Νέα ερώτηση για τα Ισπανικά στη Βουλή

Περισσότερα
9 Χρόνια 11 Μήνες πριν #11602 από papakostidis
Επιτέλους μια άποψη με κοινή λογική!!!;)

'''άσωτοι στις λέξεις, τσιγκούνηδες στις ιδέες''

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 11 Μήνες πριν #11603 από Mikel Lejarza Eguía
Ζητάω συγνώμη ως προς την αναφορά στο ονοματεπώνυμο μέλους, αλλά νομίζω ότι
πρέπει να επικεντρωθούμε στο περιεχόμενο της ερώτησης.

Δεν έχω καταλάβει ακόμη γιατί είμαι απαράδεκτος και έχω σκάψει τον λάκκο κάποιων,
ίσως γιατί στη λίστα των αναπληρωτών χωρίς προϋπηρεσία (188) προστεθούν και άλλοι 40
ή 50 απόφοιτοι από την Ειδίκευση Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού και της Διδακτικής
της ως Ξένης του Ιόνιου, ίσως γιατί λιγοστεύουν οι πιθανότητες διορισμού για τους
λιγοστούς μέχρι τώρα απόφοιτους του τμήματος Ισπανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του
Ε.Κ.Π.Α; Που να είχαν προκηρυχθεί και μόνιμες θέσεις για τον κλάδο ΠΕ 40 Ισπανικής, θα
είχε σκοτωθεί κόσμος και κοσμάκης.

Δεν νομίζω ότι οι πτυχιούχοι του τμήματος Ισπανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Ε.Κ.Π.Α
είναι γιατροί και οι πτυχιούχοι του τμήματος Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού του Ε.Α.Π,
καθώς και οι πτυχιούχοι της Ειδίκευσης Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού και της
Διδακτικής της ως Ξένης του Ιόνιου είναι φαρμακοποιοί. Δεν νομίζω ότι είναι τόσο μεγάλες
οι διαφορές.

Αν πάλι ο Σύλλογος Πτυχιούχων Ισπανικής Φιλολογίας του Ε.Κ.Π.Α έχει
αντίθετη άποψη, ας προσφύγει στη Δικαιοσύνη για το περιβόητο θέμα της παιδαγωγικής
επάρκειας των αποφοίτων του τμήματος Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού του Ε.Α.Π. Σε
διαφορετική περίπτωση πρέπει άμεσα να αλλάξει το καταστατικό του και να δεχθεί
στους κόλπους του οποιονδήποτε πτυχιούχο καθηγητή Ισπανικής Τριτοβάθμιας
Εκπαίδευσης η νομοθεσία του δίνει το δικαίωμα να καταθέσει τα χαρτιά του για να
εισέλθει στους πίνακες του κλάδου ΠΕ 40 Ισπανικής. Μόνο έτσι ο κλάδος ΠΕ 40 Ισπανικής
θα γιγαντωθεί και θα διεκδικεί με αξιώσεις από την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας.

Σημασία έχει ο κλάδος ΠΕ 40 Ισπανικής και η μελλοντική του πορεία, όχι το Ε.Κ.Π.Α, το
Ε.Α.Π, το Ιόνιο. Θα είναι αστείο να πηγαίνει κάποιος στις σχολικές μονάδες για να
εργαστεί ως ωρομίσθιος, ή αναπληρωτής πλήρους και μειωμένου ωραρίου και να
παρουσιάζεται στους συναδέλφους του όχι ως καθηγητής Ισπανικής, αλλά ως καθηγητής
Ισπανικής του Ε.Κ.Π.Α.

Το πρώτο έτος διεξαγωγής του πιλοτικού προγράμματος για την Ισπανική γλώσσα στη
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση οι απόφοιτοι του τμήματος Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού
του Ε.Α.Π δεν μπορούσαν να προσληφθούν ως ωρομίσθιοι καθηγητές, πάρα μόνον οι
απόφοιτοι του τμήματος Ισπανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Ε.Κ.Π.Α.

Ο κλάδος ΠΕ 40 Ισπανικής δεν θα είχε συσταθεί αν δεν υπήρχε και το αριθμητικό
δεδομένο των αποφοίτων του τμήματος Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού του Ε.Α.Π. Στο
Ε.Α.Π υπάρχει αυξημένη ζήτηση για το τμήμα Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού, δεν
υπήρξαν ποτέ κενές θέσεις.

