Προς το Δ.Σ. της ΠΑΣΦΙΠ

Περισσότερα
13 Χρόνια 2 Μήνες πριν #14868 από ΑΚ
Απαντήθηκε από ΑΚ στο θέμα Προς το Δ.Σ. της ΠΑΣΦΙΠ
Ο εκπαιδευτικός είτε αναγνωρίζεται από το ΥΠΕΠΘ είτε όχι είναι εκπαιδευτικός. Είναι θέμα του πόσο έχουμε συναίσθηση αυτού που έχουμε κληθεί να κάνουμε. Δεν είναι ανάγκη να αγωνιστούμε σαν κάποιος σύλλογος. Όταν το εκπαιδευτικό σύστημα χτυπιέται μπορούμε να αγωνιστούμε και ως γονείς, ως έλληνες, ως οτιδήποτε έχει συναίσθηση του πόσο σημαντικό είναι το επίπεδο του εκπαιδευτικού συστήματος και όχι το βόλεμα το δικό μας. Η απάντησή σας είναι περισσότερο δικαιολογία παρά επιχείρημα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 2 Μήνες πριν - 13 Χρόνια 2 Μήνες πριν #14870 από Mikel Lejarza Eguía
Απαντήθηκε από Mikel Lejarza Eguía στο θέμα Προς το Δ.Σ. της ΠΑΣΦΙΠ
ΑΚ,

Yπό μια γενικότερη θεώρηση των πραγμάτων έχετε δίκιο, αν εννοείτε ότι όλοι (εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές,) οφείλουν να διεκδικούν ενεργά το δικαίωμα σε ένα καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα, με περισσότερα μαθήματα επιλογής, με περισσότερη ποιότητα ως προς την εκπαιδευτική διαδικασία, δηλαδή να μην βλέπουν το σχολείο ως ένα πάρκινγκ οι γονείς, ως ένα αναγκαίο κακό οι μαθητές και ως μια αγγαρεία οι καθηγητές.

Υπό μια στενή πραγματιστική θεώρηση όμως, το αν τελικά ένα γνωστικό αντικείμενο θα προωθηθεί ή όχι στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, έχει δυστυχώς και σχέση, πέρα από την εκάστοτε ζήτηση των μαθητών, και με την ύπαρξη ισχυρών ομάδων πίεσης, καθώς και με το αν η εκάστοτε ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας επιθυμεί να προωθήσει την καινοτομία και δεν στέκεται απλά σε προεκλογικές δεσμεύσεις και πυροτεχνήματα.

Τουλάχιστον έτσι λειτουργούσε μέχρι τώρα το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Δημιουργία εξειδικευμένων τμημάτων Α.Ε.Ι και Τ.Ε.Ι χωρίς σχεδιασμό, Σύσταση πολυάριθμων εκπαιδευτικών κλάδων χωρίς σχεδιασμό, Κομματικοποίηση των καθηγητών, παζάρεμα των διάφορων Συλλόγων Καθηγητών με την εκάστοτε πολιτική ηγεσία για τις ξεχωριστλες ανά κλάδους θέσεις πριν από κάθε Διαγωνισμό Εκπαιδευτικών.

Μακάρι η νέα φουρνιά καθηγητών, η οποία θα επανδρώσει τις σχολικές μονάδες, να μην καταλήξει να διαβρωθεί, υιοθετώντας ανάλογες νοοτροπίες και πρακτικές για να επιβιώσει.

Είναι απαράδεκτο για να γίνει σεβαστή από τα εκτελεστικά όργανα (Διευθυντές) η τήρηση των εγκυκλίων, δηλαδή η τήρηση των νόμων, εν προκειμένω για τη δεύτερη ξένη γλώσσα και την παράλληλη διδασκαλία, ή η έγκαιρη αποστολή των καθηγητών ειδικοτήτων στις σχολικές μονάδες με την έναρξη του σχολικού έτους από το Υπουργείο Παιδείας, να απαιτείται καθηγητές και Σύλλογοι να βγαίνουν στις τηλεοπτικές εκπομπές, Σύλλογοι να κάνουν παραστάσεις διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας, πολίτες να καταφεύγουν στο Συνήγορο του Πολίτη και γονείς να καταφεύγουν στον Εισαγγελέα.

Από την άλλη πλευρά, είναι απαράδεκτη η στενή κλαδική νοοτροπία που δυστυχώς χαρακτηρίζει Συλλόγους συναφών ειδικοτήτων, οι οποίοι διαισθανόμενοι ότι απειλείται η οργανική θέση των ήδη διορισμένων μελών τους, αποστέλλουν υπομνήματα προς το Υπουργείο Παιδείας, ζητώντας για λόγους μη επιβάρυνσης του κρατικού προϋπολογισμού, τη μη πρόσληψη συναδέλφων συναφών κλάδων.

Η ουσία πάντως, η οποία βρίσκεται στην παρεχόμενη ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος, νομίζω ότι έχει χαθεί, ή δεν θέλουμε να την δούμε και δεν ξέρω, σύμφωνα πάντα με τις υφιστάμενες δομές, νοοτροπίες και πρακτικές, εάν μπορεί να αλλάξει κάτι.
Last edit: 13 Χρόνια 2 Μήνες πριν by Mikel Lejarza Eguía.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 1 Μήνας πριν #15312 από Mikel Lejarza Eguía
Απαντήθηκε από Mikel Lejarza Eguía στο θέμα Προς το Δ.Σ. της ΠΑΣΦΙΠ
Θα δημοσιεύσετε κάποια ανακοίνωση για το αν επιτεύχθηκε ή όχι για τέταρτη συνεχή φορά η αναγκαία απαρτία για την τροποποίηση του καταστατικού;

13 Mαρτίου δεν έγινε η Συνέλευσή σας;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.116 δευτερόλεπτα