Την πατρότητα του Φρανθίσκο ντε Γκόγια, όσον αφορά το αριστούργημα της ισπανικής τέχνης «Κολοσσός», αμφισβητεί η Μανουέλα Μένα, ειδικός στα έργα Γκόγια, στο Μουσείο Πράδο της Μαδρίτης.

Η εμπειρογνώμων αποδίδει τον «Κολοσσό» στον Ασένσιο Χούλια, έναν όχι ιδιαίτερα γνωστό συνεργάτη του Γκόγια, που είχε επηρεαστεί από την τέχνη του. Το Πράδο θα αποφασίσει τι θα κάνει με τον πίνακα, μετά τη δημοσιοποίηση των πορισμάτων της έρευνας, που διενέργησε η Μένα.

Πηγή: Ναυτεμπορική