ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ!
- Marilyn
- Αποσυνδεμένος
- Pasa por aquí
-
- profesora de espanol
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 24
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
13 Χρόνια 8 Μήνες πριν #5362
από Marilyn
Απαντήθηκε από Marilyn στο θέμα ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ!
Yo estoy de acuerdo en que no es suficiente un titulo de Superior para poder dar clases de Espanol. Pero hay otros casos que merecen ser atendidos y discutidos .Por ejemplo, hay muchos hispanohablantes ,que estan graduados en otras licenciaturas y profesiones, y que por una u otra causa, se vienen a vivir a Grecia y deciden dar clases de espanol. Estoy hablando de gente preparada, que conocen el idioma, la cultura, y que sobre todo son universitarios tambien, y con lengua materna el espanol.Conozco el caso de una senora colombiana, licenciada en Administracion de la Universidad Central de Bogota, que tuvo que presentar el examen Superior en Atenas,para poder sacar el permiso de ensenanza, solo por el hecho de que su titulo no es de Filologia..!! y hay institutos de idiomas en donde se la rechaza por la misma razon. Yo he oido cantidades de errores(horrores) de griegos filologos cuando hablan espanol.Claro que la pedagogia es importante y fundamental,pero hago la siguiente pregunta: Estos profesionales no deberian tener derechos y oportunidads en esta loable labor de ensenanza?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- hispanista_griego
- Αποσυνδεμένος
- Apasionado
-
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 260
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 40
13 Χρόνια 8 Μήνες πριν #5363
από hispanista_griego
Απαντήθηκε από hispanista_griego στο θέμα ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ!
Καλησπέρα!!!
Η Διδακτική, ως γνωστικό αντικείμενο, ασφαλώς και μας βοηθά να κάνουμε καλύτερο μάθημα, ΟΜΩΣ, μόνο αν εμείς οι ίδιοι θέλουμε να βοηθηθούμε... Η καθηγήτρια με την οποία πρωτοξεκίνησα τα ισπανικά ήταν καταπληκτική κι ας μην είχε σπουδάσει Ισπανική Φιλολογία, την είχε μητρική γλώσσα όμως. Λόγω υποχρεώσεων, όταν έφυγα από την περιοχή και άλλαξα καθηγητή, είχε C2 αλλά ήταν απλά μάπας, συγγνώμη κιόλας για την έκφραση.
Επειδή και γω είμαι εκπαιδευτικός, το θέμα δεν είναι μόνο να ξέρεις θεωρητικά διδακτική αλλά και να θέλεις να την εφαρμόσεις, να πάρεις ιδέες, να σπρώξεις τον εαυτό σου και τον μαθητή σου. Πιστεύω ότι το πτυχίο της Ξενόγλωσσης Φιλολογίας δε θα με κάνει καλύτερο, αν εγώ δεν θέλω να διδάξω σωστά...Μπορούσα να έχω απλά ένα Superior και να ήμουν καλύτερος από απόφοιτους του ισπανικού. Μου έχει τύχει σε άλλες γλώσσες. Είναι ζήτημα δικής μου επαγγελματικής ποιότητας κι όχι απλά και μόνο τυπικών προσόντων. Ένα σοβαρό φροντιστήριο θα έπρεπε να πετάξει έξω έναν απόφοιτο πανεπιστημίου, αν ο κάτοχος απλής επάρκειας κάνει καλύτερη δουλειά. Και προς αποφυγή κάθε παρεξήγησης, ΔΕΝ ΕΧΩ Superior, έχω Proficiency, αλλά επειδή ήξερα ότι δε θα μ' άρεσε να γίνω καθηγητής αγγλικών, αρνιόμουν πεισματικά κάθε φορά που μου το πρότειναν. Μην καταδικάζουμε λοιπόν κανένα και μην ανεβάζουμε κανέναν στ' άστρα, όσο κι αν δε μας συμφέρει. Κλείνω, αναφέροντας ότι πλέον σπουδάζω Ισπανική Φιλολογία στο Καποδιστριακό, οπότε κάλλιστα θα μπορούσα να βλέπω τα πράγματα πολύ μονόπλευρα!!!
