ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ!

Περισσότερα
9 Χρόνια 7 Μήνες πριν #16638 από Mariana
καλησπέρα!!

Διάβασα προσεχτικά όλα όσα γράψατε προηγουμένως και μπορώ να πω ότι συμφωνώ στα περισσότερα από αυτά! Δυστυχώς το εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα είναι από πολλές πλευρές λάθος και πραγματικά είναι αυτό που λέμε "από πού να το πιάσω για να το διορθώσω". Συγκεκριμένα για τα ισπανικά, έχω πολλές ιστορίες "καθηγητών" για να διηγηθώ. Ειδικότερα, στην περιοχή που ζούσα ως φοιτητρια και θέλησα να μάθω ισπανικά, υπήρχαν μόνο 2-3 αλλοδαπές "καθηγήτριες" οι οποίες απλά δίδασκαν επειδή έτυχε να είναι τα ισπανικά η μητρική τους γλώσσα. Τί να σας πω τώρα?? Ότι η αδιαφορία τους στο να μάθουν πράγματα στον μαθητή ξεπερνούσε κάθε όριο??? Ότι απλά δεν ήξεραν καν ελληνικά και δεν μπορούσαν να μου μάθουν τα βασικά??? Εν τέλει αρκέστηκα στο να κάθομαι να μαθαίνω μόνη μου ισπανικά με τη βοήθεια των βιβλίων και του ίντερνετ μέχρι που ήρθα στην Αθήνα. Και ναι, αυτές οι "καθηγήτριες" είχαν όλες εξεταστεί στο ινστιτούτο του Θερβάντες για να μπορούν να διδάξουν σε φροντιστήρια ή κατ' οίκον. Τί να πεις?? Δυστυχώς αυτή είναι η ελληνική πραγματικότητα και επίσης δυστυχώς πρέπει να προσαρμοστούμε σε αυτήν.

Η ερώτηση όμως που ήθελα εξ'αρχής να κάνω είναι η εξής: Γνωρίζει κανείς αν με την απόκτηση του κρατικού διπλώματος Γ2 των ισπανικών μπορεί κάποιος να διδάξει σε φροντιστήριο?? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 7 Μήνες πριν #16641 από hispanista_griego
Το Κρατικό δε δίνει Γ2 ακόμα, επειδή θα γινόταν χαμός με Cervantes, Cambridge, Michigan, Goethe κλπ κλπ.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Mariana

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 4 Μήνες πριν #18259 από CamaronDeLaIsla
Παιδιά ξέρετε αν δίνεται ακόμα η επάρκεια και αδεια διδασκαλείας σε άτομα με superior c2 και αν πρόκειτε να αλλάξει σύντομα?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 4 Μήνες πριν #18261 από incontable
Ναι, δίνεται. Δεν έχω ακούσει τίποτα περί αλλαγής, άλλωστε και στις υπόλοιπες γλώσσες δίνεται η επάρκεια εφόσον ο ενδιαφερόμενος διαθέτει πτυχίο επιπέδου Γ2 στην αντίστοιχη γλώσσα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 4 Μήνες πριν #18263 από Natali
"Η δική μου θέση στο θέμα αυτό είναι ότι οι κάτοχοι ενός πτυχίου γλωσσομάθειας C2 θα πρέπει να εξετάζονται και σε κάτι παραπάνω εάν θέλουν να πάρουν άδεια διδασκαλίας (εξετάση σε διδακτική ή σε θέματα παιδαγωγικής). "

Συγγνώμη αλλά και οι απόφοιτοι φυσικομαθηματικών, οικονομικών, βιολογικών τμημάτων δεν κάνουν παιδαγωγικά μαθήματα (οι τουλάχιστον δεν είναι υποχρεωτικά στο πρόγραμμα σπουδών τους), αλλά απ'όσο ξέρω μια χαρά διδάσκουν. Και ενίοτε πριν καν πάρουν πτυχίο. Άσε που πολλοί καθηγητές μας που έχουν πάρει παιδαγωγικά μαθήματα μόνο ως εκπαιδευτικοί δε μπορούν να χαρακτηριστούν. Η μητέρα λοιπόν, που αναφέρεις ίσως να μπορεί να τα βγάλει καλύτερα πέρα από κάποιον που έχει διαβάσει παιδαγωγική αλλά δεν έχει ασχοληθεί με παιδιά.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": EfakiK

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 4 Μήνες πριν #18298 από EfakiK

Nikos40 έγραψε: Καλησπέρα παιδιά,

η άποψη μου στο θέμα είναι ότι είναι ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ άνθρωποι με το DELE Superior ή με το Proficiency ή με οποιοδήποτε άλλο πτυχίο επιπέδου C2 να διδάσκουν μια ξένη γλώσσα. Πρωτίστως βέβαια, φταίει το ελληνικό κράτος που έχει δώσει αυτό το δικαίωμα, τα συνοικιακά φροντιστήρια ξένων γλωσσών, που επιλέγουν ανάλογα άτομα να διδάξουν για να τους δώσουν τρείς και εξήντα και τέλος οι γονείς που δεν πληροφορούνται σωστά για τις σπουδές κάποιων, που προσλαμβάνουν να διδάξουν ιδιαίτερα μαθήματα στα παιδιά τους.

