Νέα ερώτηση για τα Ισπανικά στη Βουλή

Περισσότερα
9 Χρόνια 9 Μήνες πριν - 9 Χρόνια 9 Μήνες πριν #11877 από chiquitita
Γενικά όταν προβάλλω κάποιο επιχείρημα επικαλούμαι και τις εκάστοτε αποδείξεις.

Τώρα γιατί σε ενόχλησε το λίνκ, δε ξέρω. Οπως και να' χει ας μη δώσουμε έκταση στο θέμα, δεν αξίζει πιστεύω.

Το εν λόγω τμήμα στην ιστοσελίδα του Ιονίου αναφέρεται με τον τίτλο 'και της Διδακτικής της ως Ξένης' .Επίσης ο τίτλος αυτός αναγράφεται και στο ΦΕΚ το σχετικό με την ίδρυση του τμήματος.

Τώρα γιατί το υπουργείο το παρέλειψε στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, δεν είμαι σε θέση να το γνωρίζω. Πιστεύω πάντως πως αν είχε γίνει επίσημα κάποια αλλαγή θα είχε ενημερωθεί ο Πρόεδρος του τμήματος και κατ ' επέκταση οι φοιτητές και η ιστοσελίδα.
Last edit: 9 Χρόνια 9 Μήνες πριν by chiquitita.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 9 Μήνες πριν #11879 από Azanasia
Συνάδελφοι στα σχολεία δεν βαζουν τα Ισπανικα ...οι Διευθυντες προφασιζονται ελλειψη απο χώρο κι εμεις εδω μετράμε τα μισα της χιλιαδας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 9 Μήνες πριν #11880 από Juanita La Quejica
Azanasia έγραψε:

Συνάδελφοι στα σχολεία δεν βαζουν τα Ισπανικα ...οι Διευθυντες προφασιζονται ελλειψη απο χώρο κι εμεις εδω μετράμε τα μισα της χιλιαδας


Πες τα χρυσόστομη!

"Todos los hombres estamos hechos del mismo barro, pero no del mismo molde."
Proverbio mexicano

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 9 Μήνες πριν #11885 από Mikel Lejarza Eguía
Azanasia και Juanita La Quejica,

To ίδιο ακριβώς συμβαίνει και για την Ιταλική γλώσσα, αν και ήδη η Ιταλική στο τρίτο χρόνο ύπαρξής της στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση έχει γίνει πραγματικότητα στο ωρολόγιο πρόγραμμα περίπου 500 Γυμνασίων.

Οι Διευθυντές λειτουργούν πλέον ως μανάβηδες. Γαλλικά και Γερμανικά επειδή υπάρχει μόνιμος καθηγητής Γαλλικής και Γερμανικής με οργανική θέση και μερικοί Διευθυντές επιλέγουν να βάλουν μία εκ των δύο νέων ξένων γλωσσών επιλογής (Ιταλική, Ισπανική).

Είναι προφανές ότι το σύστημα δεν μπορεί να χωνέψει ακόμη τις 2 νέες ξένες γλώσσες επιλογής (Ιταλική, Ισπανική) και τις αποβάλλει, όταν π.χ. δεν μειώνεται ο απαιτούμενος αριθμός για τη δημιουργία του τμήματος της δεύτερης ξένης γλώσσας, όταν η διδασκαλία της δεύτερης ξένης γλώσσας δεν μεταφέρεται σε ξεχωριστή ζώνη, όπου θα υπάρχουν ελεύθερες αίθουσες, όταν οι καθηγητές της Ιταλικής και της Ισπανικής είναι στην πλειοψηφία τους με καθεστώς ωρομισθίας, όταν η Ιταλική και η Ισπανική δεν προσφέρονται ως επιλογή και στη Πρωτοβάθμια.

