Ισπανική Φιλολογία, Πανεπιστήμιο Αθηνών

Περισσότερα
7 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #21912 από RAFAELA
Απλά είμαι αγχωμένη γιατί στα άλλα μαθήματα δεν νομίζω να τα έχω πάει και τόσο καλά γιαυτό ήθελα να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό εχθές στα ισπανικά......αλλά απ΄'οτι φαίνεται μάλλον πάω για 2η φορά

Vivir no es sólo existir,
sino existir y crear,
saber gozar y sufrir
y no dormir sin soñar.
Descansar, es empezar a morir.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 10 Μήνες πριν #22352 από RAFAELA
Παιδιά,τι χρειάζεται για να γραφτώ στη σχολή;!

Vivir no es sólo existir,
sino existir y crear,
saber gozar y sufrir
y no dormir sin soñar.
Descansar, es empezar a morir.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 6 Μήνες πριν #24604 από dimitsos
Καλησπέρα σας.

Είμαι 24 ετών και μετά από 4 χρόνια παραμονής στη σχολή του χημικού Αθήνας, αποφάσισα να πάρω διαγραφή. Ο λόγος είναι ότι δε μου άρεσε καθόλου τελικά το τμήμα και οι καθηγητές ήταν παντελώς αδιάφοροι. Έτσι, μετά από τόσα χρόνια, αποφάσισα να ξαναδώσω πανελλαδικές για να περάσω σε ένα χαμηλόβαθμο τμήμα, έτσι ώστε να μπορέσω να σπουδάσω κάτι.

Είδα ότι εσείς σπουδάζετε στο τμήμα Ισπανικής φιλολογίας Αθήνας.
Παρότι μπήκα στο site της σχολής, μου έχουν μείνει μερικές απορίες.

Θα ήθελα, αν έχετε κι εσείς χρόνο και προθυμία, να μου απαντήσετε σε μερικές κρίσιμες για μένα ερωτήσεις:

1.Είναι εύκολο το τμήμα της Ισπανικής Φιλολογίας?? Πώς είναι τα μαθήματα?? Εύκολα?? Δύσκολα??
2.Πώς είναι οι καθηγητές εκεί μέσα?? Γιατί στο χημικό ήταν τελείως για τα πανηγύρια.
3.Έχει καταργηθεί η μεταφραστική εργασία στη σχολή σας?? Χρειάζονται προαπαιτούμενες γνώσεις στο τμήμα ή αρχίζετε τα Ισπανικά από το μηδέν?? Η αλήθεια είναι μέχρι στιγμής ότι έγώ δεν ξέρω καθόλου Ισπανικά. Στο παρελθόν, είχα πάρει μία μέθοδο την οποία ξεφύλισα για λίγο και μπορώ να πω ότι μου φάνηκε πολύ εύκολη γλώσσα και στη γραμματική και στο συντακτικό!!! Βέβαια, έχω και μία μικρή γνώση γαλλικών που με βοήθησε λίγο να τα καταλάβω...
4.Πιστεύετε ότι αξίζει να ξαναδώσω πανελλήνιες για να γίνω φιλόλογος της Ισπανικής?? Βλέπετε, παρότι ήμουν από θετική κατεύθυνση, στα φιλολογικά ήμουν πάντα πολύ καλός και ειδικά στη γραμματική των αρχαίων, αλλά και στην έκθεση.

Τέλος, αν είναι πάντα εφικτό και δυνατό, επειδή αμφιταλατεύομαι μεταξύ Ιταλικής και Ισπανικής γλώσσας, θα ήθελα να μου πείτε πάνω κάτω τις ίδιες πληροφορίες όπου πιθανώς να έχετε ακούσει και για την Ιταλική Φιλολογία από φίλους σας.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Δημήτρης Παπαδημητρίου

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 6 Μήνες πριν #24605 από ΑΚΗΣ
Καλημέρα. Ρίξε μια ματιά σε αυτή την ενότητα.

www.ispania.gr/forum?view=topic&catid=39&id=23761

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 5 Μήνες πριν #24634 από Mariposita
Καλησπέρα σε όλους,

Είναι εύκολο να με ενημερώσει κάποιος ο οποίος είναι τώρα φοιτητής στο τμήμα, για τα βιβλία τα οποία διδάσκονται στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο τμήμα Ισπανικής τα οποία αφορούν τα παιδαγωγικά και την ψυχολογία; Ενδεχομένως και κάποιο link στο οποίο θα μπορούσα να τα βρώ γιατί έψαξα στο site της σχολής αλλά δεν βρήκα κάτι.

Gracias de antemano. :)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 5 Χρόνια 5 Μήνες πριν #24639 από ΑΚΗΣ
ΠΕΡΣΙΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ (Τότε είχα δώσει το μάθημα "Εισαγωγή στην Παιδαγωγική")

Εισαγωγή στην Παιδαγωγική (Τμήματα Ιταλικής, Ισπανικής και Σλαβικών)
ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ-ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2013 (ακαδ.έτος 2012-2013)


Ανακοίνωση
ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ-ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2013 (ακαδ.έτος 2012-2013)
Παρασκευή, 07 Δεκεμβρίου 2012

Ενημερώνονται οι ενδιαφερόμενοι φοιτητές ότι η εξεταστέα ύλη για το μάθημα "Εισαγωγή στην Παιδαγωγική" (για τα Τμήματα Ιταλικής, Ισπανικής και Σλαβικών) έχει ως εξής :



1. βιβλίο Κασσωτάκη ("παιδαγωγικά και εκπαιδευτικά ρεύματα από το 18ο αιώνα μέχρι σήμερα"):

κεφάλαιο Α' (μόνο οι σελ. 27-37 και 56-66)
κεφάλαιο Β' (όλο το κεφάλαιο, σελ. 67-106)
κεφάλαιο Γ' (όλο το κεφάλαιο, σελ. 107-134)
κεφάλαιο Δ' (όλο το κεφάλαιο, σελ. 135-179)

2. βιβλίο Κρίβα ("παιδαγωγική επιστήμη: βασική θεματική")

κεφάλαιο 3 (όλο το κεφάλαιο. σελ. 63-127)
κεφάλαιο 11 (όλο το κεφάλαιο, σελ. 193-253)

3. βιβλίο Γούναρη-Γρόλιου ("κριτική παιδαγωγική")

κεφάλαιο 6 (σελ. 252-278)
κεφάλαιο 7 (σελ. 279-330)
κεφάλαιο 14 (σελ. 477-512)
κεφάλαιο 19 (σελ. 701-765)

Σημειώνεται ότι θα υπάρχουν θέματα αντίστοιχα των επιλεγμένων συγγραμμάτων (ενδέχεται για τα δύο πρώτα βιβλία να υπάρξουν κοινά θέματα, εφόσον η θεματική της εξεταστέας ύλης συμπίπτει σε ένα μεγάλο βαθμό).

Καταβλήθηκε προσπάθεια ώστε να είναι ισοδύναμος ο αριθμός των σελίδων της εξεταστέας ύλης για κάθε σύγγραμμα.

Οι φοιτητές που έχουν επιλέξει το 3ο βιβλίο θα εξεταστούν σε ξεχωριστά θέματα. λόγω του εντελώς διαφορετικού περιεχομένου. Για το λόγο αυτό ο αριθμός των σελίδων της εξεταστέας ύλης για το 3ο βιβλίο διαφέρει.
Last edit: 5 Χρόνια 5 Μήνες πριν by ΑΚΗΣ.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Mariposita

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.087 δευτερόλεπτα