ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
- LyricMyth
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Novato
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 7
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #24318
από LyricMyth
ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ δημιουργήθηκε από LyricMyth
Καλημερα.συγνωμη που ανοιξα θεμα αλλα δεν εβρισκα το καταλληλο τοπικ για να ρωτησω αυτο που θελω.ξεκιναω ισπανικα και στο φροντιστηριο που γραφτηκα ο καθηγητης μας τονισε οτι το βαρος θα δινετε κυριως στο προφορικο κομματι,δηλαδη να κανουμε προφορικες ασκησεις,να χωριζεστε σε ομαδες να κανετε προφορικη εξασκηση.απ οτι καταλαβα στο γραπτο τομεα(πινακας) θα δινετε λιγοτερη βαση λογικα οπως το καταλαβα.ειναι καλο αυτο?επειδη θυμαμαι σε αλλη γλωσσα που εκανα μαθηματα(αγγλικα) ηταν ακριβως το αντιθετο αρκετα γραπτα λιγη ωρα προφορικα στο τελος.επειδη θα ξεκινησω αρχαριος τωρα πρωτη φορα ρωταω οσους ειναι πιο εμπειροι εδω μεσα να μου πουν τη γνωμη τους.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Mariana
- Αποσυνδεμένος
- Entusiasta
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #24319
από Mariana
Απαντήθηκε από Mariana στο θέμα ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Καλησπέρα και καλή αρχή!
Να κάνω μια ερώτηση; Το τμήμα που γράφτηκες είναι επιπέδου Α1-Α2 ή επιπέδου Β1;
Να κάνω μια ερώτηση; Το τμήμα που γράφτηκες είναι επιπέδου Α1-Α2 ή επιπέδου Β1;
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": LyricMyth
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- LyricMyth
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Novato
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 7
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #24320
από LyricMyth
Απαντήθηκε από LyricMyth στο θέμα ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Καλημερα και ευχαριστω για τις ευχες σου.το τμημα θα ειναι επιπεδου Α1-Α2.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- morena
- Αποσυνδεμένος
- Entusiasta
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 118
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #24323
από morena
''Hace más el que quiere que el que puede.''
Απαντήθηκε από morena στο θέμα ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Καλησπέρα και καλή αρχή!
Το προφορικό κομμάτι είναι ουσιαστικά όλη η γραμματική που διδάσκεσαι, στην πράξη.
Είναι άπειροι οι μαθητές μιας γλώσσας που μπορούν να κατανοήσουν ακούγοντας ή διαβάζοντας κείμενα
κι όμως δυσκολεύονται να μιλήσουν οι ίδιοι. Για μένα, έχει λοιπόν δίκιο ο καθηγητής που θέλει να τονίσει το προφορικό κομμάτι - εφόσον βέβαια δεν παραλείπει να διδάσκει χρονολογικά
και την αντίστοιχη γραμματική,τα listenings κτλ.
Το προφορικό κομμάτι είναι ουσιαστικά όλη η γραμματική που διδάσκεσαι, στην πράξη.
Είναι άπειροι οι μαθητές μιας γλώσσας που μπορούν να κατανοήσουν ακούγοντας ή διαβάζοντας κείμενα
κι όμως δυσκολεύονται να μιλήσουν οι ίδιοι. Για μένα, έχει λοιπόν δίκιο ο καθηγητής που θέλει να τονίσει το προφορικό κομμάτι - εφόσον βέβαια δεν παραλείπει να διδάσκει χρονολογικά
και την αντίστοιχη γραμματική,τα listenings κτλ.
''Hace más el que quiere que el que puede.''
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": LyricMyth
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- LyricMyth
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Novato
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 7
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #24325
από LyricMyth
Απαντήθηκε από LyricMyth στο θέμα ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
σε ευχαριστω πολυ morena για αυτο που μου ειπες.με διευκολυνει πολυ αυτη σου η διευκρινηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ΑΚΗΣ
- Αποσυνδεμένος
- Le va gustando
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 62
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #24328
από ΑΚΗΣ
Απαντήθηκε από ΑΚΗΣ στο θέμα ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Καλησπέρα κι από εμένα!
Συμφωνώ 1000000000000000000000000000000% με την προσέγγιση αυτή, ότι το βάρος θα πρέπει να δίνετε στην παραγωγή του λόγου και όχι στην κατανόηση. Άλλωστε ανάγνωση και μελέτη κειμένων ή ακουστικών διαλόγων μπορεί να γίνει από το μαθητή και εκτός ωρών διδασκαλίας.
Οπότε κατά τη διάρκεια του μαθήματος είναι λογικό το κέντρο βάρους να αφορά στην παραγωγή του λόγου (εν προκειμένω του προφορικού).
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Κανείς δεν γεννήθηκε μαθημένος να μιλά μια ξένη γλώσσα. Προς Θεού όλοι κάνουμε λάθη, είναι αναπόφευκτο κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Τα όποια λάθη σου στην αρχή κατά τη χρήση της γλώσσας να μην σε αποθαρρύνουν, αλλά να συνεχίσεις ακάθεκτος την προσπάθειά σου. Καλή αρχή!
Συμφωνώ 1000000000000000000000000000000% με την προσέγγιση αυτή, ότι το βάρος θα πρέπει να δίνετε στην παραγωγή του λόγου και όχι στην κατανόηση. Άλλωστε ανάγνωση και μελέτη κειμένων ή ακουστικών διαλόγων μπορεί να γίνει από το μαθητή και εκτός ωρών διδασκαλίας.
Οπότε κατά τη διάρκεια του μαθήματος είναι λογικό το κέντρο βάρους να αφορά στην παραγωγή του λόγου (εν προκειμένω του προφορικού).
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Κανείς δεν γεννήθηκε μαθημένος να μιλά μια ξένη γλώσσα. Προς Θεού όλοι κάνουμε λάθη, είναι αναπόφευκτο κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Τα όποια λάθη σου στην αρχή κατά τη χρήση της γλώσσας να μην σε αποθαρρύνουν, αλλά να συνεχίσεις ακάθεκτος την προσπάθειά σου. Καλή αρχή!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": LyricMyth
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.464 δευτερόλεπτα