ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ!

Περισσότερα
8 Χρόνια 5 Μήνες πριν #21639 από Marilyn
Gia sou!! Bebaia kai xreiazete fotoantigrafo tis taytothtas....kai gia th theorisi tis gnisiothtas, an to ispaniko ptixio einai toy cervantes, prepei aftoi na to teorisoune,pare thlephno kai rwta ekei.den thimamai kala, egw to ekana prin 2 xronia.....elpizw na vohthisa ligo :-)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Nina2

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 5 Μήνες πριν #21640 από ANGELITAS
1. Αίτηση του ενδιαφερόμενου προς το Υπουργείο Παιδείας, Διεύθυνση Ιδιωτικής Εκπάιδευσης, Τμήμα Γ.
2. Αντίγραφο του ξενόγλωσσου τίτλου σπουδών θεωρημένο για την γνησιότητά του από το μορφωτικό ακόλουθο της πρεσβείας ή τα κατά τόπους προξενεία της χώρας από την οποία προέρχεται ή τον φορέα που τα εξέδωσε ή από δικηγόρο
3. Επίσημη μετάφραση του ξενόγλωσσου τίτλου από την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών ή άπό δικηγόρο ή από πτυχιούχους μεταφραστές του Ιονίο Πανεπιστημίου(και της αναλυτικής κατάστασης μαθημάτων, όπου αυτή απαιτείται)
4. Αντίγραφο Απολυτηρίου Ελληνικού Λυκείου ή Εξατάξιου Γυμνασίου ή Πτυχίου Ελληνικού Πανεπιστημίου θεωρημένο για τη γνησιότητά του από Δημόσια Αρχή.
5. Αστυνομικό Δελτίο Ταυτότητας ή άλλο έγγραφο αντίστοιχης αποδεικτικής ισχύος
α)Απλή επίδειξη του ανωτέρου Δελτίου σε περίπτωση που η κατάθεση των δικαιολογητικών γίνει δε Δ/νση ή Γραφείο Δ/θμιας Εκπαίδευσης ή ΚΕΠ
β)Επικυρωμένο φωτοαντίγραφο του ανωτέρου Δελτίου ή εγγράφου σε περίπτωση που τα απαραίτητα δικαιολογητικά αποσταλλούν ταχυδρομικώς από τον ενδιαφερόμενο στην Υπηρεσία μας.
6. Διπλότυπο είσπραξης υπέρ ΕΛΙΓΕ(ΚΑΕ 3444) αξίας 50 ευρώ από Δημόσιο Ταμείο.

Τα δικαιολογητικά στέλνονται στη διεύθυνση
Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων(ΥΠΕΠΘ)
Διεύθυνση Ιδιωτικής Εκπαίδευσης -Τμήμα Γ
Ανδρέα Παπανδρέου 37, ΤΚ 15180 Μαρούσι.



Χρόνος διακπεραίωσης 45μέρες
Τα δικαιολογητικά δεν επιστρέφονται
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Nina2

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 5 Μήνες πριν #23734 από Ciudadano Condal

gaditana έγραψε: Με την καταχώρηση του φίλου Γανυμηδη τίθενται διάφορα θέματα τα οποία αριστοτεχνικά μπλεγμένα (αριστοτεχνικά ξε-αριστοτεχνικά, μπλεγμένα πάντως σίγουρα) δημιουργούν ένα χαριτωμένο μπάχαλο.

Πρώτο θέμα: σύνδεση πτυχίου C2 με την άδεια διδασκαλίας και όχι με την γνωστική επάρκεια της γλώσσας (επ’ αυτού και μόνον του θέματος εξέφρασα την ταπεινή μου γνώμη)
Δεύτερο θέμα: Τρόπος εξέτασης για την κτήση πτυχίου C2 (ή οποιοδήποτε άλλου πτυχίου φαντάζομαι)
Τρίτο θέμα: Το μέλλον της ιταλικής ως ξένης γλώσσα στην Ελλάδα.

