Συγχωνεύσεις στις ξενόγλωσσες φιλολογίες μελετά το Υπουργείο

Περισσότερα
13 Χρόνια 7 Μήνες πριν #11539 από sanaxs
Morgan έγραψε:

Το μόνο σίγουρο είναι ότι

υφίσταται τμήμα Βαλκανικών, Σλαβικών, Τουρκικών και Ασιατικών

Σπουδών. Γιατί όχι και τμήμα Λατινογενών ή Ρωμανικών Σπουδών;

Το μεγάλο ερώτημα είναι αν η Ιταλική και η Ισπανική γλώσσα θα

μπορέσουν να εδραιωθούν στη Δημόσια Εκπαίδευση.

Τα υπόλοιπα 52;

Πολύ ενδιαφέρουσες οι παρατηρήσεις σου Morgan. Για τα τμήματα αυτά που αναφέρεις δυστυχώς το επιτάσσουν οι πολιτικές που ακολουθούμε. Η Ιταλική και η Ισπανική γλώσσα έχω την αίσθηση ότι δε θα εδραιωθούν στην Δημόσια Εκπαίδευση και ο λόγως, κατά την άποψή μου, είναι ο εξής. Αφενός για να μπορούν να συντηρηθούν οι ιδιωτικές σχολές αφετέρου διότι δεν χρωστάμε πολλά χρήματα σ' αυτές τις χώρες ενώ παράλληλα βρίσκονται και αυτές σε άσχημη οικονομική κατάσταση, ιδίως η Ισπανία. Τώρα όσον αφορά τους 52, όπως λέει ο θυμόσοφος λαός "θα τους φάει η μαρμάγκα".

Administrador deme la voz, deme la voz, deme la voz

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 7 Μήνες πριν #11541 από Juanita La Quejica
Είναι γελοίες αυτές οι αποφάσεις. Στερούνται σοβαρότητας.

Μόλις χώρισαν τις σχολές οι διάφοροι "σωτήρες", τις ενοποιούν και πάλι.

Όπως τα αναλύει η Morgan είναι τα πράγματα (μόνο κόβε αν μπορείς τα κενά ανάμεσα στις παραγράφους σου, γιατί αλλιώς φαίνονται σε κείμενο word και αλλιώς σε html).

Θλίψη.

"Todos los hombres estamos hechos del mismo barro, pero no del mismo molde."
Proverbio mexicano

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 7 Μήνες πριν #11543 από admin
Juanita La Quejica έγραψε:

Όπως τα αναλύει η Morgan είναι τα πράγματα (μόνο κόβε αν μπορείς τα κενά ανάμεσα στις παραγράφους σου, γιατί αλλιώς φαίνονται σε κείμενο word και αλλιώς σε html).

Εσβησα τα κενά γιατί πραγματικά ήταν πολύ δυσανάγνωστο.[/size]

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 7 Μήνες πριν #11545 από maria1
Διαβάζουμε και ακούμε σκέψεις για την συγχώνευση τμημάτων Α.Ε.Ι. έτσι για να φαίνεται ότι γίνονται αλλαγές δηλαδή ότι κάποιοι δουλεύουν στο υπουργείο άρα είναι παραγωγικοί. Αυτά που ακούγονται ειδικά για τα ξενόγλωσσα τμήματα των Α.Ε.Ι. Ιταλικής και Ισπανικής Γλώσσας μόνο από άσχετους με τη παιδεία θα μπορούσαν να ειπωθούν αλλά και από άσχετους να αναπαραχθούν.

Μιλάνε λοιπόν για συγχώνευση τμημάτων και για τμήμα Λατινογενών Σπουδών μα ας αναρωτηθούν.

Γερμανικά πόσα χρόνια κάνουν οι μαθητές ; Από το δημοτικό έως το λύκειο συνολικά 8 χρόνια χώρια οι ώρες φροντιστηρίου.

Γαλλικά πόσα χρόνια κάνουν οι μαθητές ; Από το δημοτικό έως το λύκειο συνολικά 8 χρόνια χώρια οι ώρες φροντιστηρίου.

Αγγλικά πόσα χρόνια κάνουν οι μαθητές ; Από το δημοτικό έως το γυμνάσιο συνολικά 10 χρόνια και θα γίνουν 12 χώρια οι ώρες φροντιστηρίου.

Ισπανικά πόσα χρόνια κάνουν οι μαθητές ; Από το γυμνάσιο έως το λύκειο αλλά με δεδομένο ότι μπήκαν μόλις πέρσι στο γυμνάσιο, αυτή τη στιγμή, μόνο μία Α Γυμνασίου έχει δημιουργηθεί και κάποιες λίγες γνώσεις Ισπανικών έχουν πάρει οι μαθητές, άρα μόνο 1 χρόνο έχουν κάνει Ισπανικά κάποιοι μαθητές.

