Ο Joaquín Grilo στο Μέγαρο Μουσικής

Περισσότερα
10 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #12520 από admin
Απαντήθηκε από admin στο θέμα Ο Joaquín Grilo στο Μέγαρο Μουσικής
Rojiblanco έγραψε:

Δεν αμφισβητώ τα προσωπικά στοιχεία που έγραψες, αλλά θα σε παρακαλούσα να μην το επαναλάβεις.

Δεν απαγορεύεται κάτι τέτοιο...αν κάποιος δημοσιοποιεί από μόνος του τα προσωπικά του στοιχεία δεν τίθεται θέμα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν - 10 Χρόνια 6 Ημέρες πριν #12530 από yotabaron
Απαντήθηκε από yotabaron στο θέμα Ο Joaquín Grilo στο Μέγαρο Μουσικής
:)
Last edit: 10 Χρόνια 6 Ημέρες πριν by yotabaron.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #12531 από siakos
Απαντήθηκε από siakos στο θέμα Ο Joaquín Grilo στο Μέγαρο Μουσικής
Συγνώμη που οι απόψεις μου για την παράσταση της Κυριακής έρχεται ως απάντηση σε σχόλια προηγούμενων, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να τα αγνοήσω, θεωρώντας τα τουλάχιστον υπερβολικά.
Όπως:

Οι τραγουδιστές μούγκα

-Εμείς γιατί τους ακούσαμε και τους απολαύσαμε? Μήπως σας αποκάλυψαν κιόλας οι τραγουδιστές ότι θα έκαναν ρεσιτάλ τραγουδιού και δεν τους αφήσανε οι άλλοι μουσικοί? Ή μήπως το θέμα ήταν όλο επάνω τους?


και ο χορευτής να ... χμ ... ας πούμε να κοροϊδεύει;

-έπρεπε να σηκωθεί από τη θέση του για ένα τεταρτάκι, όπως συνηθίζουν κάποιοι άλλοι σταρ, για να ήμασταν ικανοποιημένοι νομίζω

Και εμείς μείναμε να ακούμε το ξεκούρδιστο μπάσσο, που προσπαθούσαν να το κουρδίσουν στα ενδιάμεσα.

-σημείωση: αυτό το όργανο λέγεται κιθάρα και α λ λ ά ζ ε ι κούρδισμα μεταξύ των διαφορετικών μερών ενός έργου. Συμβαίνει και σε κονσέρτα κλασσικής μουσικής, αν καταλάβατε τι εννοώ

Σαν πρόβα μιας δημοτικής μπάντας ήταν το όλο θέαμα.

- μάλλον δεν έχετε πάει ούτε καν σε εκδήλωση δημοτικής μπάντας !!

Και βέβαια καμία σχέση με φλαμένκο, αλχημείες, παντρέματα με ελληνική μουσική κλπ.

- διαφημίστηκε πουθενά βρε παιδιά ότι θα έχει κι ελληνική μουσική? Βοηθήστε με

Όσοι έχουν δει παρόμοιες εκδηλώσεις "παντρέματος" (όπως στο Σχολείο τον Duquende με τον Faiz Ali Faiz) και είδαν και την παράσταση της Κυριακής, καταλαβαίνουν απόλυτα τί θέλουμε να πούμε.

- Μιας και πάντα κάτι πρέπει να είναι σε σύγκριση με κάτι άλλο, έστω και ολίγον άσχετο


Και όσοι πάλι δεν ήξεραν τί θα έβλεπαν,

- Και γιατί να ξέρουν , και από πού

αν έχουν στο ελάχιστο μουσικό αυτί, τις παραφωνίες και την έλλειψη ρυθμού δεν μπορεί να μην τις άκουσαν.

