Νέα ερώτηση για τα Ισπανικά στη Βουλή

Περισσότερα
9 Χρόνια 10 Μήνες πριν #11656 από angelakapa
Κρίμα, παιδιά, είναι λυπηρό να αντιμετωπίζονται έτσι οι φοιτητές του Ιονίου Πανεπιστημίου....
Υποψιάζομαι πως η μαρία 1 δε γνωρίζει, γι αυτό και μιλάει έτσι...πόσα παιδιά έρχονται με ελπίδες στην Κέρκυρα και ξοδεύουν ένα κάρο χρήματα και τρέχουν στα μαθήματα και διαβάζουν για εξετάσεις και ταλαιπωρούνται για να καταλήξουν με ένα πτυχίο που μέχρι τώρα δεν πρόσφερε επαγγελματική αποκατάσταση... Εφ'όσον όμως συστάθηκε ο κλάδος ΠΕ40, με ποιό δικαίωμα και για ποιό λόγο πρέπει να αποκλεισθούν από την εκπαίδευση, αυτό είσαι σε θέση Μαρία να μας το απαντήσεις με επιχειρήματα?
Ευχαριστούμε morgan για την υποστήριξη, να ξερες πόσο πολύ καιρό παλεύουμε να ακουστεί αυτή η χοντρή αδικία που έχει γίνει εις βάρος μας...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 10 Μήνες πριν #11657 από hispanista
angelakapa έγραψε:

Κρίμα, παιδιά, είναι λυπηρό να αντιμετωπίζονται έτσι οι φοιτητές του Ιονίου Πανεπιστημίου....
Υποψιάζομαι πως η μαρία 1 δε γνωρίζει, γι αυτό και μιλάει έτσι...πόσα παιδιά έρχονται με ελπίδες στην Κέρκυρα και ξοδεύουν ένα κάρο χρήματα και τρέχουν στα μαθήματα και διαβάζουν για εξετάσεις και ταλαιπωρούνται για να καταλήξουν με ένα πτυχίο που μέχρι τώρα δεν πρόσφερε επαγγελματική αποκατάσταση... Εφ'όσον όμως συστάθηκε ο κλάδος ΠΕ40, με ποιό δικαίωμα και για ποιό λόγο πρέπει να αποκλεισθούν από την εκπαίδευση, αυτό είσαι σε θέση Μαρία να μας το απαντήσεις με επιχειρήματα?
Ευχαριστούμε morgan για την υποστήριξη, να ξερες πόσο πολύ καιρό παλεύουμε να ακουστεί αυτή η χοντρή αδικία που έχει γίνει εις βάρος μας...


Είναι αδικία για τα όνειρα, τον χρόνο, τον κόπο, τα χρήματα τα δικά μας και των γονέων μας. Μας είπαν από την πρώτη μέρα ότι μεταφραστές δε βγαίνουμε, το να μη μας αναγνωρίζεται όμως ότι είμαστε σε θέση να διδάξουμε τη γλώσσα, παραπάει! Αν οι απόφοιτοι του συγκεκριμένου Πανεπιστημίου δεν μπορούμε να απασχοληθούμε πουθενά, οι ευθύνες πρέπει να αποδοθούν σε αυτούς που δημιούργησαν το τμήμα, αποφάσισαν για τα μαθήματα, κ.ο.κ. για να δούμε τι κριτήρια ακολούθησαν και ποιος ήταν ο σκοπός που ήθελαν να επιτύχουν. Προφανώς η συνταγή απέτυχε και το να κλείσει το τμήμα το συντομότερο είναι η πιο συνετή απόφαση (από τότε που άνοιξε αυτό ακούμε βέβαια) για να μην υποφέρουν τα δικά μας κι άλλοι ανυποψίαστοι. Δικαίωμα αποζημίωσης για ψυχική οδύνη σίγουρα έχουμε...

