Προβλήματα με τα ισπανικά στην ελληνική εκπαίδευση

Περισσότερα
13 Χρόνια 2 Μήνες πριν #14422 από Mikel Lejarza Eguía
Δεν με πιάνει κανένα ντελίριο επιθετικότητας, απλά πιστεύω ότι είναι αναγκαίο να γίνεται ανοιχτή συζήτηση για κάποια θέματα.

Απλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί εκνευρίζεσαι και με βρίζεις;

Επιπλέον, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί προσπαθείς να αποπροσανατολίσεις τη συζήτηση, με το να με κατηγορείς ότι ζητώ ευθύνες από τον οποιονδήποτε γονιό και μαθητή και με αναφορές στο ισχύον εκλογικό σύστημα.

Noμίζω ότι συζητάμε για συγκεκριμένο θέμα και η συζήτησή μας αφορά την Ισπανική Φιλολογία.

Noμίζω ότι ήμουν σαφής ως προς τις ευθύνες που αναλογούν στην πολιτική του Υπουργείου Παιδείας να ιδρύει χωρίς λόγο και αιτία πανεπιστημιακά τμήματα, καθώς και 2) στην ευθύνη ομάδων πίεσης που εκμεταλλεύονται για ιδιωφελείς λόγους την ίδρυση των τμημάτων.

Δεν σου τεντώνω το δάχτυλο Juanita La Quejica. Με έχεις παρεξηγήσει. Ούτε σου επιτίθεμαι προσωπικά.

Θα ήμουν συνυπεύθυνος αν είχα αρνηθεί τη συμμετοχή μου σε ένα κοινό Πανελλήνιο Σύλλογο Καθηγητών Ισπανικής.

Γνωρίζεις πολύ καλά ως μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου Αποφοίτων Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού του Ε.Α.Π ότι ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας είπε σε αντιπροσωπεία καθηγητών Ισπανικής που τον επισκέφτηκαν, ότι υπάρχουν πάρα πολλοί εκπαιδευτικοί κλάδοι στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, αφήνοντας να εννοηθεί την ενδεχόμενη κατάργηση του κλάδου ΠΕ 40 Ισπανικής.

Καταλογίζω ευθύνες, ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΝ ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΑΝ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ.

Υπάρχουν τεράστιες ευθύνες ως προς την καθυστέρηση δημιουργίας ενός Πανελλήνιου Συλλόγου Καθηγητών Ισπανικής, ο οποίος έπρεπε να είχε δημιουργηθεί αμέσως μετά τη σύσταση του κλάδου ΠΕ 40 Ισπανικής.

Δεν γνωρίζω αν θα ήταν διαφορετική η αντιμετώπιση του Υπουργείου Παιδείας, εάν υπήρχε ένας Πανελλήνιος Σύλλογος Καθηγητών Ισπανικής. Θέλω να πιστεύω ότι θα ήταν διαφορετική.

Κανείς δεν ισχυρίστηκε ότι η οικονομική συγκυρία είναι η καλύτερη για την ένταξη και την προώθηση της Ισπανικής γλώσσας στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 2 Μήνες πριν #14423 από maria1
Όπως βλέπεις ούτε και στην ιταλική που είναι ένας σύλλογος δεν φέρονται διαφορετικά, καταννοώ τον προβληματισμό σου αλλά δεν είναι αυτό το πρόβλημα, καταργούν την Α γυμνασίου σε πάνω απο 10000 μαθητές ιταλικών και πάνω απο 8000 σε Β και Γ δεν έχουν καθηγητή. Δεν φταίει ότι οι σύλλογοι ισπανικών δεν είναι ένας. Τώρα ερχόμαστε σε κάτι που είχα γράψει στο παρελθόν για τους πολιτικούς και τα ψηφαλάκια... νομίζω βγαίνω αληθινός αφού ικανοποιούν μικροαιτήματα περί ίσων επαγγελματικών ευκαιριών και μετά... καταργούν το σύνολο του κλάδου και αναρωτιέμαι που είναι οι βολευτές αυτοί τωρά ? Σφυρίζουν αδιάφορα. Πάνω απο 20 ερωτήσεις περί της μη κάλυψης της Α Γυμνασίου και για την κατάργηση της πολυγλωσσίας έχει δει κανείς απάντηση , όχι.
Το σχέδιο το εκτελούν κανονικά και τον Σεπτέμβριο παρά και την ερώτηση στην Ευρωβουλή δεν θα υπάρχουν και οι 2 κλάδοι.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 2 Μήνες πριν #14424 από Mikel Lejarza Eguía
Kαι το γεγονός ότι ζητούν να προσλάβουν άμεσα επιστημονικό προσωπικό για τη σύνδεση του ΚΠΓ με την Εκπαίδευση για την Ισπανική γλώσσα, πώς το εξηγείς; paspif.gr/zitisi-epistimonikou-prosopikou-gia/

