, ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΝ ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΑΝ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ.

Μπαίνεις σε ένα πανεπιστημιακό ίδρυμα θυσιάζοντας τον χρόνο σου, περνώντας ώρες διαβάζοντας, περνώντας αγωνία, με όλη την όρεξη και την καλή διάθεση να δουλέψεις και να μάθεις πέντε πράγματα (από ανθρώπους που ξέρουν υποτίθεται δέκα πράγματα παραπάνω από εσένα) και περιμένεις ότι ο κόπος σου, ο χρόνος σου (και των γονιών σου επίσης που περιμένουν πολλά από εσένα) θα ανταμειφθούν. Θα έπρεπε να εξετάζουμε κι από την καλή κι απ' την ανάποδη τις σχολές πολύ πριν συμπληρώσουμε το μηχανογραφικό, αλλά πώς αφού και στα προγράμματα σπουδών όλο παχιά λόγια διαβάζει κανείς... Μόνο αν έχεις τύχη και ενημερωθείς από κάποιον φοιτητή, αν η σχολή είναι αρκετά μεγάλη, και επίσης αν δεν σκεφτείς ότι «Εντάξει, κρατικό πτυχίο είναι, κάτι στο διάολο μπορώ να κάνω μ' αυτό!» Εγώ περιμένω να φτάσει η μέρα που θα κλείσει η σχολή από την οποία αποφοίτησα, θα είναι μια ανακούφιση ότι σταματούν να εξαπατούν τους φοιτητές και ότι οι φοιτητές σταματούν να εξαπατούν τους εαυτούς τους! ΝΑΙ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΒΕΒΑΙΩΣ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ! ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΤΑΞΗ, ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΕΣ, ΟΣΕΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΙΩΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΗΜΕΡΑ!

Δυστυχώς το τι σπουδάζουμε έχει αντίκτυπο σε εμάς τους ίδιους, σε κανέναν από αυτούς που σχεδιάζουν εσφαλμένα την τριτοβάθμια εκπαίδευση!


Είμαι κατά της κατάργησης!...Πιστεύω είναι λάθος να λέμε ή σε σχολείο ή πουθενά.Δεν μας εξαπάτησε κανένας (τουλάχιστον μέχρι ν'αρχίσει το ''πάρτυ'' με τα σχολεία) .Οταν ξεκίνησα τις σπουδές μου το 2003 δεν είχα ακούσει κατι για εισαγωγή στα σχολεία και εξαρχής είχα σκοπό να ασχοληθώ με τον ιδιωτικό τομέα ή τη μετάφραση 'οπως οι συμφοιτητές μου και υποθέτω και οι προηγούμενοι εισακτέοι.Ξεκινήσαμε κάποιοι με αγάπη για τη γλώσσα άλλοι για να επωφεληθούν το πτυχίο (μόρια, μισθολογικά κτλ.) και ο καθένας θα έθετε αργότερα, σε εφαρμογή τις γνώσεις του όπως νόμιζε..Το να θεωρείται μοναδικός σκοπός των σπουδών ο διορισμός σε δημόσιο σχολείο είναι καταστροφικό για το ίδιο το αντικείμενο.Πάρτε ως παράδειγμα τους αποφοίτους των καλών τεχνών που ξεκινούν καλλιτέχνες και αποφοιτούν δημόσιοι υπάλληλοι (εννοώ σε νοοτροπία).Στο κάτω κάτω δεν θα τους κάνω και τη χάρη να φωνάζω να κλείσουν σχολές ωστε να φάνε οι πολιτικοί και οι παρατρεχάμενοί τους περισσότερα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #14433 από hispanista

nena8 έγραψε: Είμαι κατά της κατάργησης!...Πιστεύω είναι λάθος να λέμε ή σε σχολείο ή πουθενά.Δεν μας εξαπάτησε κανένας (τουλάχιστον μέχρι ν'αρχίσει το ''πάρτυ'' με τα σχολεία) .Οταν ξεκίνησα τις σπουδές μου το 2003 δεν είχα ακούσει κατι για εισαγωγή στα σχολεία και εξαρχής είχα σκοπό να ασχοληθώ με τον ιδιωτικό τομέα ή τη μετάφραση 'οπως οι συμφοιτητές μου και υποθέτω και οι προηγούμενοι εισακτέοι.Ξεκινήσαμε κάποιοι με αγάπη για τη γλώσσα άλλοι για να επωφεληθούν το πτυχίο (μόρια, μισθολογικά κτλ.) και ο καθένας θα έθετε αργότερα, σε εφαρμογή τις γνώσεις του όπως νόμιζε..Το να θεωρείται μοναδικός σκοπός των σπουδών ο διορισμός σε δημόσιο σχολείο είναι καταστροφικό για το ίδιο το αντικείμενο.Πάρτε ως παράδειγμα τους αποφοίτους των καλών τεχνών που ξεκινούν καλλιτέχνες και αποφοιτούν δημόσιοι υπάλληλοι (εννοώ σε νοοτροπία).Στο κάτω κάτω δεν θα τους κάνω και τη χάρη να φωνάζω να κλείσουν σχολές ωστε να φάνε οι πολιτικοί και οι παρατρεχάμενοί τους περισσότερα!