Αυτό που με ανησυχεί είναι ότι δεν υπάρχει ένας μεγάλος ενιαίος Σύλλογος
Πανεπιστημιακών Καθηγητών Ισπανικής, ο οποίος να εκπροσωπεί επάξια τον κλάδο ΠΕ 40
Ισπανικής. Υπάρχει ο Σύλλογος Πτυχιούχων Ισπανικής Φιλολογίας του Ε.Κ.Π.Α, ο Σύλλογος
Φοιτητών Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού του Ε.Α.Π, ο Σύλλογος Αποφοίτων Ισπανικής
Γλώσσας και Πολιτισμού του Ε.Α.Π. και η ΑSPE.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 11 Μήνες πριν #11611 από Ηλίας Οικονομόπουλος
Απαράδεκτοι οι χαρακτηρισμοί δημοσίων προσώπων, όπως και οι χαρακτηρισμοί συναδέλφων προς συναδέλφους. Μας μειώνει και μας κάνει να φαινόμαστε αδύναμοι και κακομοίρηδες. Η μονομανία, η αντιπαλότητα και οι πολιτικές αντιπαραθέσεις δεν θα οφελήσουν κανέναν. Έχουμε εκλεγμένους βουλευτές και έχουν όλοι ανεξαιρέτως το δικαίωμα να ρωτούν ό,τι θέλουν.

Στην ουσία τώρα, οι καθηγητές Ισπανικών Π.Ε. 40 (αυτοί που το πτυχίο τους τους δίνει -ή θα τους δώσει στο μέλλον- το δικαίωμα να διδάσκουν στη δημόσια εκπαίδευση) θα έπρεπε να αντιπροσωπεύονται από έναν σύλλογο. Είναι πάγια θέση μου και την έχω εκφράσει και στο ΔΣ και παντού.

Περιμένω μέσα από αυτόν τον ιστότοπο κι άλλους συναδέλφους να εκφράζονται για τα θέματα που μας καίνε.

Ηλίας Οικονομόπουλος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 11 Μήνες πριν #11613 από Mikel Lejarza Eguía
Kε Οικονομόπουλε,
1) Δεν ευθύνονται οι φοιτητές και οι απόφοιτοι του τμήματος Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού του Ε.Α.Π, αν η ακαδημαϊκή υπεύθυνος του τμήματος έχει παραλείψει να εντάξει στο πρόγραμμα σπουδών θεματική ενότητα, η οποία να αφορά το παιδαγωγικό και το διδακτικό κομμάτι.
Ως απόφοιτος του τμήματος Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού του Ε.Α.Π θα ήθελα να είχα διδαχθεί Μετάφραση και Πορτογαλική γλώσσα.

2) Δεν ευθύνονται οι φοιτητές και οι απόφοιτοι της Ειδίκευσης της Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού και της Διδακτικής της ως Ξένης, αν το Υπουργείο Παιδείας δεν τους έχει δώσει ακόμη νομοθετικά τη δυνατότητα για συμμετοχή στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων του νεοσύστατου κλάδου ΠΕ 40 Ισπανικής. Γνωρίζετε πολύ καλά ότι στο πρόγραμμα σπουδών του συγκεκριμένου τμήματος υπάρχει μάθημα Παιδαγωγικών και μάθημα Μεθοδολογίας της Διδακτικής της Ισπανικής ως Ξένης Γλώσσας. Aναρωτιόμαστε μετά γιατί υπάρχουν κενές θέσεις. Στο συγκεκριμένο τμήμα προσφέρθηκαν φέτος 45 θέσεις και καλύφθηκαν οι 13. Η βάση εισαγωγής ήταν ιδιαίτερα χαμηλή.

3) Ποιος είναι ο λόγος που οι απόφοιτοι του τμήματος Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού του Ε.Α.Π, καθώς και οι απόφοιτοι της Ειδίκευσης της Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού και της Διδακτικής της ως Ξένης δεν μπορούν λόγω καταστατικού να εγγραφούν στον Πανελλήνιο Σύλλογο Πτυχιούχων Ισπανικής Φιλολογίας;

4) Γιατί δεν δημιουργείται ένας νέος ενιαίος Σύλλογος Πανεπιστημιακών Καθηγητών Ισπανικής, ο οποίος με περισσότερα μέλη θα διεκδικήσει την εισαγωγή της Ισπανικής γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και την Δευτεροβάθμια Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση, την εισαγωγή της Ισπανικής γλώσσας στα Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων, τη μελλοντική σύσταση θέσεων για Σχολικούς Συμβούλους ΠΕ 40 Ισπανικής και τη μελλοντική σύσταση θέσης για Σύμβουλο ή Πάρεδρο (μόνιμο ή επι θητεία) Ισπανικής στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.