Η Διδακτική, ως γνωστικό αντικείμενο, ασφαλώς και μας βοηθά να κάνουμε καλύτερο μάθημα, ΟΜΩΣ, μόνο αν εμείς οι ίδιοι θέλουμε να βοηθηθούμε... Η καθηγήτρια με την οποία πρωτοξεκίνησα τα ισπανικά ήταν καταπληκτική κι ας μην είχε σπουδάσει Ισπανική Φιλολογία, την είχε μητρική γλώσσα όμως. Λόγω υποχρεώσεων, όταν έφυγα από την περιοχή και άλλαξα καθηγητή, είχε C2 αλλά ήταν απλά μάπας, συγγνώμη κιόλας για την έκφραση.
Επειδή και γω είμαι εκπαιδευτικός, το θέμα δεν είναι μόνο να ξέρεις θεωρητικά διδακτική αλλά και να θέλεις να την εφαρμόσεις, να πάρεις ιδέες, να σπρώξεις τον εαυτό σου και τον μαθητή σου. Πιστεύω ότι το πτυχίο της Ξενόγλωσσης Φιλολογίας δε θα με κάνει καλύτερο, αν εγώ δεν θέλω να διδάξω σωστά...Μπορούσα να έχω απλά ένα Superior και να ήμουν καλύτερος από απόφοιτους του ισπανικού. Μου έχει τύχει σε άλλες γλώσσες. Είναι ζήτημα δικής μου επαγγελματικής ποιότητας κι όχι απλά και μόνο τυπικών προσόντων. Ένα σοβαρό φροντιστήριο θα έπρεπε να πετάξει έξω έναν απόφοιτο πανεπιστημίου, αν ο κάτοχος απλής επάρκειας κάνει καλύτερη δουλειά. Και προς αποφυγή κάθε παρεξήγησης, ΔΕΝ ΕΧΩ Superior, έχω Proficiency, αλλά επειδή ήξερα ότι δε θα μ' άρεσε να γίνω καθηγητής αγγλικών, αρνιόμουν πεισματικά κάθε φορά που μου το πρότειναν. Μην καταδικάζουμε λοιπόν κανένα και μην ανεβάζουμε κανέναν στ' άστρα, όσο κι αν δε μας συμφέρει. Κλείνω, αναφέροντας ότι πλέον σπουδάζω Ισπανική Φιλολογία στο Καποδιστριακό, οπότε κάλλιστα θα μπορούσα να βλέπω τα πράγματα πολύ μονόπλευρα!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- panos1984
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Le va gustando
-
- Pensar es moverse en el infinito....
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 73
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
13 Χρόνια 8 Μήνες πριν #5364
από panos1984
La certidumbre que parece traer el futuro es una ilusion......
Απαντήθηκε από panos1984 στο θέμα ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ!
Όσον αφορά αυτο που είπε η Marilyn για τους nativos που για κάποιον λόγο ήρθαν στην Ελλάδα για να ζήσουν έχω να πώ οτι βασικά πράγματα για τη γλώσσα τους δεν μπορούν να τα εξηγήσουν στους μαθητές του. Για παράδειγμα το por/para, σχεδόν κανένας ισπανός - που δεν είναι καταρτισμένος στην ισπανικη γλώσσα- δεν μπορεί να μου εξηγήσει για ποιό λόγο υπάρχει αυτη η διαφορά πέρα από τα βασικά! Όπως φυσικά το ίδιο συμβαίνει και για τους έλληνες. Αλλά αυτο είναι μια άλλη συζήτηση.
Το παν είναι η κατάρτιση, το ''ψάξιμο'' και το ενδιαφέρον!
Το παν είναι η κατάρτιση, το ''ψάξιμο'' και το ενδιαφέρον!
La certidumbre que parece traer el futuro es una ilusion......
