Νέα ερώτηση για τα Ισπανικά στη Βουλή

Περισσότερα
9 Χρόνια 9 Μήνες πριν #11746 από admin
Για το Ιόνιο υπάρχει η Έκθεση Απολογισμού - Ακαδημαϊκού Προγραμματισμού Τμήματος ΞΓΜΔ Ιονίου Πανεπιστημίου (προγραμματική περίοδος 2008-2012) που περιγράφει κάποιες μελλοντικές κινήσεις, αλλά δεν το έχουμε αναρτήσει επίσημα επειδή δεν είμαστε απόλυτα σίγουροι αν είναι το τελικό και επίσημο, επειδή δεν έχει ημερομηνίες ή άλλα στοιχεία, αν και είναι αναρτημένο στο site του Ιονίου. Οπότε το παραθέτω με επιφύλαξη, για όποιον ενδιαφέρεται.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 9 Μήνες πριν #11753 από jristoforos
1maria έγραψε:

Ναι ρε aris7 δώσε τα στοιχεία για να ξέρουμε ποιος είσαι και κυρίως να στείλεις και τη διεύθυνσή σου να σου στείλουμε και δυο τρία φιλαράκια (παλικάρια αγωνιστές με περγαμηνές) της παρέας μας να σε συνετίσουν, που τόλμησες και κορόιδεψες τις ανακοινώσεις μας, για τις οποίες δεν σηκώνουμε και κουβέντα!!!!
Ευτυχώς που δεν είμαστε επαγγελματίες συνδικαλιστές και αυτό που μας ενδιαφέρει είναι το καλό ολόκληρου του κόσμου και να σώσουμε τη συνεχή καταστροφή του περιβάλλοντος, επειδή έχουμε στερέψει από ιδέες ζητάμε την βοήθεια κανενός από έξω μπας και τσιμπήσουμε καμιά καινούργια συνδρομούλα , γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι και η γυναίκα φωνάζει με την παντόφλα στο χέρι. Άμα γίνει και καμιά αλλαγή υπέρ των Ιόνιων ποιος μας πιάνει τότε θα πέσουν και αναδουλειές και θα φάμε και καμιά παντοφλιά μη σου πώ και τσοκαριά!!!

Πανελλήνιος Αεριτζίδικος Σύλλογος Παραπλέουσας (μπορείς να πείς και Παραπέουσας) Ισπανικής Φιλοκερδίας ή καλύτερα Φανφάρας. (ΠΑΕΣΠΙΦ).


Ωραία! Η επιμόρφωσή μας συνεχίζεται! Τώρα μάθαμε ότι εκτός από νεκροθάφτες των ισπανικών είμαστε και τραμπούκοι (που από την άλλη μεριά μας δέρνουν οι γυναίκες μας με την παντόφλα)!!!
Για πες μας ρε 1maria, πότε σε δείραμε;;;
Προφανώς έχεις υποστεί στο πετσί σου την "περιποιήση" των μπράβων που χρησιμοποιούμε για να βγάζουμε από τη μέση όσους μας ενοχλούν κι έστι πήρες την πρωτοβουλία να συμβουλέψεις τον aris7 να φυλαχτεί από μας.
Λοιπόν, ο καθένας μπορεί να φαντασιώνεται ό,τι θέλει, υπάρχουν όμως και πιο αποτελεσματικές ψυχοθεραπευτικές μέθοδοι εκτός από τα forum στο iternet. Εκτός και αν πίσω από τα όσα γράφονται υπάρχει δόλος, οπότε...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 9 Μήνες πριν #11771 από Mikel Lejarza Eguía
Aris7,

Θα ήταν ευχής έργον να ενημερώνουν οι Σύλλογοι μέσω αναρτήσεων στην ιστοσελίδα τους για τις επαφές που πραγματοποιούν για τα θέματα του κλάδου στο Υπουργείο Παιδείας. Ως παράδειγμα αναφέρω το Σύλλογο Καθηγητών Γερμανικής: www.deutsch.gr/new.php?j=910 και το Σύλλογο Καθηγητών Γαλλικής: www.apf.gr/default.asp?static=34&ID=654 .

