Ο στρατός αναλαμβάνει τον έλεγχο της εναέριας κυκλοφορίας στην Ισπανία

Περισσότερα
Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #13250 από Jana
Μολις ανακοινωθηκε οτι θα ψηφιστει σε λιγο διαταγμα για να κηρυχτει η χωρα σε κατασταση συναγερμου!
Το ολο θεμα ειναι αρκετα σοβαρο και δεν ξερουμε ακομα τι θα γινει.
Η κατασταση συναγερμου -που συμβαινει για πρωτη φορα στην Ισπανια σε περιοδο δημοκρατιας-
σημαινει πρακτικα οτι οι ελεγκτες εναεριας κυκλοφοριας υποχρεουνται να επιστρεψουν στις δουλειες τους
και αν αρνηθουν για οποιοδηποτε λογο θα δικαστουν για ανυπακοη σε στρατιωτικο δικαστηριο.

laversiondejana.blogspot.com
Last edit: 13 Χρόνια 3 Μήνες πριν by Jana.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #13262 από admin
Δεν ξέρω αν είχατε προσέξει την παρακάτω είδηση που είχαμε αναρτήσει τον Αύγουστο:

Τώρα στην Ισπανία ο μέσος μισθός ενός ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας είναι 200.000 το χρόνο

και φτάνει μέχρι και τις 970.000€!!! :wall:
www.ispania.gr/eidhseis/genikes/1700-ana...oforias-sthn-ispania

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #13272 από ovem
Υπερβολικό δεν είναι αυτό; Κατάσταση έκτακτης ανάγκης για μιά απεργία; :blink: :hmmm:

La gente buena no necesita leyes que les diga lo que tienen que hacer para actuar responsablemente; la gente mala en cambio encontrará las formas de saltarse las leyes.
Platón

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #13275 από Rojiblanco

ovem έγραψε: Υπερβολικό δεν είναι αυτό; Κατάσταση έκτακτης ανάγκης για μιά απεργία; :blink: :hmmm:


Εδώ που έχουμε φτάσει, όλα να τα περιμένει κανείς... τόσο στην Ισπανία, όσο και στην Ελλάδα, οι αρχές ακροβατούν πάνω στην λεπτή γραμμή που χωρίζει την δημοκρατία από την δικτατορία. Κανονικά δεν θα έπρεπε να είναι λεπτή αυτή η γραμμή, αλλά όταν έχει οριστεί ως επιτακτική η ανάγκη να παρθούν μέτρα προς την άκρατη φιλελευθεροποίηση των δημοκρατιών, τα μέσα αγιάζονται από τον σκοπό.

Το θέμα των ελεγκτών είναι αρκετά περίπλοκο βέβαια.
Καταρχάς δεν κήρυξαν απεργία καθώς δεν τους επιτρέπεται, αλλά επικαλέστηκαν μαζικά, λόγους υγείας ,που δεν τους επιτρέπουν να παραστούν στις θέσεις τους.
Η χρονική στιγμή που ξέσπασε η επιδημία στη φάρα τους, συνέπεσε εντελώς τυχαία με την έναρξη 5ήμερου αργίας για τους Ισπανούς, αρκετοί από τους οποίους είχαν προγραμματίσει ταξίδια.
Από την άλλη μεριά, η κυβέρνηση για να επιτύχει τον σκοπό της, έθεσε την χώρα σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, χρησιμοποίησε έτσι τον στρατό και εξανάγκασε τους ελεγκτές να παραστούν στις θέσεις τους, με ένα όπλο στον κρόταφο και μια νέα σύμβαση στο γραφείο τους, που θα πρέπει να υπογράψουν για να εργαστούν.

Τέλος καλό όμως, όλα καλά... όπως διάβασα νωρίτερα: " Άνοιξε και πάλι ο εναέριος χώρος της Ισπανίας "

"Silencio y gritos son el final de mi canción"
(Víctor Jara - Chile - 1973)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 2 Μήνες πριν - 13 Χρόνια 2 Μήνες πριν #13584 από admin
Από Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία, Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

Στρατός κατά των απεργών

Είναι η πρώτη φορά μετά το θάνατο του δικτάτορα Φράνκο το 1975, που η Ισπανία βρίσκεται σε κατάσταση συναγερμού, με το στρατό να αναλαμβάνει τον πλήρη έλεγχο της εναέριας κυκλοφορίας της.