- Οι ειδήμονες επαγγελματίες (ε, προφανώς…!) έχουν αυτιά μόνο για παραφωνίες (παράφωνοι και κάφροι ξαφνικά ο Jose Valencia και η Carmen Grilo!) και τα προβλήματα ήχου. Εμείς οι υπόλοιποι ακούσαμε ένα έργο που συνδύαζε ήχο-χρώμα flamenco με ήχο-χρώμα κλασσικό. Αν το flamenco είναι μόνο ο καθαρός τσιγγάνικος ήχος και χορός, τότε η παράσταση ήταν πραγματικά αποτυχία όπως λέτε. Τέτοιες αλχημείες και περισσότερες κάνουν και οι Ισπανοί χωρίς να τους κακολογούμε. Την επόμενη φορά που θα τολμήσει κάποιος να προτείνει κάτι διαφορετικό ελπίζω να τον καλωσορίσουμε και όχι να τον διαολοστείλουμε λες και μας πέταξε στη μούρη βρισίδια ή μας πάτησε τους κάλους. Με αυτή την δουλειά που παρακολουθήσαμε ή έστω προσπάθεια αν θέλετε, ελπίζω να ανοίξουν κι άλλοι δρόμοι για ανάλογες συνεργασίες. Και κάτι ακόμα : επιεικής μπορεί να είναι η κριτική που είναι σφαιρική και λαμβάνει υπόψη πολλά και όχι μόνο τις προσωπικές προσδοκίες κάποιων (που όμως μάλλον ικανοποιήθηκαν, αφού εξ αρχής θεωρούν προδικασμένη αποτυχία το οποιοδήποτε τέτοιο εγχείρημα) ή μόνο τα λεφτά που δώσανε με το προσωπικό τους ρίσκο να μην λάβουν αυτό που θέλανε, το οποίο ρίσκο έτσι κι αλλιώς υπάρχει παντού και για τα πάντα. Αν δηλαδή το επιδοτούσε η Αlpha Bank και το βλέπαμε τζάμπα δε θα μας πείραζε και τόσο. Προσωπικά δεν συμφωνώ με αυτή την στάση. Επίσης ένας πραγματικός καλλιτέχνης συνήθως έχει το θάρρος να εκφράσει τις αγωνίες και τις αδυναμίες, μόνο που πρέπει να προσέχει σε ποιον απευθύνεται μήπως και διαστρεβλώσει τα λεγόμενά του. Αλλά δεν ξέρουν όλοι να το παίζουν το παιχνίδι, γιατί εκεί το καταντάμε. Αυτά τα λίγα και ελπίζω το Μέγαρο να συμμορφωθεί και να φιλοξενήσει ξανά και πιο σωστά κι άλλους καλλιτέχνες του flamenco (αλλού φωνάζουμε, άλλοι πρέπει να τα΄ακούνε..).


Ευχαριστώ κι εγώ το αξιόλογο αυτό site για τη φιλοξενία του. Καλή συνέχεια στη δικτυακή σας ζωή

love art in your self, not your self in the art

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 6 Ημέρες πριν - 10 Χρόνια 6 Ημέρες πριν #12534 από gregorio
Απαντήθηκε από gregorio στο θέμα Ο Joaquín Grilo στο Μέγαρο Μουσικής
admin έγραψε:

Rojiblanco έγραψε:

Δεν αμφισβητώ τα προσωπικά στοιχεία που έγραψες, αλλά θα σε παρακαλούσα να μην το επαναλάβεις.

Δεν απαγορεύεται κάτι τέτοιο...αν κάποιος δημοσιοποιεί από μόνος του τα προσωπικά του στοιχεία δεν τίθεται θέμα.


Αγαπητέ admin,

οι συντονιστές σας πιάστηκαν αδιάβαστοι...!!!

....και καλό θα είναι να κρίνουν καλύτερα που πρέπει και πότε να κάνουν παρεμβάσεις στους φιλοξενούμενους που καταθέτουν την άποψή τους και μάλιστα με τον τρόπο που τις καταθέτουν.

Εκτιμώ πολύ τον χρόνο και τον κόπο που διαθέτετε για να υπάρχει αυτή η σελίδα, κατανοώ απόλυτα την προσπάθεια σας για να διαχειρίζεστε συν όλων των άλλων και ένα φόρουμ, λόγω του οτι και γω διατηρώ μια σελίδα και γνωρίζω τις απαιτήσεις.

ευχαριστώ πολύ
Last edit: 10 Χρόνια 6 Ημέρες πριν by gregorio.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 6 Ημέρες πριν - 10 Χρόνια 6 Ημέρες πριν #12535 από gregorio
Απαντήθηκε από gregorio στο θέμα Ο Joaquín Grilo στο Μέγαρο Μουσικής
Αγαπητή yiotabaron,

Την ένταση δεν την δημιούργησα εγώ, άλλοι το έκαναν εδώ γήπεδο ποδοσφαίρου. Απαξιώνετε μια προσπάθεια από τις ελάχιστες που γίνονται στην Ελλάδα και μάλιστα από Έλληνες δημιουργούς που αν δεν κάνω λάθος είναι και ελάχιστοι στον συγκεκριμένο χώρο στην Ελλάδα και την απαξιώνετε με τον χείριστο τρόπο.
Ακόμα κι αν δεν σας άρεσαν κάποια πράγματα που είδατε από την συμπεριφορά του χορευτή, δεν νομίζω ότι αυτός είναι τρόπος συμπεριφοράς απέναντι στο σύνολο των συντελεστών που μάλιστα προφανώς γνωρίζεστε σχεδόν όλοι μεταξύ σας.
Ακόμα και αν το αποτέλεσμα δεν ήταν το αναμενόμενο για εσάς τους «περιμένοντες τα μέγιστα», χρησιμοποιώντας ως κριτήριο το χρηματικό ύψος του υπέρογκου ποσού των 35 ευρώ για μια παράσταση με ολόκληρη ορχήστρα, ακόμη λοιπόν και σε αυτή την περίπτωση θα έπρεπε να είστε πιο εγκρατείς μιας και τέτοιες προσπάθειες γίνονται μια στα πόσα χρόνια.
Ως πιο ειδικοί στον χώρο του flamenco θα έπρεπε να κατανοήσετε τις ιδιαιτερότητες και τις δυσκολίες αυτής της παράστασης και την διαφορετικότητα που υπάρχει από έναν απλό χορό στα βήματα του flamenco με την συνοδεία palmas και μιας κιθάρας.
Και να κρίνετε το έργο σαν σύνολο και ιδέα και όχι αν εντοπίσατε κάποια λάθη.
Εάν μιλάγαμε για μια συμφωνική ορχήστρα, για ένα συγκρότημα rock, για μια ρεμπέτικη κομπανία, για μια θεατρική παράσταση διαλόγων ή για σινεμά νομίζω ότι θα συμφωνούσαμε σε πολλά περισσότερα……αλλά δεν μιλάμε για κάτι τέτοιο.
Εμείς οι «μη ειδικοί» ευχαριστηθήκαμε την παράσταση και αν και δεν μας περισσεύουν ούτε και σε μας τα χρήματα, τα δώσαμε με ευχαρίστηση.