Που να γίνει πράξη και η δυνατότητα επιλογής της Ρωσικής και της Τουρκικής γλώσσας. Εκεί να δείς……………………………… Ήδη στην ιστοσελίδα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου υπάρχει αναφορά στη Ρωσική: www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=16 και στη Τουρκική: www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=18

Μια οι ανύπαρκτες σχολικές υποδομές, μια το γεγονός των 1.500 υπεράριθμων Γαλλικής: www.inital.gr/%CE%86%CF%81%CE%B8%CF%81%C...98%CE%9C%CE%9F%CE%99 , οι οποίοι πρέπει να απασχοληθούν κάπου ως μόνιμοι, μια ότι το Υπουργείο Οικονομικών πάση θυσία λόγω ΔΝΤ προσπαθεί να αποφύγει να εγκρίνει πιστώσεις για τους ωρομισθίους και αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου (που λόγος για αναπληρωτή Ισπανικής πλήρης απασχόλησης), όλα μα όλα αυτά συνηγορούν στο ότι η Πολυγλωσσία θ’αργήσει να γίνει πραγματικότητα για τους μαθητές, ίσως και να μη γίνει ποτέ.

Όσο για τα μισά της χιλιάδας καλό είναι να γίνεται που και που συζήτηση

Ίσως λέω ίσως ένας ενιαίος Σύλλογος Καθηγητών Ισπανικής Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης να μπορούσε ν’αντιδράσει με περισσότερη επιτυχία σ’αυτή τη λαίλαπα παρανομίας που χαρακτηρίζει μια μερίδα, αν όχι τη πλειοψηφία των εκτελεστικών οργάνων (Διευθυντών Γυμνασίων και Λυκείων) του Υπουργείου Παιδείας.

Eκτός αν το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας έχει δώσει ανεπίσημη εντολή μέσω των οργάνων του να καθυστερήσει η προώθηση της διδασκαλίας των νέων ξένων γλωσσών επιλογής (Ιταλική, Ισπανική) λόγω οικονομικών δυσχερειών.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 9 Μήνες πριν #11886 από hispanista
Nikos40 έγραψε:

Επίσης δεν προσπαθώ να υποβαθμίσω το τμήμα του Ιονίου σε σχέση με το ΕΚΠΑ ή το ΕΑΠ .... απλά θεωρώ ότι τόσο η φιλολογία όσο και μετάφραση και διερμηνεία έχουν τη δική τους αξία .... Μην βγάζετε τα μάτια σας !!!


Επαναλαμβάνω: Οι απόφοιτοι της Ειδίκευσης ισπανικής γλώσσας και πολιτισμού και της διδακτικής της ισπανικής ως ξένης δε βγαίνουμε μεταφραστές.

Uno es capaz de lograr lo que sea, si su entusiasmo no tiene límites.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 9 Μήνες πριν #11887 από Nuria
Αγαπητέ/ή hispanista, νομίζω ότι από το πρόγραμμα σπουδών του τμήματός σας είναι προφανές ότι δεν βγαίνετε ούτε μεταφραστές ούτε διερμηνείς. Ωστόσο, σε πρόσφατη προκήρυξη του ΑΣΕΠ για μεταφραστή Ισπανικών το δικό σας πτυχίο γινόταν δεκτό, ενώ το δικό μας (ΕΚΠΑ), ακόμα και στην περίπτωση που είχαμε μεταπτυχιακό στη μετάφραση, γινόταν δεκτό ως επικουρικός τίτλος, δηλαδή ήμασταν εκ των πραγμάτων αποκλεισμένοι.

Γιατί το αναφέρω; Όχι για να στηρίξω την άποψη ότι, αφού αδικηθήκαμε μία φορά εμείς, είναι τώρα σειρά σας να αδικηθείτε εσείς, αλλά για να πω ότι πρέπει να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα ΑΠΟΛΥΤΑ. Να οριστεί ποια είναι η ειδικότητά σας -και όχι μόνο, υπάρχουν και άλλα εκκρεμή ζητήματα σχετικά με τους 3 τίτλους, το περιεχόμενο των σπουδών κ.ά.- και να μη γίνονται διακρίσεις σε βάρος κανενός, ούτε των αποφοίτων του Ιονίου ούτε του ΕΚΠΑ ούτε και του ΕΑΠ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.151 δευτερόλεπτα