Uno es capaz de lograr lo que sea, si su entusiasmo no tiene límites.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 10 Μήνες πριν #11658 από Mikel Lejarza Eguía
Θα παρακαλούσα τους ΑNGELAKAPA και HISPANISTA να ενημερώσουν και άλλους συναδέλφους τους – απόφοιτους της Ειδίκευσης του Ιόνιου σχετικά με τη κατάθεση της επερώτησης και τη συζήτηση που διεξάγεται στο forum.

Δεν γνωρίζω αν υπάρχει Σύλλογος Αποφοίτων της Ειδίκευσης Ισπανικής του Ιόνιου. Αν υπάρχει παρακαλώ να τους προωθήσετε τα ανωτέρω στοιχεία.

Ήδη έχω αποστείλει σε 2 καθηγητές της Ειδίκευσης της Ισπανικής του Ιόνιου την επερώτηση.

Δεν έχω βρεί κάποιον οδηγό σπουδών της Ειδίκευσης Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού και της Διδακτικής της ως Ξένης του Ιόνιου στην ιστοσελίδα του ΤΞΓΜΔ. Σας παρακαλώ αν διαθέτετε κάτι σχετικό να το δημοσιεύσετε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 10 Μήνες πριν #11659 από Juanita La Quejica
Θέλω να πιστεύω ότι θα λυθεί το θέμα για το Ιόνιο, όπως λύθηκε και για όσους αποφοιτήσαμε από το ΕΑΠ. Μετά από χρόνια και μετά από ζωηρές προσπάθειες μιας χούφτας ανθρώπων.

Και στη συνέχεια περνάμε στην ουσία... θα είμαστε ακόμα ενεργοί επαγγελματικά, όταν θα "επιτραπεί" στην πραγματικότητα -και όχι μόνο στους νόμους και στα λόγια- να δημιουργηθούν τμήματα Ισπανικών στα σχολεία; Προσωπικά δεν με αφορά, αλλά μιας και ήταν κάτι που μας είχαν τάξει όταν γραφτήκαμε στο ΕΑΠ, θα ήθελα να το δω να ολοκληρώνεται χωρίς τις Συμπληγάδες, την Σκύλλα και την Χάρυβδη και τα όποια τοπικά εμπόδια και τρικλοποδιές.

Μέχρι να μπουν πραγματικά και να γίνουν αποδεκτά τα Ισπανικά στην ελληνική εκπαίδευση, δεν υπάρχει κατά τη γνώμη μου και αντικείμενο φαγωμάρας μεταξύ των αποφοίτων των σχετικών σχολών. Ούτως ή άλλως δεν θα έπρεπε να υπάρχει φαγωμάρα, όλοι γνωρίζουμε παγκοσμίως ότι η ισχύς εν τη ενώσει. Μόνο ευρύτερες αποδοτικές συνεργασίες μπορούν να βοηθήσουν ώστε να επιτευχθεί ένας στόχος, ιδίως στις δύσκολες μέρες που ζούμε.

"Todos los hombres estamos hechos del mismo barro, pero no del mismo molde."
Proverbio mexicano