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 2 Μήνες πριν - 13 Χρόνια 2 Μήνες πριν #14425 από hispanista

Morgan έγραψε: Φυσικά και η πολιτική του Υπουργείου Παιδείας ήταν τόσα και τόσα χρόνια να δημιουργεί πανεπιστημιακά τμήματα χωρίς κανένα σχεδιασμό.

Γιατί το Υπουργείο Παιδείας να δημιουργεί αφειδώς πανεπιστημιακά τμήματα και προγράμματα σπουδών, όταν δεν έχει κατοχυρώσει εκ των προτέρων τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων τους.

Γεια στο στόμα σου, θα πω εγώ! Αυτό είναι μεγάλη αλήθεια, υπάρχουν ορισμένα τμήματα «Ισπανικής Φιλολογίας» για να το πω γενικόλογα που ανήκουν σ' αυτήν την κατηγορία. Δεν μπορεί, δεν είναι δυνατόν να έρχεται μιαν ωραία πρωία ή βραδιά για επίσκεψη ο ισπανός πρέσβης (ή δεν ξέρω κι εγώ ποιος), να λέει «ωραίο μέρος αυτό, ας κάνουμε ένα τμήμα!» Και εν μία νυκτί, χωρίς σχεδιασμό, χωρίς έναν άνθρωπο να κάτσει και να σκεφτεί σωστά και λογικά τα διδακτέα μαθήματα, να νοιαστεί για την πρόσληψη καταρτισμένων και σοβαρών καθηγητών και ΚΥΡΙΩΣ για την επαγγελματική αποκατάσταση των αποφοίτων!

Morgan έγραψε: Καταλογίζω ευθύνες, ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΝ ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΑΝ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ.

Μπαίνεις σε ένα πανεπιστημιακό ίδρυμα θυσιάζοντας τον χρόνο σου, περνώντας ώρες διαβάζοντας, περνώντας αγωνία, με όλη την όρεξη και την καλή διάθεση να δουλέψεις και να μάθεις πέντε πράγματα (από ανθρώπους που ξέρουν υποτίθεται δέκα πράγματα παραπάνω από εσένα) και περιμένεις ότι ο κόπος σου, ο χρόνος σου (και των γονιών σου επίσης που περιμένουν πολλά από εσένα) θα ανταμειφθούν. Θα έπρεπε να εξετάζουμε κι από την καλή κι απ' την ανάποδη τις σχολές πολύ πριν συμπληρώσουμε το μηχανογραφικό, αλλά πώς αφού και στα προγράμματα σπουδών όλο παχιά λόγια διαβάζει κανείς... Μόνο αν έχεις τύχη και ενημερωθείς από κάποιον φοιτητή, αν η σχολή είναι αρκετά μεγάλη, και επίσης αν δεν σκεφτείς ότι «Εντάξει, κρατικό πτυχίο είναι, κάτι στο διάολο μπορώ να κάνω μ' αυτό!» Εγώ περιμένω να φτάσει η μέρα που θα κλείσει η σχολή από την οποία αποφοίτησα, θα είναι μια ανακούφιση ότι σταματούν να εξαπατούν τους φοιτητές και ότι οι φοιτητές σταματούν να εξαπατούν τους εαυτούς τους! ΝΑΙ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΒΕΒΑΙΩΣ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ! ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΤΑΞΗ, ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΕΣ, ΟΣΕΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΙΩΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΗΜΕΡΑ!

Δυστυχώς το τι σπουδάζουμε έχει αντίκτυπο σε εμάς τους ίδιους, σε κανέναν από αυτούς που σχεδιάζουν εσφαλμένα την τριτοβάθμια εκπαίδευση!