Η αλήθεια βέβαια είναι ότι τα μέλη των Συλλόγων Καθηγητών Γαλλικής και Γερμανικής είναι πολυάριθμα και αποσπασμένα στις περισσότερες διοικητικές υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, έχουν γνωριμίες και προσβάσεις παντού και όντας μόνιμοι διαθέτουν τον απαραίτητο χρόνο και παίρνουν συνδικαλιστικές άδειες για να μεταβούν για τις υποθέσεις του κλάδου τους στο Υπουργείο Παιδείας.

Στους νεοσύστατους κλάδους ΠΕ 34 Ιταλικής και ΠΕ 40 Ισπανικής ακόμη δεν υπάρχουν αρκετοί μόνιμοι καθηγητές Ιταλικής (28 περίπου μόνιμοι) και Ισπανικής (ουδείς), οι οποίοι θα ασχοληθούν ενεργά με την εκπροσώπηση των 2 νεοσύστατων ΠΕ 34 Ιταλικής και ΠΕ 40 Ισπανικής στο Υπουργείο Παιδείας.

Ας ελπίσουμε ότι η Ka-Χri ως μόνιμη πλέον καθηγήτρια του κλάδου ΠΕ 34 Ιταλικής στην Αττική (στα κέντρα αποφάσεων) και ως καθηγήτρια Ισπανικής και Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. του ΠΑ.Σ.Π.Ι.Φ να ασχοληθεί πιο ενεργά με την εκπροσώπηση των 2 νεοσύστατων κλάδων ΠΕ34 Ιταλικής και ΠΕ 40 Ισπανικής στο Υπουργείο Παιδείας και να μην λησμονήσει τους συναδέλφους της καθηγητές της Ιταλικής και της Ισπανικής που αναμένουν ως αναπληρωτές και ωρομίσθιοι στους πίνακες για να διοριστούν.

Όλα αυτά που επισημαίνεις περί απόκρυψης θέσεων κατά τη διάρκεια της διεξαγωγής του πιλοτικού της Ισπανικής στα λιγοστά Γυμνάσια, μη χαρτογράφησης των σχολικών μονάδων, μη υπεύθυνης εκπροσώπησης στις Δευτεροβάθμιες, μη αξιόλογης διαχείρισης της ιστοσελίδας www.paspif.gr , μη δημιουργίας ενός αξιόλογου οπτικοακουστικού υλικού προώθησης της Ισπανικής γλώσσας νομίζω ότι δεν μπορούν να γίνουν πράξη από λίγους ανθρώπους, οι οποίοι ιδιωτεύουν, είναι οικογενειάρχες και πολλές φορές ψάχνουν άτομα για να θέσουν υποψηφιότητα στις εκλογές. Βέβαια οι τελευταίες εκλογές του ΠΑ.Σ.Π.Ι.Φ διεξήχθησαν εν κρυπτώ, δεν αναγγέλθηκε ποτέ η προκήρυξη των εκλογών μέσω του paspif.blogspot.com/2010/06/blog-post.html .

Αναλογίσου τι θα γίνει ενδεχομένως, όταν για πρώτη φορά θα μπορέσει το ανεξάρτητο πλέον τμήμα Ισπανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Ε.Κ.Π.Α να προκηρύξει λιγοστές θέσεις για Μεταπτυχιακούς και Διδακτορικούς φοιτητές. Πιστεύεις ότι αξιοκρατικά θα επιλεγούν οι υποψήφιοι Μεταπτυχιακοί και Διδακτορικοί φοιτητές;

Ελπίζω μέχρι τότε να έχει γίνει πραγματικότητα το εξ αποστάσεως Μεταπτυχιακό Διδακτικής της Ισπανικής ως Ξένης Γλώσσας στο Ε.Α.Π: www.ispania.gr/eidhseis/ispanika-ekpaide...tyxiako-sta-ispanika , ή κάποιο εξ αποστάσεως Μεταπτυχιακό στην Ισπανική και Λατινοαμερικάνικη Λογοτεχνία και Πολιτισμό στο Ε.Α.Π, ώστε κάποιος υποψήφιος να μην αναγκαστεί να περάσει από συνέντευξη. Η κλήρωση είναι ως κριτήριο επιλογής πιο δίκαια από τη συνέντευξη.

Να θυμίσω ότι πολλοί από τους καθηγητές Ισπανικής εν Ελλάδι δεν γνώριζαν μέχρι τώρα ότι έχουν τη δυνατότητα διορισμού στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα. Όταν απέστειλα στο διαχειριστή του www.ispania.gr την πληροφόρηση: www.ispania.gr/eidhseis/ispanika-ekpaide...908-diorismos-kypros και το δημοσίευσε μου ήρθε την επομένη μήνυμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ότι κακώς ανοίγω τα μάτια στο κόσμο.

