Προβλήματα με τα ισπανικά στην ελληνική εκπαίδευση

Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #14467 από Rojiblanco

Morgan έγραψε: maria1,

Δεν κατάλαβα τι εννοείς;


Η αλήθεια είναι ότι και εγώ έκανα την ίδια σκέψη με τον maria1.
Ότι δηλαδή 2.465 λέξεις είναι πάρα πολλές για να τις διαβάσεις ως απάντηση σε ένα θέμα :ohmy:
Δεν είναι μομφή αυτό Morgan, απλά μια σκέψη... ;)

"Silencio y gritos son el final de mi canción"
(Víctor Jara - Chile - 1973)
Last edit: 13 Χρόνια 3 Μήνες πριν by Rojiblanco.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #14468 από maria1
Συνήθως δεν δίνω παραπάνω απο 1 λεπτό για να διαβάζω κάτι στο φόρουμ ή οπουδήποτε αλλού, τόσα πράγματα τόσες σκέψεις τόσα link που και αυτά θέλουν διάβασμα είναι αποτρεπτικά οπότε είπα ότι λογικά το 90% το έχουμε ξαναπεί είτε τηλεφωνικά ή το έχω ξαναδεί. Είναι αποτρεπτικό ένα μεγάλο κείμενο με ενσωματωμένα τόσα επιμέρους θέματα γι' αυτό μιλάω για καλή πρόθεση αλλά.....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #14469 από Mikel Lejarza Eguía
Τι να κάνω, την βρίσκω με το να γράφω για την Ιταλική και την Ισπανική στο www.ispania.gr

Aυτή είναι η πρέζα μου και ο ΠΑΟΚ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #14473 από nena8

hispanista_griego έγραψε: Νίκο, καλημέρα,

σε πολλά πράγματα έχεις δίκιο, επιφυλάσσομαι να απαντήσω πιο εκτεταμένα μόλις βρω λίγο χρόνο, πάω σχολέιο και μετά έχω να διαβάσω Ισπανική Ποίηση για τους γνωρίζοντες από ΕΚΠΑ. Ωστόσο, το υπουργείο οφείλει, αν θέλει πραγματικά αναβάθμιση της παιδείας, να προχωρήσει σε τομές τέτοιες, που να έχουν νόημα... όπως έσπασε τους συναδέρφους ΠΕ 04 (Φυσικής Χημείας κλπ), να σπάσει και εμάς τους ΠΕ 02 (σε Κλασικούς, Νεοελληνιστές και Ιστορικούς, μη σου πω και Φιλοσόφους, για τα αντίστοιχα μαθήματα), αλλά να κόψει το λαιμό του κι εφόσον θέλει να προάγει την πολυγλωσσία, να της εξασφαλίσει επίπεδο και ισοτιμία κι όχι ανεμομαζώματα, διαβολοσκορπίσματα... Αλλιώς, ας κατανοήσουμε εμείς, ως πολίτες, οι μαθητές μας (που τους το λέω συχνά) ότι πτυχίο δε σημαίνει πλέον, καλώς ή κακώς, επαγγελματική αποκατάσταση. Ας καταργήσει και τα ΠΕ 40 και όποια άλλα ΠΕ θέλει, αλλά μη μου μιλάει μετά για παιδεία και ποιότητα... Στην τελική, ας μην ίδρυε τρία τμήματα Ισπανικών, εφόσον δεν έχει τι να τους κάνει... Δεν έκανα εγώ και ο κάθε άλλος από μας, που σπουδάζει στα 18 του ή στα 30+ του Ισπανικά, τους σχεδιασμούς του υπουργείου για ψηφοθηρικούς λόγους και μόνο... Μακάρι, να έκλεινε και το Ισπανικό και το Πορτογαλικό και το Σουαχίλικο, αλλά η παιδεία είναι παιδεία. Και για να μην παρεξηγηθώ, εγώ από του χρόνου θα μπορώ να διδάσκω Ισπανικά με 2η ανάθεση, όπως και τώρα μπορώ να διδάσκω Κοινωνιολογία και Δίκαιο. Κι έχω και δικαίωμα μετάταξης αργότερα από ΠΕ 02 σε ΠΕ 40. Το θέμα όμως δεν ειναι το βολεύει εμένα, αλλά τι είναι καλό για την εκπαιδευτική διαδικασία να γίνει, κι αυτό που λείπει στην Ελλάδα ειναι η ειδίκευση, από πασάλειμμα έχουμε μπόλικο. Στην τελική έχουμε πάνω από 20000 φιλολόγους αδιόριστους, δε σημαίνει όμως ότι πρέπει να καταργήσει τις Φιλοσοφικές για να μην γίνεται ο κόσμος φιλόλογος.. αντίστοιχη κατάσταση ζουν και οι συνάδερφοι Θετικοί Επιστήμονες, Θεολόγοι, κλπ... Ας διορίζει 4 αναπληρωτες λοιπόν ΠΕ 40, κι αφού κόπτονται αυτοί οι 4 για την Ισπανική, να πηγαίνουν να διδάσκουν, διότι ξέρω εδώ στη Χίο, ότι κάλεσαν αλλα δεν ήρθαν..... άλλοι όμως που κόπτονται για να δουλέψουν πάνε και στα Ψαρά και στο Καστελόριζο... αυτό ειναι λοιπόν που μας φταίει το υπουργειο και ότι εμεις θέλουμε τα Ισπανικά στα σχολεία; όχι, θέλουμε οργανική με 21 ωρίτσες στην Αθήνα, γιατι εκεί μας βολεύει...
Ξέφυγα φίλε Νίκο από την απάντηση... έβαλα κι άλλα μέσα που δεν τα αναφέρεις... αλλά τα σκεφτόμουν σταδικαά και δεν το έλεγξα, εννοείται ότι δεν απαντούν όλα σε σένα, μην έχουμε και παρεξηγήσεις.


