nuevo formato de C2

Περισσότερα
11 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν - 11 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #18591 από jkh
Απαντήθηκε από jkh στο θέμα nuevo formato de C2

SUPER!!! έγραψε: Έχω πελαγώσει γενικά γιατί δεν ξέρω πως να χειριστώ το νέο c2. Οποιαδήποτε άλλη πληροφορία-κατεύθυνση έχεις ή όποιος γενικά μπορεί να διαφωτίσει τους υπόλοιπους εδώ μέσω του φόρουμ, ας το κάνει.


Στην ίδια θέση με εσένα βρίσκομαι κι εγώ. Επειδή όμως ο πανικός δεν είναι και πολύ καλός σύμβουλος αποφάσισα να τα βάλω κάτω και να δώ, τι είναι το νέο format, τι απαιτήσεις έχει κλπ. Σύμφωνα με το πρότυπο (ο Θεός να το κάνει) που ανέβασαν στην ιστοσελίδα φαίνεται ότι οι απαιτήσεις είναι ίδιες από την άποψης της γνώσης. Η διαφορά εδώ είναι, όπως σου είπε και η XANTHOULA, ότι οι δοκιμασίες είναι συνδυαστικές. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, τουναντίον είναι καλό διότι αποκτάται μεγαλύτερη άνεση με την ίδια το χειρισμό της γλώσσας λειτουργώντας έτσι. Απλά δεν μπορούμε εμείς να ελέγξουμε το χρόνο των δοκιμασιών γιατί είμαστε οι πρώτοι που δίνουμε και δεν έχουμε να εξασκηθούμε (το πρότυπο που ανέβασαν έχει μόνο τα κείμενα, τις εκφωνήσεις και από ένα παράδειγμα ερωτο-απαντήσεων). Λάβε υπόψη σου ότι έχει πολύ ακουστικό αλλά και προφορικό. Επομένως, εγώ θα σου πρότεινα να εξασκηθείς σε αυτά χρησιμοποιώντας παλιά τεστ. Άκου και λίγο ισπανικό ραδιόφωνο. Βοηθάει! Να διαβάζεις και τα κείμενα από τα παλιά τα τεστ για να βλέπεις το επίπεδο κατανόησής σου αλλά και να βελτιώνεις το χρόνο σου. Στο θέμα της έκθεσης είναι αρκετά ελεύθερη η κατάσταση, επομένως σκέψου επίκαιρη θεματολογία και γράφε εκθέσεις όπου θα εκθέτεις την άποψή σου (π.χ. για την ανεργία στις χώρες της Νότιας Ευρώπης). Κατόπιν, αυτήν την έκθεση ή κάποιο κείμενο (γραπτό ή ακουστικό) μπορείτε να το συζητάτε περαιτέρω με τον καθηγητή/καθηγήτριά σου, ώστε να υπάρχει η διαδραστικότητα που απαιτεί το νέο format. Αυτά έχω να σου πω γενικά ως "συναδελφικές" συμβουλές. Εγώ αυτά κάνω. Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αν είναι τα σωστά γιατί δεν είμαι καθηγήτρια αλλά ζήτησες γνώμες και εγώ είπα τη δική μου. Εν κατακλείδι, θα το αντιμετωπίσουμε και που ξέρεις? μπορεί να πάμε και καλα! Εμένα ο βασικός μου φόβος είναι το πολύ ακουστικό... το θεωρώ λίγο επικίνδυνο...Τελος πάντων, Καλή μας επιτυχία!!!
Last edit: 11 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν by jkh.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #18592 από uraniac
Απαντήθηκε από uraniac στο θέμα nuevo formato de C2
Podcast απο ισπανικο ραδιο που ακουω ανελειπως και με εχουν βοηθησει για τις εξετασεις ειναι οι παρακατω:
Afectos
De economía
Noticias: 24 horas

κατανεμημενα αλφαβητικα στο enlace:
www.rtve.es/podcast/a-z/A/

Eπισης ακουμε το Informe Semanal και το Parlamento, οι οποιες ειναι εβδομαδιαιες εκπομπες στην ισπανικη τηλεοραση που
επικεντρωνονται στα πολιτικα δρωμενα για μια γλωσσα λιγο πιο culta. Αυτο που εχω δει οτι αποδιδει ειναι η μαγνητοφωνηση σε ipod
για να μπορω να τα ακουω οποιαδηποτε ωρα μας βολευει περισσοτερο.

Και μετα ο,τι ακουω, το συζηταω στα ισπανικα ειτε στην ταξη, ειτε με την ομαδα εργασιας συμμαθητων που επισης προετοιμαζονται για το διπλωμα.

