Νέα ερώτηση για τα Ισπανικά στη Βουλή

Περισσότερα
9 Χρόνια 11 Μήνες πριν #11621 από angelakapa
Όλα καλά αυτά που λέτε αγαπητοί συνάδελφοι, αλλά σας διαφεύγει το βασικότερο όλων:
Πρέπει με κάθε τρόπο να ενημερωθούν οι μαθητές ότι έχουν δικαίωμα να επιλέξουν την Ισπανική ως δεύτερη ξένη γλώσσα στα Γυμνάσια όλης της χώρας διότι οι περισσότεροι δεν το γνωρίζουν!!!
Μόνο και μόνο τότε θα μπορέσουν να απορροφηθούν αρκετοί καθηγητές ισπανικής, όποιο πτυχίο και αν έχουν!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 11 Μήνες πριν #11629 από angelakapa
Και κάτι ακόμα! Από το Ιόνιο για να αποφοιτήσει κανείς έχει εξεταστεί σε εξήντα (60) μαθήματα και όχι σε 42!!!
και υποχρεούται να κάνει και πτυχιακή εργασία 60 σελίδων, μετάφραση και μεταφραστικά σχόλια!
Αυτά για να γνωρίζουμε πριν μιλήσουμε ...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 11 Μήνες πριν - 9 Χρόνια 11 Μήνες πριν #11631 από maria1
To θέμα δεν είναι πόσα μαθήματα δίνει κανείς για το πτυχίο του, είναι η ποιότητα, ο βαθμός δυσκολίας και ο προσανατολισμός κάθε μαθήματος προκειμένου να σου δώσουν τα εφόδια για να διδάξεις. Αν δεν υπάρχουν τέτοια και σε ανάλογη ποιότητα και ποσότητα του ΕΚΠΑ τότε γιατί να διδάξεις ; Aν ο προσανατολισμός των μαθημάτων είναι η μετάφραση και η διερμηνία τότε εγώ και ας έχω πτυχίο Ισπανικής γλώσσας ΕΚΠΑ, δεν θα είχα τα προσόντα να κάνω τη δουλειά σου ούτε όμως και εσύ τη δικιά μου. Παραπάνω κυρία ένιωσε την ανάγκη να δικαιολογήσει ότι σε άλλο πτυχίο της έκανε τα μαθήματα που της δίνουν δικαίωμα να διδάξει γιατί στη σχολή της δεν τα διδάχθηκε. Οι πολιτικοί θέλουν εκλογική πελατεία και φυσικά να νομίζουν ότι αντιπροσωπεύουν πλατιές μαζες πληθυσμού. Η ερώτηση λοιπόν δόθηκε έτοιμη απο " συνάδελφο" στην Κα Βουλευτή κάτι το οποίο γνωρίζω καλά, απο συνάδελφο που δεν αντιπροσωπεύει κανέναν παρά μόνο τον εαυτό του και δεν είναι μέλος κανενός συλλόγου Ισπανικής ώστε να εκφράζει τα συμφέροντα τους, διορθώθηκε και δόθηκε στη Βουλευτή απο άτομο που συμμετέχει στη συζήτηση, το οποίο είναι γνωστό του και γραμματέας της Βουλευτού και απλά κατατέθηκε στη βουλή, το ίδιο κακό όσο να σου φτιάχνει κάποιος μία εργασία και να την παραδίδεις έτοιμη στον καθηγητή σου. Έχω ζητήσει απο τον σύλλογο που συμμετέχω να γίνει δικαστική προσφυγή εναντίον οποιασδήποτε απόφασης, αν δοθούν τέτοια δικαιώματα σε οποιονδήποτε κλάδο που δεν θα έπρεπε να έχει. Νίκο θα σε παρακαλέσω αντί να λέω εγώ την διαδρομή της ερώτησης προς την βουλή, να την πεις με θάρρος εσύ, εδώ και τώρα.
Last edit: 9 Χρόνια 11 Μήνες πριν by maria1.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 11 Μήνες πριν - 9 Χρόνια 10 Μήνες πριν #11633 από Mikel Lejarza Eguía
1) Στην Ειδίκευση Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού και της Διδακτικής της ως Ξένης του Ιόνιου υπάρχει στο πρόγραμμα σπουδών μάθημα Παιδαγωγικών και Μεθοδολογίας της Διδακτικής της Ισπανικής ως Ξένης Γλώσσας.