Στην κατάσταση που έχουν φτάσει τα πράγματα λέω με σιγουριά οτι δεν έχουν όλοι την πολυτέλεια να επιλέγουν πού θα πάνε.Προφανώς αν κάποιος δεν πήγε στη Χίο ενώ τον κάλεσαν (αναπληρωτή) έπρεπε να προχωρήσουν λογικά, στο επόμενο όνομα κτλ..μέχρι να βρεθεί υποψήφιος που έχει δηλώσει την περιοχή ή έχει τσεκάρει (όπως εγώ) το κουτάκι για ολη την Ελλάδα.Η νόμιμη διαδικασία είναι αυτή.Επίσης γνωρίζω κι άτομα που ακόμα και ωρομίσθιοι είναι πρόθυμοι να πάνε μακριά απο την Αθήνα, επομένως αν χρησιμοποιήθηκε ως δικαιολογία η μη προθυμία καθηγητή για την περιοχή είναι πολύ πιθανόν να είναι ένα μεγάλο ψέμα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #14477 από hispanista_griego
@ nena1

Το γυμνάσιο με το οποίο συστεγάζεται το σχολείο όπου δουλεύω εξακολουθει να μην έχει καθηγητή Ισπανικών, μέσα Φλεβάρη.

Αυτό τα λέει όλα...

Και δεν ειναι μόνο στα Ισπανικά το πρόβλημα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #14478 από maria1
Eπειδή γνωρίζω την υπόθεση, η Καθηγήτρια που έπρεπε να πάει Χίο είχε διπλή ειδικότητα, την κάλεσαν απο την πρώτη της ειδικότητα νωρίτερα - με την αρχή του σχολικού έτους - σε άλλο νησί. Πήρε τα μπαγκάζια της και έφυγε. Να σημειώσω ότι είναι απο άλλο (3ο) νησί και δεν περνάει ζωή και κότα εκεί που πήγε !! Νοικιάζει σπίτι και γενικά έχει όλα τα έξοδα ενός καθηγητή που τον καλούν ως αναπληρωτή κάπου. Θα θυμάστε ότι οι αναπληρωτές μας κλήθηκαν πολύ αργά, τι έπρεπε να κάνει ? Να περιμένει να την καλέσουν για τα ισπανικά όποτε το θυμηθεί το Υπουργείο ? Με ποια λογική ? Πολύ καλά έκανε και τους είπε άμεσα ότι δεν θα δεχτεί (όπως άλλωστε και απο τους 117 των ιταλικών δεν δέχτηκαν 11). Η δευτεροβάθμια που ήξερε άμεσα ότι δεν δέχεται η καθηγήτρια έπρεπε να καλέσει τον επόμενο αλλά ο τρόπος επιλογής φέτος άλλαξε (δεν καλούν άμεσα τον επόμενο οι δευτεροβάθμιες) πρέπει να γυρίσει πίσω το αίτημα στο υπουργείο, να γίνει πράξη ανάκλησης του ονομαστικού διορισμού, να δημοσιευτεί, και μετά να γίνει νέος διορισμός (αυτό σε μερικές ειδικότητες έγινε - είδα τις πράξεις ανάκλησης). Αυτό δεν έγινε για τους ΠΕ34 για τους 11 των ιταλικών και ΠΕ40. Από όσο ξέρω οι σύλλογοι ΠΑ.ΣΥ.ΚΑ.Ι (για τους 11) και ΠΑ.Σ.Π.Ι.Φ. (για την 1) το κυνήγησαν να γίνει επανατοποθέτηση αλλά δεν έγινε. Καλό θα είναι να ξέρουμε γιατί μιλάμε πριν μιλήσουμε. Γνώμη μου είναι ότι καλά έκανε γιατί θα μπορούσαν να μην καλέσουν και καθόλου ΠΕ40 και το έχουν αποδείξει αυτό.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ka-xri