5) Επιθυμούμε ή όχι οι περισσότεροι από εμάς τη δημιoυργία ενός τμήματος Ισπανικής Γλώσσας και Φιλολογίας στη Βόρειο Ελλάδα, στη Θεσσαλονίκη;

6) Eπιθυμούμε ή όχι οι περισσότεροι από εμάς την εισαγωγή της Ισπανικής γλώσσας ως ισότιμης γλώσσας εργασίας στο Τμήμα Ξένων Γλωσσών, Μετάφρασης και Διερμηνείας;

7) Επιθυμούμε ή όχι οι περισσότεροι από εμάς τη δημιουργία ενός εξ αποστάσεως Μεταπτυχιακού στη Διδακτική της Ισπανικής ως Ξένης Γλώσσας στο Ε.Α.Π. Αντίστοιχα Μεταπτυχιακά λειτουργούν για τους καθηγητές της Αγγλικής, της Γαλλικής και της Γερμανικής γλώσσας.

8) Επιθυμούμε ή όχι οι περισσότεροι από εμάς, οι έλληνες βουλευτές να συνεχίσουν να τονίζουν μέσω κοινοβουλευτικού ελέγχου τις αδυναμίες και τις παραλείψεις του εκπαιδευτικού μας συστήματος;

9) Υπάρχει ή δεν υπάρχει ένα κοινοβουλευτικό αρχείο για όλα τα θέματα που αφορούν τον κλάδο ΠΕ 40 Ισπανικής γλώσσας. Δεν είναι σημαντικό αυτό;

Νικόλαος Παππούς

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 11 Μήνες πριν #11614 από Ηλίας Οικονομόπουλος
Αναρωτιέμαι Νίκο, έκανες τον κόπο να διαβάσεις αυτά που έγραψα, κι αν ναι, τα κατάλαβες; Γιατί άρχισες πάλι να παραμιλάς. Ξέρεις πολύ καλά ποια είναι η θέση μου.

Ηλίας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 11 Μήνες πριν #11617 από Mikel Lejarza Eguía
Ηλία,

Διάβασα προσεκτικά ότι έγραψες.

Δεν παραμιλώ, απλώς προσπαθώ να βάλω σε μια σειρά πράγματα που θεωρώ προσωπικά
ότι πρέπει να γίνουν και να ενημερωθεί και μια μερίδα συναδέλφων που ίσως δεν γνωρίζει
κάποια πράγματα.

Ομολογώ ότι μερικές φορές δεν μπορώ να καταλάβω ποια είναι η θέση σου.

Αν συμφωνείς με την ίδρυση ενός ενιαίου Συλλόγου Πανεπιστημιακών Καθηγητών
Ισπανικής, γιατί ως μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Πανελλήνιου Συλλόγου
Πτυχιούχων Ισπανικής Φιλολογίας δεν δημιουργείς τις απαραίτητες προϋποθέσεις, ώστε
να γίνει μια συνάντηση μεταξύ των Συλλόγων Καθηγητών Ισπανικής Ε.Κ.Π.Α και Ε.Α.Π και να
συναποφασίσετε κάποια πράγματα.

Μπορεί όντως να το προσπαθείς και κάποιοι να μην το αποδέχονται, αλλά νομίζω ότι και
μετά την σύσταση του κλάδου ΠΕ 40 Ισπανικής ήρθε η ώρα για να γίνει μια συζήτηση
εφ’όλης της ύλης και να παρθούν αποφάσεις μεταξύ όλων των εμπλεκομένων στο κλάδο
ΠΕ 40 Ισπανικής.

Ακόμη αναμένω να εγγραφώ ως απόφοιτος – καθηγητής Ισπανικής σε έναν ενιαίο
Σύλλογο Πανεπιστημιακών Καθηγητών Ισπανικής.

Νίκος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.182 δευτερόλεπτα