2) Αν δεν είχε δοθεί διαβεβαίωση του πρώην Υφυπουργού Παιδείας κου Σπύρου Ταλιαδούρου για το θέμα αυτό, δηλαδή τη σταδιακή κατάργηση της Ειδίκευσης, την εισαγωγή της Ισπανικής ως ισότιμης γλώσσας εργασίας στο ΤΞΓΜΔ και τη δυνατότητα συμμετοχής των αποφοίτων της Ειδίκευσης στις εξετάσεις του Ασέπ Εκπαιδευτικών στον κλάδο ΠΕ 40 Ισπανικής, δεν θα είχα ανακινήσει το θέμα αυτό.

3) Αναρωτιέμαι γιατί ενοχλείσαι επιλεκτικά με την Ειδίκευση Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού του Ιόνιου και δεν έχεις προτείνει στο Δ.Σ. της ΠΑ.Σ.Π.Ι.Φ να καταφύγει σε δικαστική προσφυγή για το δικαίωμα των αποφοίτων Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού του Ε.Α.Π να συμμετέχουν ισότιμα με τους πτυχιούχους Ισπανικής Φιλολογίας του Ε.Κ.Π.Α στον κλάδο ΠΕ 40 Ισπανικής, πόσο μάλλον όταν στο πρόγραμμα σπουδών του τμήματος Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού του Ε.Α.Π δεν υπάρχει μάθημα Παιδαγωγικών και Διδακτικής; Μάλλον αυτή είναι η αιτία που μέχρι τώρα ο Πανελλήνιος Σύλλογος Πτυχιούχων Ισπανικής Φιλολογίας δεν δέχετε ως μέλη του απόφοιτους του τμήματος Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού του Ε.Α.Π. Το κράτος μας αναγνωρίζει, η ΠΑ.Σ.Π.Ι.Φ όχι.

4) Στη συμμετοχική δημοκρατία ο κάθε έλληνας πολίτης έχει το δικαίωμα να ενημερώνει τους εκπροσώπους του κοινοβουλίου μέσω επιστολών ή τηλεφωνικών συνδιαλέξεων και αυτοί με τη σειρά τους να ασκούν κοινοβουλευτικό έλεγχο. Η κάθε επερώτηση πριν κατατεθεί κρίνεται και ο κάθε άνθρωπος (γραμματέας, επιστημονικός συνεργάτης) έχει διαφορετική κρίση.

5) Όταν δεν σου δίνουν το δικαίωμα από το καταστατικό να συμμετέχεις σε ένα Σύλλογο, αναγκάζεσαι να αυτοεκπροσωπηθείς. Δεν θα μου υποδείξει κανείς σε ποιο Σύλλογο μπορώ να εγγραφώ και σε ποιον όχι. Τα καταστατικά είναι όπως και οι εκλογικοί νόμοι, κάποιος τα μαγειρεύει για να δημιουργεί αποκλεισμούς.

Νίκος
Last edit: 9 Χρόνια 10 Μήνες πριν by admin. Αιτία: σβήσιμο κενών

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 11 Μήνες πριν - 9 Χρόνια 10 Μήνες πριν #11634 από admin
maria1 έγραψε:

To θέμα δεν είναι πόσα μαθήματα δίνει κανείς για το πτυχίο του, είναι η ποιότητα, ο βαθμός δυσκολίας και ο προσανατολισμός κάθε μαθήματος προκειμένου να σου δώσουν τα εφόδια για να διδάξεις. Αν δεν υπάρχουν τέτοια και σε ανάλογη ποιότητα και ποσότητα του ΕΚΠΑ τότε γιατί να διδάξεις ; Aν ο προσανατολισμός των μαθημάτων είναι η μετάφραση και η διερμηνία τότε εγώ και ας έχω πτυχίο Ισπανικής γλώσσας ΕΚΠΑ, δεν θα είχα τα προσόντα να κάνω τη δουλειά σου ούτε όμως και εσύ τη δικιά μου. Παραπάνω κυρία ένιωσε την ανάγκη να δικαιολογήσει ότι σε άλλο πτυχίο της έκανε τα μαθήματα που της δίνουν δικαίωμα να διδάξει γιατί στη σχολή της δεν τα διδάχθηκε. Οι πολιτικοί θέλουν εκλογική πελατεία και φυσικά να νομίζουν ότι αντιπροσωπεύουν πλατιές μαζες πληθυσμού. Η ερώτηση λοιπόν δόθηκε έτοιμη απο " συνάδελφο" στην Κα Βουλευτή κάτι το οποίο γνωρίζω καλά, απο συνάδελφο που δεν αντιπροσωπεύει κανέναν παρά μόνο τον εαυτό του και δεν είναι μέλος κανενός συλλόγου Ισπανικής ώστε να εκφράζει τα συμφέροντα τους, διορθώθηκε και δόθηκε στη Βουλευτή απο άτομο που συμμετέχει στη συζήτηση, το οποίο είναι γνωστό του και γραμματέας της Βουλευτού και απλά κατατέθηκε στη βουλή, το ίδιο κακό όσο να σου φτιάχνει κάποιος μία εργασία και να την παραδίδεις έτοιμη στον καθηγητή σου. Έχω ζητήσει απο τον σύλλογο που συμμετέχω να γίνει δικαστική προσφυγή εναντίον οποιασδήποτε απόφασης, αν δοθούν τέτοια δικαιώματα σε οποιονδήποτε κλάδο που δεν θα έπρεπε να έχει. Νίκο θα σε παρακαλέσω αντί να λέω εγώ την διαδρομή της ερώτησης προς την βουλή, να την πεις με θάρρος εσύ, εδώ και τώρα.

