nuevo formato de C2

Περισσότερα
10 Χρόνια 11 Μήνες πριν #18655 από xanthoula
Απαντήθηκε από xanthoula στο θέμα nuevo formato de C2
Θέλω -αν μου επιτρέπετε- να κάνω ένα σχόλιο για τους ισπανούς και ισπανόφωνους καθηγητές. Αναμφισβήτητα υπάρχουν εξαιρετικοί, με αγάπη για τη δουλειά τους, με πλήρη τυπικά προσόντα, με γνώση της ελληνικής γλώσσας και του ελληνικού πολιτισμού. Υπάρχουν όμως αρκετοί που στην πατρίδα τους είχαν τελειώσει ένα λύκειο (κι αν) και που εκτός από τα προφορικά δεν μπορούν να διδάξουν τίποτα γιατί δεν το ξέρουν καν στη μητρική τους. Βασίζονται λοιπόν στη εξυπνάδα, τη θέληση και την κατανόηση του μαθητή. Και φυσικά έχουν πάρει κόσμο και κοσμάκη στο λαιμό τους. Εδώ λοιπόν θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα ότι δηλ. ο μαθητής πρέπει να αξιώνει κάποια τυπικά προσόντα από τον καθηγητή.
Έχω γνωρίσει "συνάδελφο" από ισπανία παρακαλώ, που δεν ήξερε γρι ελληνικά, δούλευε σε φροντιστήριο στο κέντρο και προσπαθούσε με ελάχιστα αγγλικά και ζωγραφίζοντας στον πίνακα, να διδάξει! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!
Επίσης θα σας συμβούλευα να εμπιστεύεστε συστημένους καθηγητές και όχι κάποιον επειδή έχει φτηνές τιμές. "Η φτήνεια τρώει τον παρά", έλεγε ο παππούς μου

El "etcétera" es el descanso de los sabios y la excusa de los ignorantes.

Enrique Jardiel Poncela

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 11 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 11 Μήνες πριν #18657 από jkh
Απαντήθηκε από jkh στο θέμα nuevo formato de C2

uraniac έγραψε: Ειδικα στους καιρους που ζουμε και για ολους του νεους που διαβαζουν, ειναι μαλλον εγκληματικο να μιλαμε για μη αναγκη πανεπιστημιακης μορφωσης...


Το τόνισα για να μην παρεξηγηθώ αλλά να που παρεξηγήθηκα. Είπα ότι προς Θεού δεν απαξιώνω την πανεπιστημιακή μόρφωση. Αν σκεφτεί κανείς ότι έχω δύο πανεπιστημιακά πτυχία και κάνω το διδακτορικό μου αυτήν την περίοδο, προφανώς και δεν απαξιώνω την πανεπιστημιακή μόρφωση. Απλώς δεν τη θεωρώ από μόνη της ικανή να πιστοποιήσει την ικανότητα/ποιότητα ενός επαγγελματία. Σίγουρα όμως είναι το βασικότερο προσόν και αν συνδυάζεται με μεράκι και ικανότητα τότε έχουμε το τελειο αποτέλεσμα. Αυτό είναι όλο και δεν αλλάζω γνώμη γιατί τα χω βρει και τα χω ξαναβρεί μπροστά μου. Ειδικά στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε με τόσους νέους σπουδασμένους-άνεργους είναι μάταιο να επαινούμε την πανεπιστημιακή μόρφωση συγκεκριμένα για δουλειά. Αυτό το γράφω ως απάντηση σε αυτό που παρατέθηκε πριν. Για πνευματική και προσωπική καλλιέργεια σίγουρα και με χαρά. Η μόρφωση αποτελεί σημαντικό παράγοντα διαμόρφωσης προσωπικότητας και πνεύματος. Για επαγγελματική αποκατάσταση δε νομίζω...Δε σου την εγγυάται...

υΌσο για τους Ισπανόφωνους καθηγητές, το ίδιο ισχύει και για αυτούς. Το οτι έχουν μητρική την ισπανική δεν τους κάνει αυτόματα καλούς καθηγητές. Γιαυτό επιμένω ότι όλα είναι υποκειμενικά.
Last edit: 10 Χρόνια 11 Μήνες πριν by jkh.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 11 Μήνες πριν #18659 από jkh
Απαντήθηκε από jkh στο θέμα nuevo formato de C2

uraniac έγραψε: Jhk: η ενννοια της πιστοποιησης του καθηγητη δεν ειναι για να ειμαστε σιγουροι για το αν ειναι καλος δασκαλος μονο, αλλα για να μπορουμε να προσφυγουμε σε νομικα δικαιολογημενη διαμαρτυρια, αν δεν ειναι.