(Κατ’ αρχήν ήθελα να ενημερώσω ότι η απόκτηση του DELE Superior αποτελεί προϋπόθεση για να λάβει κανείς επάρκεια διδασκαλίας όχι μονάχα στην Ελλάδα, αλλά σε ολόκληρη την Ευρώπη. Δηλαδή όλα τα επίσημα πιστοποιητικά γλωσσομάθειας επιπέδου C2, σύμφωνα με το συμβούλιο της Ευρώπης, μπορούν να παρέχουν επάρκεια διδασκαλίας τής γλώσσας ως ξένη.)
- Ενδιαφέρον. Θα στοιχημάτιζα ότι θα ήταν ελληνική πρωτοτυπία…

(Η επάρκεια διδασκαλίας στα διπλώματα επιπέδου C2 είναι μελετημένη να συμβάλει στη διάδοση της γλώσσας και στην προσέλκυση συμμετοχής στην εξέτασή της, καθώς και στη συνέχιση της μελέτης της.)
- Θέλω να πιστεύω ότι πρωτίστως στη διάδοση της γλώσσας καθώς και στη συνέχιση της μελέτης της συμβάλουν, αν μη τι άλλο, παράγοντες πολύ πιο ουσιαστικοί από το δέλεαρ απόκτηση άδειας διδασκαλίας.

(Γιατί όσο πιο μεγάλη ισχύ έχει ένα πτυχίο τόσο μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζεται για την απόκτησή του.)
- Νομίζω ότι ένας τίτλος γλωσσομάθειας σε επίπεδο C2 ούτως ή άλλως έχει μεγάλη ισχύ την οποία κανείς δεν αμφισβητεί (δίνει αρκετά μόρια σε πολλούς διαγωνισμούς, αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για πρόσληψη σε πολλές δουλειές). Άλλωστε η σπουδαιότητα του εκφράζεται και επικυρώνεται και μέσω των διατυπώσεων του Ευρωπαϊκού Πλαισίου για τις ξένες γλώσσες. Σε προσωπικό δε επίπεδο πιστεύω ότι είναι επιβράβευση και πολύ σημαντική επίτευξη γιατί έρχεται μετά από πολύ κόπο και πολύ προσπάθεια.

(Η παροχή λοιπόν της επάρκειας διδασκαλίας συμβάλει στην διατήρηση, αλλά και ενδυνάμωση του ενδιαφέροντος για την ισπανική γλώσσα και κουλτούρα.)

???????????

(Μία ακόμα πτυχή για τη ενθάρρυνση της μελέτης της ισπανικής γλώσσας πρέπει να είναι η «φιλικότητα» της εξέτασής της.)
-Έτσι είναι


(Μην φανταστείτε ότι όσο πιο δύσκολο είναι κανείς να αποκτήσει το Superior τόσο καλύτερος καθηγητής της γλώσσας θα γίνει.)
- Είναι πράγματα ασύνδετα ούτως ή άλλως. Έναν καλό δάσκαλο δεν τον κάνει η κατοχή οποιουδήποτε πτυχίου πόσο μάλλον η έλλειψη αυτού.

(Επιπλέον, μην φανταστείτε ότι όποιος έχει το Superior ως προσόν και προϋπόθεση για να διδάξει, μειονεκτεί απέναντι σε όλους αυτούς τους καθηγητές που το μοναδικό τους πλεονέκτημα είναι ότι έχουν τη γλώσσα μητρική.)
- Ούτε κατά διάνοια βέβαια. Αλλά επειδή (κατά περίπτωση φαντάζομαι) δεν ισχύει το πλεονέκτημα του δεύτερου δεν σημαίνει ότι επιβεβαιώνετε κατά κανόνα η ικανότητα του πρώτου.

(Η ικανότητα διδασκαλίας πρέπει να είναι αυτόνομη και να ξεπερνάει τα αντικειμενικά χαρακτηριστικά της γλωσσικής ικανότητας και επιτέλεσης που μπορεί να έχει ένας καθηγητής.)
- Η ικανότητα διδασκαλίας θα πρέπει να είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τα αντικειμενικά χαρακτηριστικά (τουλάχιστον με αυτά) της γλωσσικής ικανότητας και επιτέλεσης που μπορεί και οφείλει να έχει ένας καθηγητής.
Συχνά ακούμε (και μάλιστα συχνότερα από ότι θα έπρεπε) «είναι καλός γνώστης του αντικειμένου, καλός ερευνητής αλλά δυστυχώς κακός δάσκαλος που δεν έχει μεταδοτικότητα». Αν αυτό είναι λυπηρό τότε το «έχει μεταδοτικότητα (σε τι άραγε?) αλλά δεν ξέρει το αντικείμενό του» είναι τουλάχιστον φαιδρό…