Η φίλη Latina υποστηρίζει ότι είναι όλα θέμα εμπειρίας....τότε της προτείνω να πάει σε ένα νοσοκόμο, που δουλειά του είναι να δίνει εργαλεία στο χειρουργείο να την χειρουργήσει (της εύχομαι ολόψυχα να είναι πάντα υγιής, ένα απλό παράδειγμα φέρνω) και αυτός μετά από χρόνια θα έχει μεγάλη εμπειρία.

Η παιδαγωγική κατάρτιση, τα γλωσσολογικά, μορφολογικά και συντακτικά φαινόμενα μιας γλώσσας, η διδακτική και μάλιστα ώς ξένης γλώσσας ή δεύτερης, το πολιτισμικό υπόβαθρο και ιδιατέρως της διαπολιτισμικότητας, το ψυχολογικό υπόβαθρο και τέλος η σωστή αξιολόγηση και συμβουλευτική των μαθητών αποκτούνται μέσω της εξάσκησης της/του κατόχου DELE Superior και Proficiency???

Είμαι εκπαιδευτικός και όχι ξένης γλώσσας και γνωρίζω πολύ καλά τα προβλήματα της ελληνικής παιδείας. Ουδέποτε θα άφηνα τα παιδιά μου σε τέτοια χέρια. Είμαστε όλοι υπέυθυνοι για τις πράξεις μας.


Επειδή έχασα το μήνυμα με την ανάλυση που είχα κάνει θα τα πω γρήγορα αυτή τη φορά.
Οι φοιτητές ισπανικής φιλολογίας έχουν ένα υποχρεωτικό μάθημα παιδαγωγικών κ όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να ασχοληθούν περαιτέρω σε μαθήματα επιλογής. Σε καμία περίπτωση δε γίνεται κάποιος παιδαγωγός ή καθηγητής επειδή είχε ένα παιδαγωγικό μάθημα το οποίο μπορεί να περάσει κ τυχαία. Στη δική μου σχολή τα πιο εύκολα μαθήματα ήταν πάντα τα παιδαγωγικά.
Επίσης, κάνουν ένα εξάμηνο πρακτικής άσκησης.
Όσο για τα γλωσσολογικά, μορφολογικά και συντακτικά φαινόμενα μιας γλώσσας δεν μπορώ να δεκτώ ότι κάποιος που είναι σε θέση να περάσει δίπλωμα επιπέδου C2 δεν τα γνωρίζει τουλάχιστον επαρκώς.
Εν κατακλείδι, θεωρώ ότι καλός γίνεται μόνο όποιος ενδιαφέρεται κ όχι όποιος τυγχάνει να ολοκληρώσει μια σχολή. Ως εκπαιδευτικός σίγουρα θα έχετε δει τι 'κυκλοφορεί' στην εκπαίδευση κ υπάρχουν πολλοί σκάρτοι, εκτός κ αν είστε ένας από αυτούς οπότε δεν καταφέρατε να το διακρίνετε. Είναι πολύ εύκολο να ολοκληρώσει κάποιος ένα ελληνικό πανεπιστήμιο κ στην περίπτωση της ισπανικής φιλολογίας είναι εύκολο κ να μπει. Για ένα superior ή αντίστοιχο δίπλωμα ξένης γλώσσας τουλάχιστον απαιτείται να κοπιάσει κ να ασχοληθεί κάποιος!
Δεν έχω τόσο άμεση εμπειρία από τα ισπανικά, αλλά πηγαίνω πάρα πολύ συχνά για μαθήματα γλώσσας σε ιταλικά πανεπιστήμια. Εγώ λοιπόν που δεν είμαι απόφοιτος ιταλικής φιλολογίας μπαίνω σε τμήμα επιπέδου C2 ενώ οι απόφοιτοι ιταλικής φιλολογίας μπαίνουν σε Β1 - Β2. Δε θα εμπιστευθώ κάποιον επειδή έχει το πτυχίο του ΕΚΠΑ όταν δεν είναι ικανός να γράψει καλά με τα κριτήρια που θέτει το εκάστοτε πανεπιστήμιο όπως της Perugia, Genova, Siena κλπ. Κ δε νομίζω ότι ισχύει κάτι διαφορετικό με τα ισπανικά.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.149 δευτερόλεπτα