Άρα, αφού ό κάτοχος του C2 έχει επάρκεια διδασκαλίας από το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, τότε είναι πιστοποιημένος καθηγητής και μπορεί κανείς να προσφύγει σε δικαιολογημένη διαμαρτυρια... Όπως και ο απόφοιτος του Πανεπιστημίου, όπως και οι Ισπανόφωνοι στους οποίους δίνεται επάρκεια από το ίδιο Υπουργείο αν προσκομίσουν απολυτήριο λυκείου ή πτυχίο πανεπιστημίου της χώρας τους...

Αυτό προσπαθώ να εξηγήσω απαντωντας στα σχόλια που έχουν ειπωθεί τελευταία αναφορικά με τους καθηγητές... Πως είσαι δεν είσαι πιστοποιημένος καθηγητής, δεν είσαι απαραίτητα και καλός. Έτσι δεν είναι???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #18929 από uraniac
Απαντήθηκε από uraniac στο θέμα nuevo formato de C2
Σε γενικες γραμμες συμφωνουμε αρα.

Ως προς τη νεα μορφη C2, για να μεινουμε στο θεμα μας, η επιλογη καθηγητη και τμηματος προετοιμασιας ειναι παρα πολυ σημαντικη.

Ο καθηγητης απαιτειται να ειναι πιστοποιημενος φιλολογος ισπανικης, δοκιμασμενα ταλαντουχος σα δασκαλος και ισπανος η ελληνας που εχει σπουδασει η δουλεψει σε ισπανοφωνη χωρα, για διαστημα ανω του εξαμηνου. Επισης, βοηθαει να ειναι εμπειρος στο αντικειμενο του, να εχει ηδη παρακολουθησει σεμιναριο επιμορφωσης εξεταστων, κλπ, γιατι αν εχει υποψηφιους που δινουν τον Νοεμβριο, θα πρεπει να προσαρμοσει τα μαθηματα προετοιμασιας στη νεα μορφη παρα πολυ γρηγορα.

Το τμημα που εχω επιλεξει προσωπικα τρεχει κατω απο εναν τετοιο ανθρωπο, αλλα επειδη εχω δει ενα γενικο πανικο απο την πλευρα και των πιο εμπειρων καθηγητων στο χωρο, πιστευω οτι αυτη η εξεταστικη μαλλον θα ευνοησει οσους ειναι και λιγο πιο ανεξαρτητοι απο τον καθηγητη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #19451 από SUPER!!!
Απαντήθηκε από SUPER!!! στο θέμα nuevo formato de C2
Βρε παιδιά, για πείτε...προετοιμάζεστε για Νοέμβριο; Εχω αγχωθεί αρκετά όπως σας έχω ήδη πει..προσωπικά έδωσα τον Μάιο και κόπηκα στα προφορικά..έχω κάνει το Dominio και την γραμματική Temas de gramatica της C. Moreno και μη μπορώντας τώρα λόγω ανεργίας να κάνω ξανά μαθήματα...το παλεύω μόνη μου..βιβλία δεν υπάρχουν για να 'τριφτούμε' κάπως στο νέο στυλ του C2. Εσείς πώς προετοιμάζεστε; Θέλω να πω, εκθέσεις...γράφετε; προφορικά; γραμματική;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 9 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19567 από jkh
Απαντήθηκε από jkh στο θέμα nuevo formato de C2
Δεν υπάρχουν βιβλία εξειδικευμένα για την προετοιμασία του νέου μοντέλου εξέτασης. Διάβαζε κείμενα από τα παλίά σου βιβλία, γράφε τις περιλήψεις τους, άκου ισπανικό ραδιόφωνο www.rtve.es επιλέγοντας θεματολογία από τις ραδιοφωνικές εκπομπές και γράφε στο τετράδιο σου τι πληροφορίες συγκράτησες. Αν έχεις τελειώσει την ύλη της γραμματικής και έχεις και ένα επίπεδο λεξιλογίου, πιστεύω ότι κάνοντας αυτά θα βοθηθείς πολύ σχετικά με τη νέα δομή. Θα σου συνιστούσα να κατεβάσεις από το internet το παράδειγμα των εξετάσεων από τη σελίδα του cervantes και να αναλύσεις διεξοδικά την κάθε δοκιμασία. Έτσι θα μπεις στο νόημα και θα δεις που ακριβώς να στοχεύσεις. Βασικά χρειάζεται αποτελεσματικό διάβασμα κειμένων και ακουστικό. Από κει και έπειτα η παραγωγή του λόγου (γραπτού και προφορικού) ολοκληρώνει τις απαιτήσεις του νέου μοντέλου.

Υ.Γ είμαι και εγώ υποψήφια και σου λέω τι κάνω και πως διαβάζω εγώ. Δεν είμαι καθηγήτρια και δεν εγγυώμαι ότι οι καθηγητές εδώ μέσα θα με βρουν σωστή σε αυτά που σου προτείνω.

Καλή επιτυχία!
Last edit: 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν by jkh.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.213 δευτερόλεπτα