Ειδικο μαθημα ισπανικων-πανελληνιες εξετασεις

Περισσότερα
14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #6152 από cyanna
Γεια σε ολους!ειμαι καινουργια στο φορουμ και χρειαζομαι μια χειρα βοηθειας!σκεφτομαι να ξαναδωσω φετος πανελληνιες για το τμημα ισπανικης φιλολογιας.το θεμα ειναι οτι ξεκινησα πριν απο 2 μηνες ισπανικα και δεν ξερω αν μεχρι τον ιουλιο θα φτασω το επιπεδο intermedio που απαιτει η εξεταση στο ειδικο μαθημα των πανελληνιων.ακουσα οτι κατηργησαν την ασκηση της μεταφρασης...ξερει κανεις ποια θα ειναι η νεα δομη του διαγωνισματος?επισης ειναι εφικτο να αποκτησω το επιπεδο Β2 σε αυτο το χρονικο διαστημα?ευχαριστω εκ των προτερων!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 6 Μήνες πριν - 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #6153 από hispanista
cyanna, για να αποκτήσεις επίπεδο intermedio σε αυτό το χρονικό διάστημα, θα πρέπει να κάνεις ιδιαίτερα υπερεντατικά μαθήματα. Θα πρέπει δηλαδή αν δεν έχεις, να βρεις έναν καλό καθηγητή να σου βγάλει πρόγραμμα για να καλύψετε την ύλη. Για την κατάργηση της μετάφρασης, δεν ξέρω. Για να είσαι σίγουρη, το καλύτερο θα είναι να επικοινωνήσεις με το ΥΠΕΠΘ κατευθείαν.

Uno es capaz de lograr lo que sea, si su entusiasmo no tiene límites.
Last edit: 14 Χρόνια 6 Μήνες πριν by hispanista.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #6160 από maRion
Η εξέταση κάθε ειδικού μαθήματος Ξένης Γλώσσας θα γίνεται από τη σχολική χρονιά 2010-11 ως εξής:

1.ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ

Θα δίνεται στους υποψήφιους αυθεντικό κείμενο γενικού ενδιαφέροντος περίπου 330−370 λέξεων (στον αριθμό αυτό συμπεριλαμβάνονται άρθρα, προθέσεις, σύνδεσμοι κ.λπ.)
Σ΄αυτό το κείμενο που θα αφορά στην εκπαίδευση, στο περιβάλλον, στις ανθρώπινες σχέσεις, στις διακοπές και την ψυχαγωγία, στις νέες τεχνολογίες, στην υγεία θα δίνονται 8−10 ερωτήσεις.
α) Οι τρεις−τέσσερις (3−4) πρώτες θα απαιτούν μια σύντομη απάντηση για να ελέγχεται η ικανότητα κατανόησης του γενικού νοήματος, και το πλαίσιο (δηλαδή ποιος γράφει σε ποιον και για ποιο σκοπό, πού δημοσιεύεται το κείμενο, κ.λπ.). Στη βαθμολόγηση των απαντήσεων δεν θα λαμβάνονται υπόψη τα ορθογραφικά και γραμματικά λάθη εφόσον δεν θα εμποδίζουν την κατανόηση της απάντησης από το βαθμολογητή.
β) Οι υπόλοιπες θα είναι «πολλαπλής επιλογής», μεταξύ τριών (3) δυνατών απαντήσεων. Με τις ερωτήσεις αυτές θα ελέγχεται η ικανότητα κατανόησης των επιμέρους νοημάτων.

Η κατανόηση γραπτού λόγου θα βαθμολογείται με τριάντα (30) μονάδες στην 100βαθμη κλίμακα, οι οποίες θα κατανέμονται στην κάθε ερώτηση με απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής Ειδικών Μαθημάτων.

2.ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ
Θα δίνονται τρεις (3) activités/exercices για τον έλεγχο της ικανότητας χρήσης της γλώσσας σε κάθε περίσταση. Αυτές οι δραστηριότητες/ασκήσεις δεν θα έλκονται υποχρεωτικά από το κείμενο της εξέτασης
Η κάθε activité/exercice θα περιλαμβάνει πέντε (5) ερωτήσεις.
α) «συμπλήρωση» ή/και «αντιστοίχιση». Θα ελέγχεται η χρησιμοποίηση της κατάλληλης σημασιολογικά και γραμματικά σωστής λέξης.
β) «συμπλήρωση».Θα ελέγχεται η ικανότητα χρησιμοποίησης της γλώσσας με γραμματική ορθότητα στο επίπεδο της πρότασης.
γ) «αντιστοίχιση» ή/και «τοποθέτηση στη σωστή σειρά».Θα ελέγχεται αν ο υποψήφιος είναι σε θέση να χρησιμοποιεί τα στοιχεία εκείνα που εξυπηρετούν τη συνοχή και συνεκτικότητα του λόγου.

Η γλωσσική επίγνωση θα βαθμολογείται με τριάντα (30) μονάδες στην 100βαθμη κλίμακα, οι οποίες κατανέμονται ισότιμα σε κάθε ερώτηση δηλαδή δύο (2) μονάδες κάθε ερώτηση.

3.ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ

Θα δίνεται στους υποψήφιους ένα θέμα και τους ζητείται να συντάξουν, στην ξένη γλώσσα, κείμενο έκτασης περίπου 180−200 λέξεων. (στον αριθμό αυτό συμπεριλαμβάνονται άρθρα, προθέσεις, σύνδεσμοι κ.λπ.)

Το θέμα θα είναι διατυπωμένο έτσι ώστε να προσδιορίζεται με σαφήνεια τόσο η γενική περίσταση επικοινωνίας (δηλαδή με ποια ιδιότητα γράφει ο υποψήφιος, σε ποιον απευθύνεται, ποια σχέση υποτίθεται ότι έχουν μεταξύ τους, κ.λπ.), όσο και η λεκτική/ες πράξη/εις που πρέπει να αναπτύξει ο υποψήφιος (π.χ. να χαιρετήσει, να περιγράψει κάτι, να διηγηθεί κάτι που συνέβη, να διατυπώσει μιαν άποψη ή επιχειρήματα για κάτι, κ.λπ.). Η παραγωγή γραπτού λόγου θα μπορεί να είναι περιγραφή ή/και διήγηση ή/και έκφραση άποψης ή/και διατύπωση επιχειρηματολογίας.

Το θέμα της παραγωγής γραπτού λόγου δεν πρέπει να έχει συνάφεια με το περιεχόμενο του κειμένου το οποίο δίνεται για την κατανόηση του γραπτού λόγου.
Η παραγωγή γραπτού λόγου βαθμολογείται με σαράντα (40) μονάδες στην 100βαθμη κλίμακα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.103 δευτερόλεπτα