ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ!

Περισσότερα
12 Χρόνια 6 Μήνες πριν #18301 από cretense
ΚΑΝΕΝΑ ΠΤΥΧΙΟ ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗ...Την ικανότητα την κατακτάς με τις γνώσεις σου, την εμπειρία, το μεράκι και τον χαρακτήρα σου. Όσο για το Superior είναι απατητικό πράγματι αλλά δεν μπορουν να διδάξουν όλοι.
Δεν γίνονται όλοι καλοί καθηγητές όπως δεν γίνονται όλοι καλοί γιατροί.
Το θέμα δεν είναι να διδάξεις αλλά ΝΑ ΠΑΙΔΕΥΣΕΙΣ.
Να πάρει το πτυχίο του ο μαθητής αλλά να γνωρίζει σχετικά με Imperio Castellano, Colonias, Colón, Cortés, Guerra Civil Española, Franco, ETA, Democratización,
PSOE, PP, 23-F, 11-M, Juan Carlos I, la capital de La Rioja y unos platos típicos de la Comunidad Valenciana.
Να ξέρει πως δεν πας βόλτα στη Rambla με φανέλα της Real Madrid και πως αν κάποιος που γνωρίσει είναι βάσκος μιλάει και άλλη γλώσσα!
Να ξέρει που είναι η Cordillera Cantábrica και να γνωρίζει έστω ως ονόματα τους Picasso, Dalí, Miró, Machado, Lorca, Goya αλλά και γενικά την Ισπανόφωνη λογοτεχνία Marquez, Borjes, Neruda, Llosa, Sepúlveda. Να γνωρίζει την ιστορία της λατινικής Αμερικής και το ρόλο των ΗΠΑ στην περιοχή.
Να ξέρει σύγχρονα συκροτήματα μουσικής και παλαιότερα, να ξέρει και άλλους σκηνοθέτες πέρα από τον Almodóvar και να ξεχωρίσζι ένα χορό jota o sevillana από το flamenco. Να ξέρει πως επηρέασε η ελληνική γλώσσα και η αραβική τη σύγχρονη ισπανική και να ξέρει τη διαφορά του jamón από τη morcilla (δεν μπορώ να τη φάω με τίποτα!!).
Αυτή είναι γνώση για τη γλώσσα και για τον ζωτικό της χώρο.

Te veo y me declaro culpable
de desear tu presencia
más que desear la paz.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 6 Μήνες πριν - 12 Χρόνια 6 Μήνες πριν #18304 από xanthoula
Cretense,

συμφωνώ απόλυτα με τα κριτήρια που βάζεις για τον "καλό εκπαιδευτικό" και πολύ φοβάμαι ότι ίσως κάποιοι καθηγητές της Ισπανικής Φιλολογίας δεν τα πληρούν ούτε στο ελάχιστο. Ενδεικτικά έμαθα από φοιτήτρια μεγαλύτερου έτους ότι υπάρχει καθηγήτρια που κάνει λάθη. Έλεος!!
Επίσης από πείρα μου από συναδέλφους, πτυχιούχοι του πανεπιστημίου ήξεραν πολύ λιγότερα (ιδιαίτερα στο πεδίο του πολιτισμού) από απλούς κατόχους Superior. Απογοητευτικό!
Τα πτυχία (και αυτό ισχύει παντού) είναιαπλώς χαρτιά.

El "etcétera" es el descanso de los sabios y la excusa de los ignorantes.

Enrique Jardiel Poncela
Last edit: 12 Χρόνια 6 Μήνες πριν by xanthoula.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 6 Μήνες πριν - 12 Χρόνια 6 Μήνες πριν #18307 από EfakiK
Cretense, Xanthoula:

απαντήσατε μετά το δικό μου σχόλιο αλλά θα πάρω τα μηνύματά σας απλώς ως υποστηρικτικά σ' αυτό που είπα κ εγώ.
Συμφωνώ κ με τους δύο.
Αν δεν ενδιαφερθείς, όσα πτυχία κ να πάρεις (κ θα επιμείνω ότι στην Ελλάδα τα παίρνεις εύκολα) καλός δε θα γίνεις.
Μόλις γύρισα από καφέ με μελλοντική συμφοιτήτρια που επίσης μου μίλησε για καθηγητές στη σχολή που κάνουν λάθη!! Έλεος.
Last edit: 12 Χρόνια 6 Μήνες πριν by EfakiK.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 6 Μήνες πριν - 12 Χρόνια 6 Μήνες πριν #18345 από jkh
Εfakik, αν βρισκόμασταν στο ίδιο περιβάλλον μπορεί να ήμασταν και κολλητές. έχουμε ακριβώς τις ίδιες απόψεις και τις ίδιες ανησυχίες. συγχαρητήρια για την επιτυχία σου στην ισπανική και καλά αποτελέσματα για το Γ2.

Πάνω στο εν λόγω θέμα θα ήθελα απλά να πω ότι η ικανότητα ενός ανθρώπου να μεταδώσει συγκεκριμένες γνώσεις δεν εξαρτάται μόνο από ένα πτυχίο. Είτε είναι πανεπιστημιακό είτε Γ2. Δηλαδή, ολες οι ειδικότητες αναπτύσσονται άρτια και άριστα μέσα στα ελληνικά πανεπιστήμια??? οοοοχιιιιιι!!!!!!!!!!!!! εχω κι εγώ δυο-τρια πτυχία και μεταπτυχιακά, όπως λέει και η φίλη μου εδώ, και δεν έχω αυτήν την εμπειρία. Δουλεύοντας πάνω στο αντικείμενο μου ειδικεύτηκα όπως πρέπει.

Επίσης, οι ισπανοί που διδάσκουν είτε στο Cervantes είτε μόνοι τους (και δεν έχουν σπουδάσει κάτι, ούτε καν ξέρουν ελληνικά) είναι αυτομάτως ιδανικοί καθηγητές επειδή εχουν ως μητρική τα ισπανικά??? οοοοχιιιιιι!!!!!!!

Η καλλιέργεια ενός προσόντος είναι αποτέλεσμα διαρκούς προσωπικής προσπάθειας και ευσυνειδησίας για το τί πραγματεύεται κανείς. Ας μη λειτουργούμε με παρωπίδες. Όλοι εδώ μέσα μορφωμένοι και ανοιχτόμυαλοι άνθρωποι είμαστε....
Last edit: 12 Χρόνια 6 Μήνες πριν by jkh.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 6 Μήνες πριν #18348 από EfakiK
Ευχαριστώ Jkh,

εκεί που περίμενα βρίσιμο βρήκα κ στήριξη!
Μιας κ ανέφερες επιμέρους περιπτώσεις να μεταφέρω κ εγώ ένα παράδειγμα από τη δική μου εμπειρία.
Έκανα προετοιμασία για Superior στο Cervantes κ αναγκάστηκα να αλλάξω τμήμα! Δέσμευσα το σάββατό μου γιατί η καθηγήτρια που είχα στο τμήμα που είχα επιλέξει με βάση την ώρα ήταν τόσο άθλια που απλώς δεν μπορούσα να συνεχίσω. Για να διδάσκει στο Cervantes καταλαβαίνουμε ότι πληροί όλες τις τυπικές προϋποθέσεις, όχι όμως κ τις ουσιαστικές...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21636 από Nina2
¡Hola a todos!

Δεν ξέρω αν βρίσκομαι στο σωστό topic ,αλλά θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την κτήση επάρκειας. Από ό,τι είδα στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας δεν χρειάζεται φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας ενώ σε άλλα site το αναφέρουν. Αν υπάρχει κάποιος που ήδη το έχει κάνει ας μου πει αν τελικά είναι απαραίτητο η οχι. Επίσης θα ήθελα να μου πείτε που μπορώ να απευθυνθώ για τη θεώρηση της γνησιότητας του τίτλου καθώς στην πόλη μου δεν υπάρχει κάποιο παράρτημα του Instituto Cervantes. Θα πρέπει να πάω στην πρεσβεία;

Ευχαριστώ!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.131 δευτερόλεπτα