Επίσης φημολογείται ότι κάτι περίεργο συμβαίνει κάθε χρόνο με την προκήρυξη ωρομισθίου καθηγητή Ισπανικής στη Στρατιωτική Σχολή Αξιωματικών Σωμάτων. Εικάζεται ότι πρόκειται για φωτογραφική προκήρυξη: www.ispania.gr/edugaleria/empleo/1050-di...roswpiko-stratiotikh

Δεν το φέρω βαρέως επειδή δεν μπορώ να γίνω μέλος του ΠΑ.Σ.Π.Ι.Φ ως απόφοιτος του τμήματος Ισπανικής του Ε.Α.Π , ούτε θεωρώ, όπως ορθώς επισημαίνει η Azanasia, ότι η εγγραφή στον ένα ή στον άλλο Σύλλογο προσθέτει ή αφαιρεί πόντους στη δυνατότητα διδασκαλίας της Ισπανικής.

Είναι φυσιολογικό, όπως ορθώς επισημαίνει η Αzanasia, o κάθε Σύλλογος Πτυχιούχων ή Αποφοίτων να έχει το δικό του target group, από τη στιγμή όμως που έχει συσταθεί καθηγητικός κλάδος θεωρώ ότι όλοι αυτοί οι Σύλλογοι Αποφοίτων ή Πτυχιούχων πρέπει να συγχωνευθούν άμεσα σε ένα ενιαίο Πανελλήνιο Σύλλογο Καθηγητών Ισπανικής Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης, όπου θα υπάρχουν και περισσότερα μέλη και μεγαλύτερη διαφάνεια (πέρυσι ακούστηκε από μια μερίδα καθηγητών Ισπανικής ότι αναίτια δεν έγιναν δεκτές αιτήσεις υποψηφίων για εξεταστές στο Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας της Ισπανικής).

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 9 Μήνες πριν #11772 από Mikel Lejarza Eguía
Señor Presidente Jristoforos,

Ας αφήσουμε το ποδόσφαιρο για τους ποδοσφαιριστές.
Δεδομένου ότι ηγείστε του Δ.Σ. του ΠΑ.Σ.Π.Ι.Φ, επιθυμώ ως καθηγητής Ισπανικής, αν και μη εγγεγραμμένο και ταμειακώς ενημερωμένο μέλος του ΠΑ.Σ.Π.Ι.Φ, να ενημερωθώ για τα εξής:

1) Γνωρίζετε ως ΠΑ.Σ.Π.Ι.Φ γιατί δεν έχει αναρτηθεί ακόμη στην ιστοσελίδα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών Ισπανικής Γλώσσας για το Γενικό Λύκειο: www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=7 . Ποιο αναλυτικό πρόγραμμα σπoυδών θα συμβουλευτεί ο καθηγητής Ισπανικής που θα διδάξει για πρώτη φορά στην ‘Α Λυκείου; Έχει ή δεν έχει εκπονηθεί αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών Ισπανικής για το Γενικό Λύκειο. Για την Ιταλική έχει αναρτηθεί αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών και για το Γυμνάσιο και για το Γενικό Λύκειο: www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=9

2) Γνωρίζετε ως ΠΑ.Σ.Π.Ι.Φ αν το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο έχει ζητήσει από το τμήμα Ισπανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Ε.Κ.Π.Α να εκπονηθεί Aναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών Ισπανικής Γλώσσας για το Δημοτικό; Γνωρίζω ότι το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο έχει ζητήσει την εκπόνηση Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών Ιταλικής Γλώσσας για το Δημοτικό.