(Είναι μέγα λάθος να γκρινιάζουμε)
- Δεν νομίζω ότι γκρινιάζει κάποιος όταν εκφράζει την άποψη πάντα με προσεκτικό τρόπο και έχοντας ως κύριο μέλημά του να μην προσβάλλει τον συνομιλητή του…

(ή να δυσπιστούμε για την ικανότητα και επάρκεια διδασκαλίας που μπορεί να δώσει σε κάποιον το Superior)
- Έχει ο καθένας δικαίωμα να δυσπιστεί και να ανησυχεί και επιπλέον να εκφράζει άποψη συζητώντας για ένα θέμα που τέθηκε και κατά την γνώμη του τον αφορά

(ή να ζητάμε πιο αυστηρή εξέταση του διπλώματος,)
- Υπάρχει τέτοιο ζήτημα? Δεν είμαι ενήμερη…

(γιατί ο πρώτος χαμένος θα είναι η ίδια η ισπανική γλώσσα.)
- Ο.Κ.!


(Αυτό το λάθος έχουν κάνει οι ιθύνοντες για τη διάδοση και εξέταση της ιταλικής γλώσσας και οδηγούν σιγά-σιγά τη γλώσσα στην απομόνωση.)
- Ο δευτερεύοντας ρόλος που παίζουν τα ιταλικά, μαζί με τα ισπανικά, στη δημόσια εκπαίδευση είναι άλλη συζήτηση πολύ πολύ μεγάλη. Σίγουρα όμως είναι υπερβολικό να μιλάμε για σταδιακή απομόνωση τους. Από πού προέκυψε αυτό το στοιχείο και πώς συνδέεται με το θέμα σύνδεση κατοχή πτυχίου C2-αδεια διδασκαλίας? Αν η ευρεία διάδοση μιας γλώσσας συνδέεται με το δέλεαρ παροχής άδειας διδασκαλίας στους κατόχους της…αλίμονο…

(Το να εξετάζεσαι σε μια ξένη γλώσσα πρέπει να είναι χαρά, πρέπει η εξέτασή της να είναι φιλική και η απόκτηση των πιστοποιητικών της εφικτή)
- Δεν νομίζω ότι διαφωνεί κανείς σε αυτό το θέμα. Σε γενικές γραμμές τα πτυχία των ισπανικών είναι φιλικά προς τον εξεταζόμενο. Βέβαια δεν ξέρω τι θα συμβεί αργότερα, καθώς ο μέσος όρος ηλικία των εξεταζόμενων, κυρίως εδώ στην Ελλάδα, όλο και κατεβαίνει. Κινήσεις τύπου Escolar από το Cervantes είναι ελπιδοφόρες και ελπίζω να επεκταθεί και σε άλλα επίπεδα. Ελπίζω και το ΚΠΓ να ακολουθήσει.

(Με αυτές τις προϋποθέσεις δημιουργούμε καλύτερους πτυχιούχους όσον αφορά την αγάπη της γλώσσας για τη διδασκαλία της και τη διάδοσή της.)
- Δεν νομίζω ότι διαφωνεί κανένας.

(Όλα αυτά τα παραπάνω τα αναφέρω παρ’ όλο που εγώ, προσωπικά, δεν στηρίζομαι στο Superior για τη διδασκαλία των Ισπανικών.)
- Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτή σου η δήλωση πρέπει να λειτουργεί ενισχυτικά ως προς την μια ή άλλη άποψη. Δεν καταφέρεται προσωπικά κανείς ενάντια σε ανθρώπους που διδάσκουν ισπανικά υπό οποιαδήποτε ιδιότητα. Η συζήτηση, τουλάχιστον όσο αφορά εμένα, περιορίζεται αυστηρά και μόνο κατά πόσο είναι, ας μην πούμε σωστό, αλλά αποτελεσματικό να συνδεθεί η απόκτηση του τίτλου επάρκειας της γλώσσας με την άδεια διδασκαλία αυτής.