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 10 Μήνες πριν #11662 από nena8
Eγω αυτο που δεν γνωριζα, ειναι οτι δεν εχουν ξεκαθαρισει ακομα τα δικαιωματα των αποφοιτων του ιονιου.Αν ισχυει αυτο τοτε οντως υπαρχει προβλημα διοτι αν ηταν ξεκαθαρα τα πραγματα οπως με τις αλλες κατευθυνσεις τοτε θα γνωριζαν οτι οι σπουδες τους αφορουν μονο την μεταφραση-διερμηνεια η τη φιλολογια και θα αποφευγαμε τις παρεξηγησεις.Παρεπιπτοντως, μενω Κερκυρα και εχω γνωστους απο το μεταφραστικο που με ενημερωσαν οτι υπαρχει η διαθεση να ενωσουν ολες τις γλωσσες στο μεταφραστικο και να γινει ενιαια σχολη με επιλογες τη γαλλικη-γερμανικη-ιταλικη-ισπανικη και να προσθεσουν και τις ασιατικες γλωσσες που θα εισαχθουν το επομενο ετος.Δεν γνωριζω παραπανω λεπτομερειες αλλα ισως με αυτον το τροπο να ξεκαθαρισει το τοπιο...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 9 Χρόνια 10 Μήνες πριν #11665 από chiquitita
Δεν μπορώ να καταλάβω πώς έχει βγεί το συμπέραμα ότι οι φοιτητές της ειδίκευσης ισπανικής του Ιονίου εξειδικεύονται στη μετάφραση και τη διερμηνεία. Με μια απλή ματιά στο πρόγραμμα σπουδών της ειδίκευσης ισπανικής γλώσσας και σε αυτά της μετάφρασης και της διερμηνείας διαπιστώνει κανείς ότι διαφέρουν όσο η μέρα με τη νύχτα. Το πρόγραμμα σπουδών της ειδίκευσης ισπανικής έχει καθαρά φιλολογικό προσανατολισμό και δεν έχει καμία σχέση με αυτό της μετάφρασης πόσο μάλλον με της διερμηνείας , ειδίκευση στην οποία εισάγεται κανείς ύστερα από επιπλέον εξετάσεις και στην οποία δεν υπάρχουν τα ισπανικά ως γλώσσα εργασίας.

Ιστορικά, απ’ όσο ξέρω το πρόγραμμα σπουδών της ειδίκευσης ισπανικής περιελάμβανε μόνο φιλολογικά μαθήματα στα οποία στη συνέχεια προστέθηκαν μαθήματα όπως η πολιτική επιστήμη, το δίκαιο κ.α. τα οποία διδάσκονται οι φοιτητές της ειδίκευσης από κοινού με τους φοιτητές της μετάφρασης και της διερμηνείας. Η χρησιμότητά τους στην εν λόγω ειδίκευση άγνωστη. Κατά τη γνώμη μου απλά παιδεύουν και μπερδεύουν τους φοιτητές σχετικά με τη φύση της ειδίκευσης.

Επειδή έχουν ειπωθεί διάφορα παρακαλώ ρίξτε μια ματιά στο πρόγραμμα σπουδών της ειδίκευσης ισπανικής του Ιονίου που παραθέτω παρακάτω και σε αυτά της μετάφρασης και της διερμηνείας και κάντε τη σύγκριση.Πιστεύω θα διαπιστώσετε πως οι απόφοιτοι της ειδίκευσης ισπανικής δεν στερούνται κανένα προσόν να διδάξουν.

Ας κοιτάμε την ουσία και ας μη βγάζουμε συμπεράσματα για τη φύση της ‘Ειδίκευσης Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού και της Διδακτικής της ως Ξένης’ απλά και μόνο επειδή υπάγεται στο Τμήμα Ξένων Γλωσσών Μετάφρασης και Διερμηνείας.

Σημειώνω ότι το μάθημα 'ισπανικό εκπαιδευτικό σύστημα' έχει αντικατασταθεί από το μάθημα ΄παιδαγωγικά'.

πρόγραμμα σπουδών ‘Ειδίκευσης Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού και της Διδακτικής της ως Ξένης’

www.dflti.ionio.gr/el/view/courses?filter0 []=**ALL**&filter1[]=20&filter2[]=2

πρόγραμμα σπουδών μετάφρασης

www.dflti.ionio.gr/el/view/courses?filter0 []=**ALL**&filter1[]=18&filter2[]=2

πρόγραμμα σπουδών διερμηνείας

www.dflti.ionio.gr/el/view/courses?filter0 []=**ALL**&filter1[]=19&filter2[]=2
Last edit: 9 Χρόνια 10 Μήνες πριν by chiquitita.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.152 δευτερόλεπτα