3) Ποιες είναι οι τελευταίες εξελίξεις για το ζήτημα της διεξαγωγής πιλοτικού προγράμματος για την Ισπανική γλώσσα στη Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση; Η αναμόρφωση των ωρολογίων προγραμμάτων έγινε: www.ekadeve.gr/gr/announcements/oloimera_dimotika.pdf και δεν συμπεριελήφθη και η Ισπανική στο αναμορφωμένο ωρολόγιο πρόγραμμα των 800 Ολοήμερων Δημοτικών: www.ispania.gr/eidhseis/ispanika-ekpaide...spanika-prwtovathmia

4) Έχετε μεριμνήσει ως ΠΑ.Σ.Π.Ι.Φ , έτσι ώστε στη νέα εγκύκλιο για την επιλογή της δεύτερης ξένης γλώσσας στα Επαγγελματικά Λύκεια να προστεθεί και η Ισπανική: www.ispania.gr/eidhseis/ispanika-ekpaide...oyrgikh-apofash-epal

5) Έχετε ενημερώσει μέσω υπομνημάτων και έχετε συναντηθεί ως ΠΑ.Σ.Π.Ι.Φ. με την ηγεσία του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και τη Σύμβουλο της Γαλλικής γλώσσας και όλων των Ξένων Γλωσσών κα Ευαγγελία Καγκά για να συζητήσετε όλα αυτά τα εκκρεμή θέματα για τον κλάδο ΠΕ 40 Ισπανικής; www.ispania.gr/eidhseis/ispanika-ekpaide...-2010-01-10-18-23-29

6) Σε πόσες σχολικές μονάδες (Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια) ανά την επικράτεια εισήχθη η Ισπανική το σχολικό έτος 2009-2010; Σκοπεύετε ως ΠΑ.Σ.Π.Ι.Φ να χαρτογραφήσετε τις σχολικές μονάδες ανά την επικράτεια και για το σχολικό έτος 2010 – 2011 και να αναρτήσετε τις πληροφορίες στην ιστοσελίδα σας;

7) Έχετε ενημερώσει μέσω υπομνημάτων ή έχετε συναντηθεί ως ΠΑ.Σ.Π.Ι.Φ με το νέο Ειδικό Γραμματέα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κο Μιχάλη Κοντογιάννη, με το νέο Διευθυντή Σπουδών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κο Κωνσταντίνο Παπαχρήστο και το Πρόεδρο της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας κο Μπράτη για το αίτημα ένταξης της Ισπανικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας επιλογής στη Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση;

8) Έχετε ενημερώσει ως ΠΑ.Σ.Π.Ι.Φ τους 13 νεόυς Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης: www.newstime.gr/?i=nt.el.article&id=27644 και το Διευθυντή Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κο Στυλιανό Μερκούρη μέσω υπομνημάτων, ή τους έχουν συναντήσει μέλη σας ανά την επικράτεια για να τους ενημερώσουν, σχετικά με το πλήθος προβλημάτων που αντιμετωπίζει η ένταξη της Ισπανικής γλώσσας και η προώθηση της διδασκαλίας της στις σχολικές μονάδες (Γυμνάσια και Γενικά Λύκεια) της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης;

9) Έχετε ενημερώσει ως ΠΑΣ.Π.Ι.Φ μέσω υπομνημάτων ή έχετε συναντηθεί με την ηγεσία της Ο.Λ.Μ.Ε: olme-attik.att.sch.gr/adms.php?j=1


και τις τοπικές Ε.Λ.Μ.Ε: olme-attik.att.sch.gr/elmelist.php για το εκτεταμένο φαινόμενο των παρατυπιών που παρατηρείται εκ μέρους των Διευθυντών των σχολικών μονάδων (Γυμνάσια και Γενικά Λύκεια) στις δηλώσεις των μαθητών για τη δεύτερη ξένη γλώσσα;

10) ‘Eχετε ενημερώσει ως ΠΑ.Σ.Π.Ι.Φ μέσω επιστολών (ηλεκτρονικών και ταχυδρομικών) όλα τα Ιδιωτικά Σχολεία ανά την επικράτεια για τη δυνατότητα επιλογής της Ισπανικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας;

11) Έχετε ενημερώσει ως ΠΑ.Σ.Π.Ι.Φ μέσω υπομνημάτων ή έχετε συναντηθεί με την ηγεσία του Ι.Δ.ΕΚ.Ε για το ζήτημα της δυνατότητας διδασκαλίας και της Ισπανικής γλώσσας στο πρόγραμμα σπουδών των ευρωπαϊκών γλωσσών των Κέντρων Εκπαίδευσης Ενηλίκων; kee.ideke.edu.gr/?p=programs

12) Έχετε προσπαθήσει ως ΠΑ.Σ.Π.Ι.Φ να προσεγγίσετε εκ νέου τους Συλλόγους Καθηγητών Γαλλικής και Γερμανικής; www.ispania.gr/eidhseis/ispanika-ekpaide...prosklisi-se-dialogo , ώστε να διαμορφωθεί μια κοινή γραμμή πλεύσης ως προς την αναβάθμιση της διδασκαλίας της δεύτερης ξένης γλώσσας στη Δημόσια Ξενόγλωσση Εκπαίδευση.