Uno es capaz de lograr lo que sea, si su entusiasmo no tiene límites.
Last edit: 13 Χρόνια 2 Μήνες πριν by hispanista.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 2 Μήνες πριν - 13 Χρόνια 2 Μήνες πριν #14426 από maria1

Morgan έγραψε: Kαι το γεγονός ότι ζητούν να προσλάβουν άμεσα επιστημονικό προσωπικό για τη σύνδεση του ΚΠΓ με την Εκπαίδευση για την Ισπανική γλώσσα, πώς το εξηγείς; paspif.gr/zitisi-epistimonikou-prosopikou-gia/

To εξηγώ με το εξής α/ δεν έχουν ενημερώσει απο το ΥπΔΒΜΘ το πανεπιστήμιο ότι έχουν άλλα σχέδια για τον κλάδο - όπως άλλωστε και εμάς, β/ θέλουν τα έσοδα ΚΠΓ - δεν έχει σχέση γι' αυτούς το σχολείο με το ΚΠΓ γ/ δεν θα βρούν πουθενά αυτά τα προσόντα αφού δεν υπάρχουν μόνιμοι καθηγητές κάτι που επίσης αγνοούν οι πανεπιστημιακοί οπότε και θα φάνε τα λέφτά κάποιοι πανεπιστημιακοί.... και τα 3 είναι αρκετά πιθανά....

εγώ πραγματικά δεν θα ήθελα να δω καθηγητή να μετέχει στο ΚΠΓ μετά απο αυτά που κάνουν στους κλάδους είναι ψεύτες και αφερέγγυοι όλοι τους.
Last edit: 13 Χρόνια 2 Μήνες πριν by maria1.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 2 Μήνες πριν #14430 από ka-xri
ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΗ!!!!
Παρόλο που κινδυνέυω να με ξαναπιάσει στο στόμα του... φευ, το διακυνδυνεύω ωστόσω. Ας είναι.
Κα-Χρι

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 2 Μήνες πριν #14431 από ka-xri
Μαρία1,

σχετικά με το επιστημονικό προσωπικό που ζητάνε για το ΚΠΓ στα Ισπανικά, δεν υπάρχει κανένας μόνιμος καθηγητής στα Ισπανικά, οπότε λογικά θα πάρουν ή από το Παν/μιο, ή με Σύμβαση έργου ή διορισμένο με άλλη ειδικότητα. Τώρα ποιον θα βρούνε με με τα προσόντα που ζητάνε κ με δέλεαρ τα ατελείωτα χρήματα που προσφέρουνε :down: (που ως γνωστόν το πότε τα παίρνει κάποιος είναι πραγματικά άγνωστο) είναι άξιο απορίας.
Πάντως όπου δεν υπάρχει άνθρωπος με τα τυπικά ζητούμενα προσόντα συνηθως πάνε στον πρώτο επόμενο με τα λιγότερα.
Εαν κρίνω από άλλα προγράμματα.
Πάντως το θεωρώ θετικό. Το γεγονός ότι ακόμα κ στη ανακοίνωση δε μας εξαιρούν ερχεται αντίθετο με το πέπλο μάυρης απαισιοδοξίας, που, όχι αδίκως, έχει σκεπάσει τον κλάδο μας φέτος, ε?? Το να μένουμε εντός ακόμα κ έτσι, είναι καλύτερο από το τίποτα που περνάει η γλώσσα κ η ένταξη της στη ΜΕ φέτος...
Καλό βράδυ
Κα - Χρι

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 2 Μήνες πριν #14432 από nena8

hispanista έγραψε:

Morgan έγραψε: Φυσικά και η πολιτική του Υπουργείου Παιδείας ήταν τόσα και τόσα χρόνια να δημιουργεί πανεπιστημιακά τμήματα χωρίς κανένα σχεδιασμό.

Γιατί το Υπουργείο Παιδείας να δημιουργεί αφειδώς πανεπιστημιακά τμήματα και προγράμματα σπουδών, όταν δεν έχει κατοχυρώσει εκ των προτέρων τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων τους.