Ιταλικά πόσα χρόνια κάνουν οι μαθητές ; Από το γυμνάσιο έως το λύκειο αλλά με δεδομένο ότι μπήκαν μόλις πρόπερσι στο γυμνάσιο, αυτή τη στιγμή, μόνο μία Α και Β Γυμνασίου έχει δημιουργηθεί και κάποιες λίγες γνώσεις Ιταλικών έχουν οι μαθητές τους, άρα μόνο 2 χρόνια έχουν κάνει Ιταλικά κάποιοι μαθητές.

Πως μπορεί λοιπόν κάποιος σχετικός ή άσχετος με την εκπαίδευση να ακούει και να αναπαράγει παθητικά αυτό που του λένε χωρίς να κάνει έστω κάποιες διευκρινιστικές ερωτήσεις ; Ποια είναι η δουλειά του δημοσιογράφου ; Σε εκπομπή της ΝΕΤ ακούστηκε το θέμα των συγχωνεύσεων, η δημοσιογράφος δέχτηκε sms από ακροατή και φυσικά έκανε διόρθωση αναφέροντας ότι δεν ήξερε για τα Ιταλικά και τα Ισπανικά στα Γυμνάσια, δηλαδή κανένας εκπαιδευτικός συντάκτης δεν βρέθηκε να της πει ότι συγκρίνει μήλα με πορτοκάλια.

Τα τμήματα Ιταλικών και Ισπανικών θα κριθούν σε 5 χρόνια από τώρα όταν οι πρώτοι μαθητές τους θα έχουν φτάσει στη Γ Λυκείου και πάλι όμως θα συγκρίνονται άνισα μιας και θα τους λείπουν οι ώρες διδασκαλίας της πρωτοβάθμιας.

Ποιος γονιός θα έστελνε το παιδί του να δώσει για Ιταλική ή Ισπανική φιλολογία όταν έχει διδαχτεί για 8-10 χρόνια Γαλλικά ή Γερμανικά.

Όλοι οι μαθητές Ιταλικών ή Ισπανικών που έδωσαν ειδικό μάθημα και πέτυχαν έχουν κάνει μάθημα σε φροντιστήρια ή ιδιαίτερα μαθήματα και έμαθαν τη γλώσσα σε επίπεδο να πετύχουν σε Πανελλήνιες μέσα 2-3 χρόνια και όχι σε 8 ή 10, με πολύ λιγότερες ώρες στα θρανία.

Γιατί λοιπόν η ίδια η πολιτεία υποβαθμίζει από μόνη της αυτές τις σχολές με την μη εισαγωγή τους στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση και δεν σέβεται την Πολυγλωσσία την οποία δηλώνει ότι επιθυμεί;

Γιατί ενώ οι καθηγητές Ιταλικής Γλώσσας είχαν 60 οργανικά κενά και σύμφωνα με τον νέο νόμο από τη στιγμή που καλύπτουν μόνιμες ανάγκες δεν προσλαμβάνονται ;

Έπρεπε να προσληφθούν όλοι σύμφωνα με το νέο νόμο, γιατί προσλήφθηκαν μόνο 8 όπως έγινε σε κλάδους με υπεράριθμους και αποσπασμένους που η ίδια η υπουργός έλεγε ότι θα επιστρέψουν στις τάξεις ;

ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΕΡΑΡΡΥΘΜΟΥΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΣΕ ΓΡΑΦΕΙΑ

ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΙΤΑΛΙΚΩΝ ΘΑ ΠΑΝΕ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ – ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙΣΤΕΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΕ ΑΛΛΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΕ ΤΕΧΝΗΤΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΤΩΝ ΙΤΑΛΙΚΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ.

Πως λοιπόν μπορεί κάποιος να περιμένει, οι μαθητές να έχουν προτίμηση στην Ιταλική και Ισπανική Φιλολογία ανάλογη της Γαλλικής και Γερμανικής ; Πώς να περιμένει να γράψουν το ίδιο καλά με της Γερμανικής ;

Να συγκρίνουμε λοιπόν όμοια πράγματα.

Μόλις η Ιταλική και Ισπανική γλώσσα αποκτήσουν

• Πρόσβαση στη Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και στο Ολοήμερο με όλες τις ώρες που έχουν τα Γαλλικά και τα Γερμανικά.

• Πρόσβαση στα ΕΠΑΛ (για την Ισπανική).

• Πρόσβαση από την αρχή του σχολικού έτους των Καθηγητών στα σχολεία και τις τάξεις.

• Μόνιμους καθηγητές πλήρους ωραρίου (τους άλλους 52 που κατά παράβαση του νέου νόμου δεν διορίστηκαν) που θα είναι από την αρχή της σχολικής χρονιάς στους μαθητές τους.

• Πρόσβαση σε πληροφόρηση και επίλυση προβλημάτων τους από Σχολικούς Συμβούλους της ειδικότητας τους που θα ασχολούνται όλο το εργάσιμο ωράριο τους για τα Ιταλικά ή τα Ισπανικά.

• Πρόσβαση στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο σε Σύμβουλο της ειδικότητας τους που φυσικά θα ασχολείται όλο το εργάσιμο ωράριο του με την Ιταλική ή Ισπανική γλώσσα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.093 δευτερόλεπτα