13) Πώς κρίνετε το ενδεχόμενο συνεργασίας με τον Πανελλήνιο Σύλλογο Καθηγητών Ιταλικής για πληθώρα θεμάτων που σχετίζονται με τη νομοθετική περιθωριοποίηση των νέων ξένων γλωσσών επιλογής (Ιταλική, Ισπανική) όπως π.χ. πιλοτικό νέων ξένων γλωσσών επιλογής (Ιταλική, Ισπανική) στη Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, απουσία Συμβούλων ή Πάρεδρων Ιταλικής και Ισπανικής στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, απουσία Σχολικών Συμβούλων Ιταλικής και Ισπανικής στη Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, μη δυνατότητα υποψηφιότητας, από τη νέα ισχύουσα νομοθεσία, στους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ 34 Ιταλικής και ΠΕ 40 Ισπανικής για θέσεις Διευθυντών Γυμνασίων και Λυκείων.

14) Έχετε ενημερώσει μέσω υπομνημάτων ή έχετε συναντηθεί ως ΠΑ.Σ.Π.Ι.Φ με το νέο Mορφωτικό Aκόλουθο της Ισπανικής Πρεσβείας, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα προσφάτως; licenciadosisp.blogspot.com/2010/08/nuevo-asesor.html

15) Γιατί ως ΠΑ.Σ.Π.Ι.Φ δεν δημοσιεύετε τα υπομνήματα και τις ενέργειές σας στο Διαδίκτυο, ώστε οι καθηγητές Ισπανικής ανά την επικράτεια να είναι πλήρως ενημερωμένοι για τα ζητήματα που αφορούν την Ισπανική γλώσσα στη Δημόσια Εκπαίδευση;

16) Πώς κρίνετε ως ΠΑ.Σ.Π.Ι.Φ το ενδεχόμενο μελλοντικής συγχώνευσης του Συλλόγου Πτυχιούχων Ισπανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Ε.Κ.Π.Α και του Συλλόγου Αποφοίτων Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού του Ε.Α.Π σε ένα ενιαίο Σύλλογο Καθηγητών Ισπανικής Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης;

17) Σκοπεύετε ως ΠΑ.Σ.Π.Ι.Φ να δημιουργήσετε και να αναρτήσετε στην ιστοσελίδα σας υλικό προετοιμασίας για το προσεχή Διαγωνισμό Εκπαιδευτικών (Σεπτέμβριος 2011 – Φεβρουάριος 2012) στο Γνωστικό Αντικείμενο της Ισπανικής και στην Ειδική Διδακτική της Ισπανικής για τους καθηγητές Ισπανικής που στερούνται οικονομικής δυνατότητας να παρακολουθήσουν κύκλο μαθημάτων στα πανεπιστημιακά φροντιστήρια;


Υ.Γ. Δεν περιμένω να λάβω απάντηση.

Σας προτείνω όμως ν’ασχοληθείτε ως ΠΑ.Σ.Π.Ι.Φ με όλα αυτά τα θέματα και ν'αφήσετε για τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας και το Σ.Α.Π.Ε να κρίνουν το πρόγραμμα σπουδών της Ειδίκευσης Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού και της Διδακτικής της ως Ξένης και να χορηγήσουν τα επαγγελματικά δικαιώματα στους απόφοιτους του Ιόνιου, χωρίς να πασχίζετε να εκβιάσετε το αποτέλεσμα.

Δεν έπρεπε να συντάξετε και να δημοσιεύσετε τέτοιου είδους ανακοίνωση.Τι άλλαξε μέσα σε σχεδόν ούτε μια μέρα και την επαναδημοσιεύσατε;

Νίκος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 9 Μήνες πριν - 9 Χρόνια 9 Μήνες πριν #11856 από Mikel Lejarza Eguía
Señor Presidente Jrιstoforos,

θα σας παρακαλούσα να σεβαστείτε τη συζήτηση που διεξάγεται εδώ και μέρες και να προσπαθήσετε να αναρτήσετε επιτυχώς την απάντησή σας με τίτλο ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ στο forum του www.ispania.gr και όχι στην ιστοσελίδα του ΠΑ.Σ.Π.Ι.Φ, ώστε να μπορέσω να σας απαντήσω και πιθανόν να σας απαντήσουν και οι άνθρωποι στους οποίους αναφέρεστε ονομαστικά.