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- corazoncito
-
- Αποσυνδεμένος
- Le va gustando
-
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 52
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
13 Χρόνια 8 Μήνες πριν #5422
από corazoncito
Es absurdo querer subrayar lo que borra el olvido... -Rosana
Απαντήθηκε από corazoncito στο θέμα ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ!
Θεωρεις αδιανοητο να διδασκουν ισπανικα οι κατοχοι του διπλωματος Superior ενω δεν αναφερεις ΚΑΝ τους κλεφτες αλλοδαπους απο ισπανοφωνες χωρες που ερχονται εδω και βρισκουν ευκολη δουλεια ως καθηγητες ισπανικων?? Και χωρις καν ουτε το Inicial διοτι ως γνωστον οι ισπανοφωνοι δεν δικαιουνται να διαγωνιστουν στις εξετασεις Cervantes.
Αν ο ενας χρονος διαφορας στην αποκτηση του πτυχιου δημιουργει τοσα κομπλεξ πια.. τι να πω για τους εκπαιδευτικους των ελληνικων......!
Αν ο ενας χρονος διαφορας στην αποκτηση του πτυχιου δημιουργει τοσα κομπλεξ πια.. τι να πω για τους εκπαιδευτικους των ελληνικων......!
Es absurdo querer subrayar lo que borra el olvido... -Rosana
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- LaTiNa
-
- Αποσυνδεμένος
- Novato
-
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 19
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
13 Χρόνια 8 Μήνες πριν #5423
από LaTiNa
Απαντήθηκε από LaTiNa στο θέμα ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ!
Πες τα corazoncito!!! Όπως πάνε κάποιοι τα ακυρώνουν όλα... Ο κάθε κάτοχος DELE superior είναι σε θέση να διδάξει!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- gato perezoso
-
- Αποσυνδεμένος
- Pasa por aquí
-
- Η κοινή γνώμη, μια κοινή μια πόρνη
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 21
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
13 Χρόνια 8 Μήνες πριν #5425
από gato perezoso
Απαντήθηκε από gato perezoso στο θέμα ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ!
Πολύ ωφελιμιστική η συντεχνιακή προσέγγιση της Διδασκαλίας μιας ξένης γλώσσας!
Ας απαγορεύσουμε στους κατόχους Superior (ή αντίστοιχου πτυχίου επάρκειας άλλης ξένης γλώσσας) να διδάσκουν και το εξυγιάναμε το εκπαιδευτικό σύστημα.
Χαλαρώστε λίγο! Έλεος με την πτυχιολατρεία! Όσοι έχουν περάσει από το Ελληνικό πανεπιστήμιο ξέρουν ότι μπορεί και ο πιο άσχετος να πάρει πτυχίο. Οι γνώσεις δεν φαίνονται στο πτυχίο!
Αν σε τρία χρόνια μαθημάτων φτάσεις σε επίπεδο να ξέρεις καλύτερα ισπανικά από το δάσκαλο σου, τότε αυτό σημαίνει ότι έχει κάνει παρα, μα πάρα πολύ καλή δουλειά!
Ας απαγορεύσουμε στους κατόχους Superior (ή αντίστοιχου πτυχίου επάρκειας άλλης ξένης γλώσσας) να διδάσκουν και το εξυγιάναμε το εκπαιδευτικό σύστημα.
Χαλαρώστε λίγο! Έλεος με την πτυχιολατρεία! Όσοι έχουν περάσει από το Ελληνικό πανεπιστήμιο ξέρουν ότι μπορεί και ο πιο άσχετος να πάρει πτυχίο. Οι γνώσεις δεν φαίνονται στο πτυχίο!
Αν σε τρία χρόνια μαθημάτων φτάσεις σε επίπεδο να ξέρεις καλύτερα ισπανικά από το δάσκαλο σου, τότε αυτό σημαίνει ότι έχει κάνει παρα, μα πάρα πολύ καλή δουλειά!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": EfakiK
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.131 δευτερόλεπτα