Ξεκαθαρίζω ότι για μένα η κατάργηση δεν έχει να κάνει με τον ιδιωτικό ή το δημόσιο τομέα, αλλά με την ουσία των πραγμάτων: τις γνώσεις που παίρνεις κι αν μπορούν να σου χρησιμεύσουν κάπου ...ή όχι! Οι σχολές πρέπει να έχουν σαφή επαγγελματικό προσανατολισμό, πράγμα το οποίο πρέπει να αντικατοπτρίζεται στο πρόγραμμα σπουδών, γιατί αλλιώς δεν υπάρχει σαφής δρόμος προς την επαγγελματική αποκατάσταση. Παράδειγμα: δεν μπορείς να σπουδάσεις σε τέσσερα χρόνια φιλολογία, μετάφραση και παιδαγωγική, πρέπει να επιλέξεις ένα από τα τρία για να πεις αύριο στον υποψήφιο εργοδότη «Εγώ είμαι φιλόλογος» ή «Εγώ είμαι μεταφραστής» ή «Εγώ είμαι παιδαγωγός». Το αν ο οποιοσδήποτε είχε όνειρα που έθαψε στο δημοσιοϋπαλληλικό του γραφείο, αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Δεν ξέρω αν και ποιος θα φάει τι με το κλείσιμο σχολών, δε με αφορά, αυτό που θέλω είναι να ξεκαθαρίσει η κατάσταση τουλάχιστον με τη δική μου σχολή. Αφού δεν μπορεί να προσφέρει τίποτα ουσιαστικό, χίλιες φορές το λουκέτο.

Ναι, αυτό που λέω είναι ακόμα πιο βασικό από την απόκτηση επαγγελματικών δικαιωμάτων. Είναι το δικαίωμα να λαμβάνουμε οι Έλληνες αξιοπρεπή πανεπιστημιακή εκπαίδευση!

Uno es capaz de lograr lo que sea, si su entusiasmo no tiene límites.
Last edit: 11 Χρόνια 10 Μήνες πριν by hispanista.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #14434 από nena8

hispanista έγραψε:

nena8 έγραψε: Είμαι κατά της κατάργησης!...Πιστεύω είναι λάθος να λέμε ή σε σχολείο ή πουθενά.Δεν μας εξαπάτησε κανένας (τουλάχιστον μέχρι ν'αρχίσει το ''πάρτυ'' με τα σχολεία) .Οταν ξεκίνησα τις σπουδές μου το 2003 δεν είχα ακούσει κατι για εισαγωγή στα σχολεία και εξαρχής είχα σκοπό να ασχοληθώ με τον ιδιωτικό τομέα ή τη μετάφραση 'οπως οι συμφοιτητές μου και υποθέτω και οι προηγούμενοι εισακτέοι.Ξεκινήσαμε κάποιοι με αγάπη για τη γλώσσα άλλοι για να επωφεληθούν το πτυχίο (μόρια, μισθολογικά κτλ.) και ο καθένας θα έθετε αργότερα, σε εφαρμογή τις γνώσεις του όπως νόμιζε..Το να θεωρείται μοναδικός σκοπός των σπουδών ο διορισμός σε δημόσιο σχολείο είναι καταστροφικό για το ίδιο το αντικείμενο.Πάρτε ως παράδειγμα τους αποφοίτους των καλών τεχνών που ξεκινούν καλλιτέχνες και αποφοιτούν δημόσιοι υπάλληλοι (εννοώ σε νοοτροπία).Στο κάτω κάτω δεν θα τους κάνω και τη χάρη να φωνάζω να κλείσουν σχολές ωστε να φάνε οι πολιτικοί και οι παρατρεχάμενοί τους περισσότερα!