Είναι δύσκολο να διεξαχθεί διάλογος σε 2 ιστοσελίδες, όταν ήδη έχει ξεκινήσει διάλογος και έχει αναρτηθεί πληθώρα σχολίων στο forum του www.ispania.gr .

Σεβαστείτε αυτούς που έχουν ήδη παρακολουθήσει τη συζήτηση και επιθυμούν να αποκτήσουν μια συνολική εικόνα. Εκτός αν θέλετε να απευθύνεστε μόνο στα μέλη του ΠΑ.Σ.Π.Ι.Φ

Νίκος
Last edit: 9 Χρόνια 9 Μήνες πριν by admin.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 9 Μήνες πριν - 9 Χρόνια 9 Μήνες πριν #11859 από Mikel Lejarza Eguía
Señor Presidente Jristoforos,

Αναμένοντας την ανάρτηση
της απάντησής σας στο forum του www.ispania.gr με τίτλο ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛOY σας απαντώ στα ζητήματα που θίξατε.

1) Eίναι φυσιολογικό να γίνεται αναφορά στο όνομά σας και στη ka-Xri, γιατί εκπροσωπείτε μαζί με τη Ka-Xri την ηγεσία του ΠΑ.Σ.Π.Ι.Φ (Πρόεδρος και Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. του ΠΑ.Σ.Π.Ι.Φ). Tα δημόσια εκλεγμένα πρόσωπα είθισται να δέχονται κριτική.

2) Κανείς δεν ισχυρίστηκε ότι αν δεν υπήρχε ο ΠΑ.Σ.Π.Ι.Φ ως Σύλλογος, η Ισπανική γλώσσα θα είχε εισαχθεί πλήρως στη Μέση Εκπαίδευση. Πολλάκις έχω αναφερθεί στην επιτακτική ανάγκη για δημιουργία ενός Ενιαίου Συλλόγου Καθηγητών Ισπανικής Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης.

3) Προκαλεί ερωτηματικά το γεγονός ότι σπεύσατε να αποσύρετε την ανακοίνωση και έπειτα να την επαναφέρετε και όχι ότι η ερώτηση δεν προήλθε από πρωτοβουλία κάποιου Συλλόγου Αποφοίτων της Ειδίκευσης Ισπανικής και της Διδακτικής της ως Ξένης του Ιόνιου. Ο κάθε πολίτης έχει το δικαίωμα να θέτει ερωτήματα ατομικά ή συλλογικά. Μόνος σας το επισημάνατε. Δεν έχετε ούτε εσείς, ούτε κανείς το δικαίωμα να μιλήσει για τα όνειρα και τις φιλοδοξίες των αποφοίτων της Ειδίκευσης Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού και της Διδακτικής της ως Ξένης.

4) Ως προς το χαρακτηρισμό του Πατερούλη και του Προστάτη των Ισπανικών που αποδίδετε σε κάποιους συναδέλφους σας, μήπως κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια;

5) Δεν είναι δευτερεύον ζήτημα η απόκτηση επαγγελματικών δικαιωμάτων για τους απόφοιτους της Ειδίκευσης Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού και της Διδακτικής της ως Ξένης του Ιόνιου. Μην κρίνετε εκ του ασφαλούς, δεδομένου ότι εσείς ως απόφοιτος του τμήματος Ισπανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Ε.Κ.Π.Α έχετε ήδη αποκτήσει επαγγελματικά δικαιώματα.

6) Υπάρχει σχετική νομοθεσία, υπάρχουν εγκύκλιοι για την επιλογή της δεύτερης ξένης γλώσσας (Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική, Ισπανική) που πρέπει να τηρηθούν. Ο κάθε καθηγητής δεύτερης ξένης γλώσσας (Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική, Ισπανική) δεν θα μετατραπεί σε εταίρα προς άγρα πελατών. Ας πάψουν επιτέλους να υπάρχουν οι περιφερόμενοι στρατοί των Συλλόγων Καθηγητών της Δεύτερης Ξένης Γλώσσας (Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική, Ισπανική) με τα κάθε λογής φυλλάδια και αφίσες, οι οποίοι πολλές φορές διαπληκτίζονται με τους Διευθυντές των Γυμνασίων και των Λυκείων. Γιατί ως Σύλλογος δεν έχετε προχωρήσει σε καταγγελίες, όπου διαπιστώνονται παρατυπίες;