Γεια στο στόμα σου, θα πω εγώ! Αυτό είναι μεγάλη αλήθεια, υπάρχουν ορισμένα τμήματα «Ισπανικής Φιλολογίας» για να το πω γενικόλογα που ανήκουν σ' αυτήν την κατηγορία. Δεν μπορεί, δεν είναι δυνατόν να έρχεται μιαν ωραία πρωία ή βραδιά για επίσκεψη ο ισπανός πρέσβης (ή δεν ξέρω κι εγώ ποιος), να λέει «ωραίο μέρος αυτό, ας κάνουμε ένα τμήμα!» Και εν μία νυκτί, χωρίς σχεδιασμό, χωρίς έναν άνθρωπο να κάτσει και να σκεφτεί σωστά και λογικά τα διδακτέα μαθήματα, να νοιαστεί για την πρόσληψη καταρτισμένων και σοβαρών καθηγητών και ΚΥΡΙΩΣ για την επαγγελματική αποκατάσταση των αποφοίτων!

Morgan έγραψε: Καταλογίζω ευθύνες, ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΝ ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΑΝ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ.

Μπαίνεις σε ένα πανεπιστημιακό ίδρυμα θυσιάζοντας τον χρόνο σου, περνώντας ώρες διαβάζοντας, περνώντας αγωνία, με όλη την όρεξη και την καλή διάθεση να δουλέψεις και να μάθεις πέντε πράγματα (από ανθρώπους που ξέρουν υποτίθεται δέκα πράγματα παραπάνω από εσένα) και περιμένεις ότι ο κόπος σου, ο χρόνος σου (και των γονιών σου επίσης που περιμένουν πολλά από εσένα) θα ανταμειφθούν. Θα έπρεπε να εξετάζουμε κι από την καλή κι απ' την ανάποδη τις σχολές πολύ πριν συμπληρώσουμε το μηχανογραφικό, αλλά πώς αφού και στα προγράμματα σπουδών όλο παχιά λόγια διαβάζει κανείς... Μόνο αν έχεις τύχη και ενημερωθείς από κάποιον φοιτητή, αν η σχολή είναι αρκετά μεγάλη, και επίσης αν δεν σκεφτείς ότι «Εντάξει, κρατικό πτυχίο είναι, κάτι στο διάολο μπορώ να κάνω μ' αυτό!» Εγώ περιμένω να φτάσει η μέρα που θα κλείσει η σχολή από την οποία αποφοίτησα, θα είναι μια ανακούφιση ότι σταματούν να εξαπατούν τους φοιτητές και ότι οι φοιτητές σταματούν να εξαπατούν τους εαυτούς τους! ΝΑΙ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΒΕΒΑΙΩΣ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ! ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΤΑΞΗ, ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΕΣ, ΟΣΕΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΙΩΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΗΜΕΡΑ!

Δυστυχώς το τι σπουδάζουμε έχει αντίκτυπο σε εμάς τους ίδιους, σε κανέναν από αυτούς που σχεδιάζουν εσφαλμένα την τριτοβάθμια εκπαίδευση!


Είμαι κατά της κατάργησης!...Πιστεύω είναι λάθος να λέμε ή σε σχολείο ή πουθενά.Δεν μας εξαπάτησε κανένας (τουλάχιστον μέχρι ν'αρχίσει το ''πάρτυ'' με τα σχολεία) .Οταν ξεκίνησα τις σπουδές μου το 2003 δεν είχα ακούσει κατι για εισαγωγή στα σχολεία και εξαρχής είχα σκοπό να ασχοληθώ με τον ιδιωτικό τομέα ή τη μετάφραση 'οπως οι συμφοιτητές μου και υποθέτω και οι προηγούμενοι εισακτέοι.Ξεκινήσαμε κάποιοι με αγάπη για τη γλώσσα άλλοι για να επωφεληθούν το πτυχίο (μόρια, μισθολογικά κτλ.) και ο καθένας θα έθετε αργότερα, σε εφαρμογή τις γνώσεις του όπως νόμιζε..Το να θεωρείται μοναδικός σκοπός των σπουδών ο διορισμός σε δημόσιο σχολείο είναι καταστροφικό για το ίδιο το αντικείμενο.Πάρτε ως παράδειγμα τους αποφοίτους των καλών τεχνών που ξεκινούν καλλιτέχνες και αποφοιτούν δημόσιοι υπάλληλοι (εννοώ σε νοοτροπία).Στο κάτω κάτω δεν θα τους κάνω και τη χάρη να φωνάζω να κλείσουν σχολές ωστε να φάνε οι πολιτικοί και οι παρατρεχάμενοί τους περισσότερα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.138 δευτερόλεπτα