Maria1, ας συζητάμε με επιχειρήματα και όχι με διαδρομές...Δεν έχει καμία σχέση αυτό που ρωτάς και παρακαλώ πολύ να μη δοθεί συνέχεια σε αυτό.
Αυτό είναι το θέμα μας? Ποιός έγραψε ή δεν έγραψε την ερώτηση?
Η ουσία είναι ότι η ερώτηση έγινε και αυτό είναι το θέμα, μην το γυρνάμε πάλι στο προσωπικό. Επίσης απ'ότι φαίνεται και από εδώ η ερώτηση αυτή εκφράζει και άλλους εκτός από τον συγγραφέα. Οπότε, ας γράψει ο καθένας τη γνώμη του με επιχειρήματα επι της ερώτησης, γιατί όταν γράφει κάποιος άσχετα πράγματα αποπροσανατολίζει τη συζήτηση και τελικά φαίνεται στον κόσμο οτι δεν έχει επιχειρήματα.
Last edit: 9 Χρόνια 10 Μήνες πριν by admin.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 11 Μήνες πριν - 9 Χρόνια 11 Μήνες πριν #11635 από maria1
Νομίζω ότι εκφράζομαι με επιχειρήματα αλλά είναι ένα θέμα και αυτό που θα ήθελα να λυθεί με θάρρος απο τον συγγραφέα και ρωτάω.
α/ Μπορώ εγώ να μεταφράσω άπταιστα ιατρικό κείμενο με ορολογία καρδιολογίας απο εγχείρηση που πραγματοποιήθηκε στο Εξωτερικό ? Δεν μπορώ.
β/ Μπορώ να σταθώ ως διερμηνέας δίπλα στον Υπουργό Εξωτερικών σε ταξίδι στο εξωτερικό και να είμαι βέβαιος ότι θα μεταφράσω και θα αποδώσω πλήρως αυτά που του λένε ? Δύσκολο πολύ δύσκολο.
γ/ Μπορούν να μπουν και να κάνουν μάθημα κάποιοι οποιασδήποτε ειδικότητας ; Δεν νομίζω αν αυτό νομίζει ο κάθε Κυριος Βουλευτής τότε ας βάλει και τους επαρκειούχους και τους ξεναγούς. Η ερώτηση είναι στη βάση της λάθος και πρέπει να αποσυρθεί.
Μπορεί ο οποιοσδήποτε να γράφει κάτι, να έχει μία διέξοδο φιλική προς κάποιον βουλευτή και να του την πασάρει βλάπτοντας με αυτό το τρόπο ολόκληρους κλάδους και ζητώντας τρελά πράγματα ?
Δεν θα συμμετάσχω πλέον στη συζήτηση αν οι δύο υπεύθυνοι της ερώτησης δεν απαντήσουν με ποια λογική έβαλαν αυτό το θέμα στην ερώτηση τώρα που ο Υφυπουργός είναι έτοιμος να κοινοποιήσει στον τύπο τα Επαγγελματικά δικαιώματα των πτυχιούχων ΑΕΙ και ΤΕΙ μήπως μας προιδεάζουν για κάτι ?
Last edit: 9 Χρόνια 11 Μήνες πριν by maria1.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.145 δευτερόλεπτα