Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2010 - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Π.Α.Σ.Π.Ι.Φ. & INSTITUTO CERVANTES ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ: Ειδικές Ανάγκες στην Τάξη της Γενικής Αγωγής – Η Δυσλεξία στην Τάξη της Ισπανικής ως Ξένης Γλώσσας.

Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Πτυχιούχων Ισπανικής Φιλολογίας και το Ινστιτούτο Cervantes προσκαλούν τους συναδέλφους καθηγητές Ισπανικής Γλώσσας καθώς και τους τελειόφοιτους φοιτητές Ισπανικής Φιλολογίας σε Σεμινάριο με Θέμα: Ειδικές Ανάγκες στην Τάξη της Γενικής Αγωγής – Η Δυσλεξία στην Τάξη της Ισπανικής ως Ξένη Γλώσσα.

Πρόσκληση: Invitación Seminario PASPIF CERVANTES 16_10_10 GR V1

Αίτηση Συμμετοχής στο Σεμινάριο: SOLICITUD Seminario PASPIF CERVANTES

Πρόγραμμα Σεμιναρίου

09:30 – 11:30

  • Δυσκολίες Λόγου
  • Προβλήματα Όρασης
  • Δυσπραξία
  • Αυτισμός – Aspergers
  • Γνωστικές Μειονεξίες

11:30 – 12:00 Διάλειμμα για καφέ

12:00 – 14:00

  • Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής / Υπερκινητικότητα
  • Μαθησιακές Δυσκολίες – Δυσλεξία στην Τάξη της Ισπανικής ως Ξένη Γλώσσα

Χώρος: Αίθουσα Εκδηλώσεων, Ινστιτούτο Θερβάντες, Αθήνα, (Μητροπόλεως 23).

Απευθύνεται σε: Καθηγητές Ισπανικών στη Μέση Εκπαίδευση και

σε Κέντρα Ξένων Γλωσσών, Φοιτητές Ισπανικής Γλώσσας

Εγγραφή: Αποστολή αίτησης στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. μέχρι την Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010.

Εισηγήτρια: Δήμητρα Καραμολέγκου

Eιδική Παιδαγωγός, Ψυχολόγος (BA in Psychology, Master of Science in Educational Studies- Special Education, State University of New York).

Συνεργάτης του Κέντρου Διάγνωσης και Θεραπείας Δυσκολιών Επικοινωνίας και Μάθησης Τέχνη του Λόγου ως ειδική παιδαγωγός.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί στα Ελληνικά με παραδείγματα στα Ισπανικά.

Στους συμμετέχοντες θα δοθεί πληροφοριακό υλικό καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Ο ΠΑΣΠΙΦ σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Θερβάντες σας προσκαλεί σε Εκπαιδευτικό Σεμινάριο με θέμα Ειδικές Ανάγκες στην Τάξη της Γενικής Αγωγής – Η Δυσλεξία στην Τάξη της Ισπανικής ως Ξένης Γλώσσας.

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι να προετοιμάσει τους Καθηγητές Ισπανικών πριν μπούνε στη σχολική τάξη, ενημερώνοντας τους για τις συνηθέστερες ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που συνήθως καλούνται να αντιμετωπίσουν (Διαταραχές Λόγου, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής, Δυσλεξία και άλλα) προτείνοντας βασικές μεθόδους διδασκαλίας των παιδιών με τέτοια προβλήματα μέσα στην τάξη.

Το Σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 16 Οκτώβρη στο Ινστιτούτο Θερβάντες, οδός Μητροπόλεως 23. Θα ακολουθήσει αναλυτικό πρόγραμμα εντός των ημερών.

Είναι το πρώτο σεμινάριο που διοργανώνει ο ΠΑΣΠΙΦ, θεωρούμε το συγκεκριμένο αντικείμενο ιδιαίτερα χρήσιμο και ευχόμαστε να έχουμε τη συμμετοχή όλων σας.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί στην Ελληνική γλώσσα.

Φιλικά,

το ΔΣ του ΠΑΣΠΙΦ,
η Διεύθυνση του Ινστιτούτου Θερβάντες Αθήνας.

Είσοδος ελεύθερη

Queridos compañeros,

La Asociación Panhelénica de Licenciados en Filología Hispánica en colaboración con el Instituto Cervantes de Atenas os invita al Seminario Educativo que tendrá como tema las Necesidades Especiales en la Clase de Educación General – La Dislexia en el Aula del Españοl como Lengua Extranjera.
El objetivo del Seminario es preparar a los Profesores de Español antes de que entren en el aula, informándoles sobre las necesidades educativas especiales más habituales que por lo general tienen que enfrentar (Trastornos del Discurso, Trastornos de Atención, Dislexia, etc.), proponiendo métodos básicos de enseñanza para los estudiantes con este tipo de problemas.
El Seminario tendrá lugar el sábado 16 de octubre en la sede del Instituto Cervantes, C/ Mitropoleos 23. El programa detallado se publicará próximamente.
Es el primer seminario que organiza la APLIPHI, consideramos que su objeto es muy útil y esperamos que participéis todos.
Lengua: griego

Un cordial saludo.

la Junta Directiva de la APLIPHI,
la Dirección del Instituto Cervantes de Atenas.

Entrada: libre

Invitación Seminario PASPIF CERVANTES 16_10_10 GR V1

SOLICITUD Seminario PASPIF CERVANTES

Πηγή: http://paspif.gr/16-2010-instituto-cervantes/