Εάν τα λέγαμε όλα αυτά πίνοντας μια κούπα καφέ όπως λέτε, θα ήταν εντελώς διαφορετικά διότι θα βρισκόμασταν ο ένας απέναντι στον άλλον, στην παρούσα φάση όμως, καθώς βρισκόμαστε μέσα από τον απρόσωπο, διεισδυτικό και διαχυτικό δικτυακό χώρο, δεν μπορούμε να είμαστε τόσο απόλυτοι και τόσο «κλειστοί» στις απόψεις μας σε λόγο γραπτό που μένει και δεν αλλάζει και διαμορφώνει και επηρεάζει απόψεις και εικόνες.
Και εντόπισα κάποια λάθη στην ηχοληψία και σε κάποια άλλα κομμάτια αλλά δεν με ενόχλησαν και τοοοοοσο πολύ, ώστε να το κάνω «μέγα θέμα πρωτοσέλιδο».

Για τον Joaquin, δεν νομίζω ότι δεν σεβάστηκε το κοινό και τους συντελεστές, θεωρώ ότι βρισκόταν σε πολύ πιο δύσκολη θέση από όλους τους άλλους πάνω στην σκηνή, διότι είχε να αντιμετωπίσει τις μουσικές εναλλαγές, πράγμα που δεν είχε ξανακάνει σε παρόμοιο έργο, συντονίζοντας τους τραγουδιστές του σε φωνή και palmas λόγω του ότι ο χορευτής είναι η κατ’ εικόνα και ομοίωση όλου του συνόλου και μέσα στον χώρο και μέσα στον χρόνο που θα γίνουν όλα αυτά.

Η ένταση που είχε ίσως τον οδήγησε να φανεί λίγο υπερβολικός, αλλά ακόμα και οι μεγαλύτεροι επαγγελματίες πάνω στην σκηνή δεν ξεπερνούν το άγχος τους κάποιες φορές και προσπαθούν να το ξεπεράσουν αφήνοντας τα πράγματα να εξελιχθούν λίγο πιο αυθόρμητα. Εξάλλου το τι νιώθει εκείνη την στιγμή ένας χορευτής πάνω στην σκηνή, μόνο εκείνος το γνωρίζει και κανείς άλλος και αν μη τι άλλο όταν πρόκειται για χορό flamenco.

Εν πάσει περιπτώσει, επειδή νομίζω ότι το παραξεχιλώσαμε το θέμα, τελειώνοντας έχω να πω ότι θεωρώ πως ο κόσμος σε γενικές γραμμές το ευχαριστήθηκε και μιλάω για τον απλό καθημερινό θεατή που δεν παρακολούθησε όλο αυτό μέσα από το μικροσκόπιο αλλά το είδε ως σύνολο.

Σέβομαι τις απαιτήσεις που μπορεί να έχει κάποιος που ασχολείται πολύ περισσότερο με το flamenco, δεν σέβομαι σε καμία περίπτωση αυτόν που χλευάζει και δεν σέβεται μια τέτοια προσπάθεια, ακόμα κι αν δεν ήταν αυτό που περίμενε όταν το αντιμετωπίζει κατά αυτόν τον τρόπο και μάλιστα μέσα από έναν απρόσωπο δικτυακό χώρο.

Το θέμα δεν είναι πρώτα να βλέπουμε και μετά να γνωρίζουμε, ...αλλά πρώτα να γνωρίζουμε και μετά να βλέπουμε..!!!!!!

Φυσικά και προχωράμε..... :)

Φιλικά

Ο γνωστός άγνωστος
Last edit: 10 Χρόνια 6 Ημέρες πριν by gregorio.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 6 Ημέρες πριν #12537 από yotabaron
Απαντήθηκε από yotabaron στο θέμα Ο Joaquín Grilo στο Μέγαρο Μουσικής
Αγαπητοί όλοι... Για να τελειώσω από την πλευρά μου το θέμα, θα συμφωνήσω πως στάθηκε σκληρή η "κριτική" μου. ΄Το λάθος μου το εντοπίζω στο οτι πριν γράψω, δε ρώτησα τον εαυτό μου αν είναι ικανοποιημένος με αυτό που κάνει επί σκηνής... Η δική μου η καμπούρα είναι πολύ πιο μεγάλη... :unsure:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.145 δευτερόλεπτα