(Εξάλλου είναι ανέντιμο να προετοιμάζουμε μαθητές γι’ αυτό το πτυχίο και ταυτόχρονα να σφετεριζόμαστε τη ισχύ του και τη δύναμή του,)
- Κανείς σοβαρός άνθρωπος δεν σφετερίζεται καμιά ισχύ και καμιά δύναμη κανενός πτυχίου. Ας μη μεγαλοποιούμε καταστάσεις και ας μην βλέπουμε φαντάσματα, ιδιαίτερα εκεί που δεν υπάρχουν.

(ή να ζητάμε πιο αυστηρή εξέταση του διπλώματος,)
- Συμβαίνει κάτι τέτοιο? Αν συμβαίνει, που δεν το νομίζω, κακώς.

(Πιστεύω ότι επιζήμιοι είναι όλοι αυτοί οι καθηγητές που λόγω των τίτλων τους απαξιώνουν τη σπουδαιότητα και τη δύναμη των διπλωμάτων-πιστοποιητικών γλωσσομάθειας μόνο και μόνο για να επιδείξουν την δική της επιστημονική τους κατάρτιση.)
- Μάλιστα! Προσέγγιση αν μη τι άλλο πρωτότυπη!

(Πιστεύω ότι είναι επιζήμιοι όλοι αυτοί οι καθηγητές που λόγω των τίτλων τους έχουν αποστειρώσει τη διδασκαλία της ισπανικής γλώσσας)
- Δεν νομίζω ότι διαφωνεί κανένας. Θα πρέπει να είμαστε εντελώς αντίθετοι με τους καθηγητές που αποστειρώνουν την διδασκαλία οποιουδήποτε γνωστικού αντικειμένου γενικώς.

(…και οραματίζονται την αποστείρωση και στην εξέτασή της.)
- Επανέρχεται το θέμα της εξέτασης της γλώσσας. Είναι ένα θέμα ενδιαφέρον που φαίνεται να σε απασχολέι ιδιαίτερα και ετσι πρέπει. Να μας απασχολεί όλους. Μήπως να θίγαμε και αυτό το θέμα με τους εξεταστε?...

Τέλος, πραγματικά αν κάποιος οραματίζεται (!) αποστείρωσης της εξέτασης ή της διδασκαλίας είναι κατακριταίο...

Φιλικά gaditana



Gaditana, έχεις δίκο σε πολλά από αυτά που λές. Από την άλλη, όμως, μην ξεχνάμε πως μένει ξεκάθαρο από τον νόμο ότι ο κάτοχος του C2 μπορεί να χορηγηθεί την άδεια διδασκαλίας αποκλειστικά και μόνο για Ιδιωτικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα. Επιπλέον, μην ξεχνάμε ότι η άδεια δεν χορηγείται αυτόματα: ο υποψήφιος πρέπει να κάνει έναρξη επαγγέλματος, υποβάλλοντας όλα τα σχετικά έγγραφα (ποινικά, υγειονομικά, κλπ). Παράλληλα, μην ξεχνάμε ότι οι εξεταστές των προφορικών λαμβάνουν σοβαρά υπ'όψη τους το γεγονός ότι ο υποψήφιος εάν περάσει με επιτυχία τις εξετάσεις θα μπορεί να διδάξει ελεύθερα. Τα προφορικά δεν είναι μόνο εξέταση της ευχαίρειας στη γλώσσα, αλλά και διαπίστευση του χαρακτήρα του υποψήφιου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 5 Μήνες πριν #23750 από EfakiK
Δε γνωρίζω τι γίνεται στην υπόλοιπη Ευρώπη κ τον κόσμο, αλλά με Γ2 μπορείς να διδάξεις κ στην Αγγλία.
Δε γνωρίζω λεπτομέρειες.

gaditana έγραψε: Καλησπέρα.
Γνωρίζει κάποιος αν αυτό συμβαίνει και σε άλλες χώρες? Δηλαδή κατά πόσον αν κάποιος είναι καταχος διπλώματος ξένης γλώσσας επιπέδου C2 μπορεί και αυτόματα να βγάλει άδεια διδασκαλείας αυτής της γλώσσας?
Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον οι φίλοι που γνωρίζουν ή που ζούν στο εξωτερικό, Ισπανία ή και αλλού να μας πληροφορούσαν, παρακαλώ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.124 δευτερόλεπτα