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #14479 από maria1
Στην παρακάτω ερώτηση που βγήκε σήμερα υπάρχουν τα κενά Πειραιά όπως τα έδωσε η ΕΛΜΕ www.inital.gr/%CE%86%CF%81%CE%B8%CF%81%C...A1%CE%91%CE%99%CE%91
Θα δείτε ότι αναφέρει πολλές ειδικότητες αλλά 1. ολόκληρος Πειραιάς ούτε ένα κενό ισπανικών (επειδή το έχω επίσημο απο έγγραφο της δευτεροβάθμιας όντως ούτε 2 ώρες ισπανικά). 2., 7 κενά ιταλικών στην Α Πειραιά και κανένα στην Β Πειραιά δηλαδή η Α Πειραιά θέλει καθηγητές για 140 ώρες ενώ η Β λες και ένα μαχαίρι διαχωρίζει Α και Β δεν θέλει ούτε έναν. Να το κάνω λιανά 140 ώρες = 70 τμήματα = 1050 μαθητές με 15 μαθητές μέσο όρο ανά τάξη... δηλαδή Α Πειραιά 1050 μαθητές Β Πειραιά 0 μαθητές. Μας δουλεύουν κανονικά.... Να πω και το φοβερό η Α Πειραιά είχε τον ιανουάριο 230-240 ώρες ιταλικων και η Β Πειραιά 0 ώρες. Να συμπληρώσω κάτι στατιστικά παράλογο ολα τα κενά είναι 1 ή 2 των ιταλικών 7 αυτό σημαίνει ότι δεν καλούν και δεν θέλουν να καλέσουν.
Last edit: 13 Χρόνια 3 Μήνες πριν by maria1.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #14480 από nena8

maria1 έγραψε: Eπειδή γνωρίζω την υπόθεση, η Καθηγήτρια που έπρεπε να πάει Χίο είχε διπλή ειδικότητα, την κάλεσαν απο την πρώτη της ειδικότητα νωρίτερα - με την αρχή του σχολικού έτους - σε άλλο νησί. Πήρε τα μπαγκάζια της και έφυγε. Να σημειώσω ότι είναι απο άλλο (3ο) νησί και δεν περνάει ζωή και κότα εκεί που πήγε !! Νοικιάζει σπίτι και γενικά έχει όλα τα έξοδα ενός καθηγητή που τον καλούν ως αναπληρωτή κάπου. Θα θυμάστε ότι οι αναπληρωτές μας κλήθηκαν πολύ αργά, τι έπρεπε να κάνει ? Να περιμένει να την καλέσουν για τα ισπανικά όποτε το θυμηθεί το Υπουργείο ? Με ποια λογική ? Πολύ καλά έκανε και τους είπε άμεσα ότι δεν θα δεχτεί (όπως άλλωστε και απο τους 117 των ιταλικών δεν δέχτηκαν 11). Η δευτεροβάθμια που ήξερε άμεσα ότι δεν δέχεται η καθηγήτρια έπρεπε να καλέσει τον επόμενο αλλά ο τρόπος επιλογής φέτος άλλαξε (δεν καλούν άμεσα τον επόμενο οι δευτεροβάθμιες) πρέπει να γυρίσει πίσω το αίτημα στο υπουργείο, να γίνει πράξη ανάκλησης του ονομαστικού διορισμού, να δημοσιευτεί, και μετά να γίνει νέος διορισμός (αυτό σε μερικές ειδικότητες έγινε - είδα τις πράξεις ανάκλησης). Αυτό δεν έγινε για τους ΠΕ34 για τους 11 των ιταλικών και ΠΕ40. Από όσο ξέρω οι σύλλογοι ΠΑ.ΣΥ.ΚΑ.Ι (για τους 11) και ΠΑ.Σ.Π.Ι.Φ. (για την 1) το κυνήγησαν να γίνει επανατοποθέτηση αλλά δεν έγινε. Καλό θα είναι να ξέρουμε γιατί μιλάμε πριν μιλήσουμε. Γνώμη μου είναι ότι καλά έκανε γιατί θα μπορούσαν να μην καλέσουν και καθόλου ΠΕ40 και το έχουν αποδείξει αυτό.


:angry: Ε, ΟΧΙ!!! Εκεί που λέω οτι τα πράγματα δεν γίνονται χειρότερα...Μα τι κακία είναι αυτή εναντίων της εκπαίδευσης?? Ολόκληρες μηχανορραφίες πια..:wall:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.159 δευτερόλεπτα