Μια απόφαση που έλαβε πριν από 15 περίπου μέρες η σοσιαλιστική κυβέρνηση του Λουίς Ροντρίγκες Θαπατέρο ως απάντηση στη «μαζική ίωση» που έπληξε τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας στις αρχές του Δεκέμβρη, που απείχαν μαζικά από τη δουλειά τους εκείνη τη μέρα.

Μια ιδιότυπη απεργία που προκάλεσε αναστάτωση και χάος σε όλα τα αεροδρόμια της χώρας, καθώς ακυρώθηκαν όλες οι προγραμματισμένες πτήσεις και 330 χιλιάδες ταξιδιώτες έμειναν για ώρες εγκλωβισμένοι.

Κι ενώ η κινητοποίηση του στρατού, έξι μόλις ώρες μετά την έναρξη της «απεργίας», θεωρήθηκε κίνηση ανάγκης, λίγες μέρες αργότερα η κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να παρατείνει την παρουσία του στρατού στα αεροδρόμια της Ισπανίας για τουλάχιστον δύο μήνες.

Η κεντροδεξιά εφημερίδα «El Mundo» υποστήριξε ότι η κυβέρνηση Θαπατέρο σκοπεύει στο διάστημα αυτό να εκπαιδεύσει περίπου 190 στρατιωτικούς αξιωματικούς, προκειμένου να αναλάβουν τις θέσεις των ελεγκτών κυκλοφορίας που θα απολυθούν.

Ο ισπανός υπουργός Ανάπτυξης Χοσέ Μπλάνκο αποκάλυψε ότι έχουν ξεκινήσει ήδη 440 πειθαρχικές διαδικασίες εναντίον όσων απείχαν από τις θέσεις τους στις 3 Δεκεμβρίου, αφήνοντας ανοικτό το ενδεχόμενο ακόμη και μαζικών απολύσεων.

Στο μεταξύ, ο στρατός έχει αναλάβει τη λειτουργία των πύργων ελέγχου και τη φρούρηση των αεροδρομίων, μια εικόνα που είναι ήδη ορατή, καθώς περισσότεροι από δυο χιλιάδες αστυνομικοί περιπολούν καθημερινά στα μεγαλύτερα ισπανικά αεροδρόμια.

Πολιτικοί αναλυτές υποστηρίζουν ότι η κυβέρνηση Θαπατέρο θέλησε να κάνει σαφές από την αρχή ότι δεν θα ανεχτεί παρόμοιες κινητοποιήσεις και από άλλες επαγγελματικές ομάδες εξαιτίας των σκληρών μέτρων λιτότητας που έχει ανακοινώσει.

«Δεν θα επιτρέψουμε την επανάληψη μιας τέτοιας κατάστασης. Η απεργία ήταν εξαιρετικά σοβαρή και προκάλεσε καταστροφικές συνέπειες», υποστήριξε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Αλφρέντο Πέρες Ρουμπαλκάμπα, αναφερόμενος στα εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ που κόστισε η απεργία.

Υπολογίζεται ότι το κόστος για τις αεροπορικές εταιρείες έφτασε τα 60-80 εκατομμύρια ευρώ, ενώ στο σύνολο του τουριστικού τομέα ανήλθε στο 11% του ΑΕΠ.

Η απόφαση πάντως της κυβέρνησης να δείξει το σκληρό της πρόσωπο στους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας συνδέεται άμεσα με τους μεγάλους μισθούς που λαμβάνουν σε μια δύσκολα οικονομικά εποχή, όταν η Ισπανία έχει ένα από τα μεγαλύτερα ποσοστά ανέργων στην Ε.Ε.

Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών, ο μέσος μισθός 2.300 ελεγκτών φτάνει τις 300 χιλιάδες ευρώ το χρόνο, ενώ 848 απ' αυτούς αμείβονται με 360-600 χιλιάδες ετησίως.
Last edit: 13 Χρόνια 2 Μήνες πριν by admin.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.124 δευτερόλεπτα