7) Μέσω της εικονικής πραγματικότητας συντάσσονται και αποστέλλονται οι επερωτήσεις, καθώς και ενημερώνονται οι βουλευτές και οι ευρωβουλευτές. Εσείς που ηγείστε των περιφερόμενων αντάρτικων μικρών ομάδων, μπορείτε να αναλάβετε, αν θέλετε, το εγχείρημα της περικύκλωσης των σχολικών μονάδων.

8) Παρόλο που ο ΠΑ.Σ.Π.Ι.Φ, όπως ισχυρίζεστε, δεν ήταν και δεν είναι αντίθετος με την υπαγωγή των αποφοίτων του τμήματος Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού του Ε.Α.Π στο κλάδο ΠΕ 40 Ισπανικής, συνεχίζει να μην δέχεται, λόγω καταστατικού, ως μέλη του τους αποφοίτους του τμήματος Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού του Ε.Α.Π, παρόλο που τους έχουν δοθεί προσφάτως επαγγελματικά δικαιώματα.

9) Ο κος Παπακωστίδης δεν εκτελεί χρέη ιδιαίτερου γραμματέα και συμβούλου της Yπουργού Παιδείας, ούτε και των Υφυπουργών Παιδείας για να σας κλείσει ραντεβού.

10) Έχει ήδη κατατεθεί ερώτηση από τη κα Ελένη Τσιαούση και για την εισαγωγή της Ισπανικής γλώσσας ως δεύτερης ξένης γλώσσας επιλογής στη Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: www.ispania.gr/eidhseis/ispanika-ekpaide...40-nea-erwthsh-voulh .

Είστε αχάριστος αν εξακολουθήσετε να ισχυρίζεστε το αντίθετο, ότι δηλαδή δεν έχει προβεί σε καμιά ενέργεια η συγκεκριμένη βουλευτής για το θέμα της διεξαγωγής πιλοτικού προγράμματος για την Ισπανική γλώσσα στη Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

11) Είναι απρέπεια ως προς το www.ispania.gr και τον διαχειριστή του, να αφήνετε να εννοηθεί ότι λογοκρίθηκε και κόπηκε η απάντησή σας με τίτλο ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ, η οποία δημοσιεύτηκε έπειτα στην ιστοσελίδα του ΠΑ.Σ.Π.Ι.Φ, ενώ έχει ήδη προηγηθεί εκτεταμένη συζήτηση στο forum :http://www.ispania.gr/forum?func=view&catid=21&id=11563&limit=8&start=80#11856.

Μην προσπαθείτε να αποπροσανατολίσετε τη συζήτηση καλλιεργώντας εντυπώσεις. Τα γραπτά μένουν, δεν αποτελούμε μέρος ενός τηλεπτικού talk show.

12) Θα διασκευάσω τους στίχους γνωστού λαϊκού τραγουδιού για να σας πώ ότι:

Mε ένα Σύλλογο Καθηγητών Ισπανικής καινούριο θα χαράξουμε όλοι μαζί πορεία, εσύ ΠΑ.Σ.Π.Ι.Φ είσαι για μας μια παλιά ιστορία.

Εφόσον είστε υπέρμαχος της άμεσης επικοινωνίας, της ενότητας και του σχεδιασμού κοινής πορείας, σας προτείνω να συγκαλέσετε όσο το δυνατόν πιο σύντομα συνέλευση ή να διοργανώσετε ένα συνέδριο όλων των εμπλεκομένων Συλλόγων Αποφοίτων Ισπανικής και Ισπανιστών και να συναποφασίσετε τη δημιουργία ενός Συλλόγου Καθηγητών Ισπανικής Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης, όπου και περισσότερα μέλη θα απαρτίζουν το νέο Σύλλογο και μεγαλύτερη διαφάνεια θα υπάρχει.

13) Aκόμη αναμένω να λάβω απάντηση στα 17 ερωτήματα που σας έθεσα: www.ispania.gr/forum?func=view&catid=21&...t=8&q=forum&start=80

Νίκος
Last edit: 9 Χρόνια 9 Μήνες πριν by admin.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.235 δευτερόλεπτα