ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ!

Περισσότερα
14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #5426 από corazoncito
Gracias amiga!

Es absurdo querer subrayar lo que borra el olvido... -Rosana

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #5427 από LaTiNa

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #5429 από maRion
Πριν μερικά χρονια, και πριν πάω για μεταπτυχιακό στην Ισπανία, είχα πάει σε 2 φροντιστήρια για συνέντευξη ως απόφοιτος ξένης φιλολογίας, όχι ισπανικής. Όταν είδαν στο βιογραφικό μου ότι είχα το Intermedio κι ότι είχα πάει κάποτε ένα 6μηνο Ερασμους στην Ισπανία, μου πρότειναν να διδάξω ισπανικά στα φροντιστήρια!! Όταν τους είπα ότι δεν έχω καν τα τυπικά προσόντα, Superior, μου είπαν ότι έτσι κι αλλιώς τα μαθήματα θα απευθύνονται σε αρχάριους, κι ότι αν δεν πάρουν εμένα το πιο πιθανό είναι να πάρουν έναν Ισπανό να διδάξει που απλά είναι Ισπανός.
Κι εγώ πιστεύω ότι το ότι το να έχει κάποιος απλά ένα πτυχίο πανεπιστημίου δε σημαίνει ότι είναι και καλός στη διδασκαλία, ουτε κι εγώ, όμως, μπορώ να διδάξω ελληνικά επειδή είμαι ελληνίδα, ούτε και γαλλικά επειδή στα 16 μου είχα πάρει το Sorbonne, γι αυτό και δεν το κάνω. Προσωπικά δε θα επέλεγα καθηγητή με Superior, ούτε Ισπανό χωρίς αντιστοιχες σπουδές, αναγνωρίζω, όμως, πως μπορεί και στις 2 περιπτώσεις να είναι καλύτεροι από κάποιους πτυχιούχος. Θεωρώ, όμως, πως όταν καποιος εχει πτυχίο, είχε τη διάθεση να ασχοληθεί λίγο παραπάνω με το αντικείμενο, και δε βρεθηκε απλά από μαθητής μιας γλώσσας, ξαφνικά καθηγητής επειδή πήρε το Superior. Κατανοώ ότι μπορεί πραγματικά να του άρεσε η γλώσσα, και να ασχολείται και να τα πάει και καλά, για μένα όμως δεν αρκεί. Κι αυτό το εφάρμοσα κι εγώ προσωπικά. Δεν αρκέστηκα ούτε στο Superior ούτε στο μεταπτυχιακό στην Ισπανία, που το αντικείμενο ήταν και κάπως σχετικό. Εργαζόμουν ήδη ως καθηγήτρια Ισπανικών, επειδή όμως μου άρεσε και έπαιρνα στα σοβαρά αυτό που κάνω, έδωσα και πάλι πανελλήνιες και πέρασα Ισπανική φιλολογία, χωρίς αυτό να σημαινει απαραίτητα ότι οι σπουδες αυτες θα με κανουν καλύτερη στη διδασκαλία της γλώσσας.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #5439 από LaTiNa
..."έδωσα και πάλι πανελλήνιες και πέρασα Ισπανική φιλολογία, χωρίς αυτό να σημαινει απαραίτητα ότι οι σπουδες αυτες θα με κανουν καλύτερη στη διδασκαλία της γλώσσας."

Συγκρατώ αυτό το σημείο και ρωτάω: αφού οι σπουδές αυτές δε θα σε κάνουν καλύτερη στη διδασκαλία της γλώσσας όπως προανέφερες, τότε ποιός ο λόγος; από αυτό συμπεραίνω ότι και χωρίς τόσα πτυχία, αν κάποιος είναι κάτοχος superior (ώστε να του επιτρέπεται να διδάξει) και αν βέβαια έχει την όρεξη και δεν παύει να προσπαθεί για να βελτιωθεί, μπορεί κάλλιστα να διδάξει με μεγαλύτερη επιτυχία από κάποιον που έχει επιπλέον πτυχία και δεν πολυασχολείται γιατί οκ, πήρε τα πτυχία και αυτό ήταν!

Καλό είναι να έχει κάποιος όσα περισσότερα μπορεί! Απο'κει και πέρα όμως, ο καλός καθηγητής δε φαίνεται μόνο από τα πτυχία!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": EfakiK

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #5441 από Γανυμήδης
Παρατηρώ ότι όσοι απορρίπτουν συλλήβδην τους καθηγητές τής Ισπανικής Γλώσσας που έχουν ως τυπικό προσόν το Superior και αξιώνουν ή θέτουν ως προϋπόθεση στην αναζήτησή τους «πολυ-πτυχιούχους», έχουν περισσότερες πιθανότητες να βρεθούν αντιμέτωποι με εντελώς αδιάφορους καθηγητές. Γιατί οι περισσότεροι είναι επαναπαυμένοι στα πτυχία τους και βαριούνται να μελετούν την εξέλιξη της γλώσσας ή να παρακολουθούν τις νέες διδακτικές μεθόδους.

Κουβεντιάζοντας με βιβλιοπώλες μού δήλωναν απερίφραστα ότι αυτοί που κινούν την αγορά των βιβλίων, αλλά και που διατηρούν το ενδιαφέρον τής ισπανικής βιβλιογραφίας είναι οι καθηγητές-κάτοχοι του Superior και όχι οι φιλόλογοι-πτυχιούχοι.

Το συμπέρασμα των δικών μου εμπειριών είναι ότι τον εαυτό μου τον θεωρώ καλό καθηγητή όχι λόγω των πτυχίων μου, αλλά λόγω της κουλτούρας μου και της αγάπης μου προς στους ισπανόφωνους πολιτισμούς. Αυτό ενισχύεται γνωρίζοντας αρκετούς συναδέρφους μου (με τους ίδιους πανεπιστημιακού τίτλους με μένα), οι οποίοι δεν θυσιάζουν ούτε ένα λεπτό απ’ τον χρόνο τους, αλλά ούτε κι ένα ευρώ απ’ την τσέπη τους για να πάρουν ένα καινούριο βιβλίο να δουν μήπως κάτι παραπάνω θα μπορούσαν να μάθουν ή μήπως κάτι διαφορετικό θα βελτίωνε τη διδασκαλία τους.

Η πτυχιολαγνεία όλων αυτών για την αναζήτηση των καθηγητών μιας ξένης γλώσσας τούς οδηγεί πανηγυρικά πιο εύκολα στις χειρότερες επιλογές.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": EfakiK

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #5442 από Γανυμήδης
Πιστεύω ότι ένας καθηγητής με πανεπιστημιακού τίτλους, ο οποίος αντεπιτίθεται με μένος και ζήλο στους καθηγητές τού Superior, αντιμετωπίζει πρωτίστως ανησυχίες και αμφιβολίες με τον ίδιο του τον εαυτό. Σημαίνει ότι φοβάται την ανταγωνιστικότητά τους απέναντι στην δική του αδιαφορία ή απροθυμία για τη βελτίωση τής διδασκαλίας του.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": EfakiK

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.133 δευτερόλεπτα