Ξεκαθαρίζω ότι για μένα η κατάργηση δεν έχει να κάνει με τον ιδιωτικό ή το δημόσιο τομέα, αλλά με την ουσία των πραγμάτων: τις γνώσεις που παίρνεις κι αν μπορούν να σου χρησιμεύσουν κάπου ...ή όχι! Οι σχολές πρέπει να έχουν σαφή επαγγελματικό προσανατολισμό, πράγμα το οποίο πρέπει να αντικατοπτρίζεται στο πρόγραμμα σπουδών, γιατί αλλιώς δεν υπάρχει σαφής δρόμος προς την επαγγελματική αποκατάσταση. Παράδειγμα: δεν μπορείς να σπουδάσεις σε τέσσερα χρόνια φιλολογία, μετάφραση και παιδαγωγική, πρέπει να επιλέξεις ένα από τα τρία για να πεις αύριο στον υποψήφιο εργοδότη «Εγώ είμαι φιλόλογος» ή «Εγώ είμαι μεταφραστής» ή «Εγώ είμαι παιδαγωγός». Το αν ο οποιοσδήποτε είχε όνειρα που έθαψε στο δημοσιοϋπαλληλικό του γραφείο, αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Δεν ξέρω αν και ποιος θα φάει τι με το κλείσιμο σχολών, δε με αφορά, αυτό που θέλω είναι να ξεκαθαρίσει η κατάσταση τουλάχιστον με τη δική μου σχολή. Αφού δεν μπορεί να προσφέρει τίποτα ουσιαστικό, χίλιες φορές το λουκέτο.


Καταρχάς, όταν χρήματα που έπρεπε να επενδυθούν στην εκπαίδευση κόβονται χωρίς εναλλακτική, ναι, μας αφορά.Συνεχίζοντας, κι εγώ στο ΕΚΠΑ σπούδασα κι ένας θεός ξέρει πόσες αλλαγές χρειάζεται το τμήμα ξεκινώντας (κατα τη γνώμη μου) απο την κατάρτιση του προσωπικού.Αυτό όμως δεν σημαίνει αυτομάτως κατάργηση του τμήματος αλλά προσπάθεια βελτίωσης.Η κατάργηση πανεπιστημιακών και τεχνικών τμημάτων έπρεπε να είναι η έσχατη λύση όταν (όπως οφείλουν) εξαντληθούν όλα τα περιθώρια βελτίωσης και όχι πριν καν ξεκινήσουν!Τώρα για την ισπανική φιλολογία συγκεκριμένα - και γι' αυτό πέφτει (δυστυχώς ) το βάρος στους υπεύθυνους του τμήματος- το πιο απλό θα ήταν να ζητηθεί ενδοπανεπιστημιακά να ακολουθήσουν το πρόγραμμα της αγγλικής φιλολογίας ως υπόδειγμα, κατα το οποίο στα τελευταία έτη γίνεται διαχωρισμός της ειδικότητας που θέλει να ακολουθήσει κάποιος-μετάφραση/διδακτική.Προφανώς όλοι οι πτυχιούχοι έχουν τα ίδια δικαιώματα στο δημόσιο αλλα στην ελεύθερη αγορά είναι πιο συγκεκριμένα τα πράγματα.Όσων αφορά τους εργοδότες και πώς μας αντιμετωπίζουν (μεταφραστές ή φιλολόγους) το μόνο που μας διαχωρίζει είναι κάποιο μεταπτυχιακό ή σεμινάρια μετάφρασης και η προϋπηρεσία.Εξάλλου δεν ανήκει στο τμήμα μετάφρασης και διερμηνείας η ισπανική γλώσσα (δεν έχω καταλάβει ακόμα τι ισχύει για το ιόνιο) ούτε διδάσκεται στη σχολή ξεναγών, οπότε και η απαίτηση του εργοδότη (καλώς ή κακώς) είναι ανάλογη με την προσφορά.
Αυτό που είναι απαράδεκτο είναι το βάζω -δεν βάζω γλώσσα επιλογής.Θα προτιμούσα απο την αρχή να έλεγαν: ''ναι, μπαίνουν κανονικά ή όχι μπορεί να βάλω και ολλανδική φιλολογία άμα γουστάρω στο πανεπιστήμιο αλλά σε σχολεία ξεχάστε το.'' ίσως να ήταν και καλύτερα έτσι για να ζορίσουν τα πράγματα μέσα στη σχολή και να άλλαζε κάτι.Πάντως την εύκολη λύση, λέξη-κλισέ ''λουκέτο'' δεν την υποστηρίζω...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.138 δευτερόλεπτα