Αν θελετε να αλλαξουμε τη γλωσσα εργασιας στα ισπανικα, εγω ειμαι μεσα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #18595 από uraniac
Απαντήθηκε από uraniac στο θέμα nuevo formato de C2
Επισης για τους τυπους των γραπτων κειμενων, υπαρχουν τα παρακατω βιβλια που βοηθαν απλα για να βλεπουμε τη διαφορα στο στυλ:
Alvárez Myriam (2002) ´ELE Ejercisios de Escritura: Nivel Superior´, ANANYA
Arnal, C. / Ruiz de Garibay A. (1996), SGEL(Tωρα πια Β2)

Aguilar VA (2006) ´Saber Escribir´, Ediciones del Instituto Cervantes, Madrid, ISBN: 9788403097230 (Επιπεδο C2)

González R.S. & Vilches Vivancos F. (2007) ´Lengua Española y Comunicación´, Ensayo SGEL: Parte VII, pp. 137-177
Lobato, J.S., De Diego, V.A., Pinilla, R. (2009) ´Aspectos del Español Actual´, Ensayo SGEL: más para el español hablado, pero mucha información sobre los diferentes registros (Επιπεδο C2)

H μπορουμε να κανουμε αναζητηση καθε στο Google ´como escribir un folleto, carta formal, actas…´ και εχουμε το αποτελεσμα που μας εδειξε η Xanthoula για τη συνταξη του folleto. H πηγη της συγκεκριμενης πληροφοριας:
www.ganaropciones.com/folleto.htm

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #18596 από EfakiK
Απαντήθηκε από EfakiK στο θέμα nuevo formato de C2
Συμφωνώ σε όλα με το jkh. Η άριστη χρήση της γλώσσας είναι προϋπόθεση αλλά δε φτάνει για την επιτυχία σε ένα δίπλωμα. Χρειάζεται εξάσκηση για να δεις τις απαιτήσεις κάθε κομματιού.
Επίσης, θεωρώ απαράδεκτο ο καθηγητής να δίνει τα θέματα όπως ανέφερε η xanthoula ότι έκανε με τα θέματα των προφορικών. Το να επιτυγχάνεις υψηλά ποσοστά με αυτόν τον τρόπο δε σε κάνει καλό καθηγητή αλλά απλώς καλό γνώστη της διαδικασίας κ ίσως κάτοχο οργανωτικών δεξιοτήτων ώστε να τα συγκεντρώσεις με αποδοτικό τρόπο.

Βέβαια, θεωρώ ότι την πρώτη φορά θα είναι κάπως πιο ελαστικοί για να αντισταθμίσουν το μειονέκτημα που έχετε ως υποψήφιοι 'πειραματόζωα' όπως ανέφερε κάποιος...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #18598 από xanthoula
Απαντήθηκε από xanthoula στο θέμα nuevo formato de C2
Efaki,

κάνεις μεγάλο λάθος για τα θέματα των προφορικών. Δεν τα έχω δώσει ποτέ σε μαθητές μου. Το έχουν κάνει άλλοι συνάδελφοι και απλώς εγώ μίληση ως καθηγήτρια και αν προσέξεις την εγγραφή μου θα δεις ότι είπα ότι δεν είναι πραγματική γνώση αυτή. Αν το είχα κάνει δεν θα το καυτηρίαζα έτσι. Καλό είναι να προσέχουμε πριν κρίνουμε τον άλλο

El "etcétera" es el descanso de los sabios y la excusa de los ignorantes.

Enrique Jardiel Poncela

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #18599 από EfakiK
Απαντήθηκε από EfakiK στο θέμα nuevo formato de C2

xanthoula έγραψε: Efaki,

κάνεις μεγάλο λάθος για τα θέματα των προφορικών. Δεν τα έχω δώσει ποτέ σε μαθητές μου. Το έχουν κάνει άλλοι συνάδελφοι και απλώς εγώ μίληση ως καθηγήτρια και αν προσέξεις την εγγραφή μου θα δεις ότι είπα ότι δεν είναι πραγματική γνώση αυτή. Αν το είχα κάνει δεν θα το καυτηρίαζα έτσι. Καλό είναι να προσέχουμε πριν κρίνουμε τον άλλο



Η φράση σου είναι αυτή:

Εδώ είχαμε φτάσει ως καθηγητές να δίνουμε τα θέματα των προφορικών και ο μαθητής να πηγαίνει έτοιμος.

Αυτό δε σε αποκλείει.
Τώρα αν τα έχεις κ δεν τα δίνεις, μπράβο σου.
Αλλά θεωρώ τραγικό κάποιος να προετοιμάζεται μόνο για να αποκτήσει ένα πτυχίο κ όχι να ενδιαφέρεται πραγματικά για τη γλώσσα.
Για μένα δεν έχει αξία ένα πτυχίο αν δεν είσαι πραγματικός γνώστης αυτού που αντιπροσωπεύει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.128 δευτερόλεπτα