Ισπανικη φιλολογια στην Θεσσαλονικη

Περισσότερα
8 Χρόνια 8 Μήνες πριν #18063 από maRion
Αρχικά να πω ότι συμφωνώ με όσα λέτε οι περισσότεροι. Κι εγώ θα είχα βολευτεί με ενα τμήμα στη Θεσσαλονίκη αλλά αφού δεν είχα επιλογή, πήγαινα στην Αθήνα. Ίσως και κακώς να έπραξα μιας και είχα ήδη ένα μεταπτυχιακό από Ισπανία κι εργαζόμουν ως καθηγήτρια. Η σχολή σα σχολή δεν προσφέρει και πολλά, όπως σε όλες πρέπει να ασχοληθείς πολύ μόνος σου αν σου αρέσει, τα πράγματα όμως δυσκολεύουν γιατί ούτε οι καθηγητές ούτε τα μαθήματα κατά την ταπεινή μου άποψη δεν προσφέρουν ένα κίνητρο. Πολύ περισσότερο όταν πρόκειται πλεόν για μια γλώσσα που δε θα προσφέρει επαγγελματικές διεξόδους.
Όμως δεν μπορώ να συμφωνήσω με όσα λέτε για το δημόσιο κλπ. Δεν είναι δυνατό να δημιουργούνται σχολές μόνο για τα επαγγέλματα που προσφέρουν θέση στο δημόσιο τομέα. Δε σπουδάζουμε επάγγελμα, αλλά ένα αντικείμενο, μια επιστήμη κλπ. Δεν μπορούμε όλοι να έχουμε την απαίτηση να διοριστούμε. Και πόσοι στο κάτω-κάτω να διοριστούν για τα ισπανικά; Ελάχιστοι κι οι περισσότεροι θα πάρουν τις θέσεις από μετατάξεις. Προσωπικά γνωρίζω πολλούς που μονο γι αυτο επέλεξαν να σπουδάσουν και αυτό όταν μαθεύτηκε ότι τα ισπανικά θα μπουν στα σχολεία. Δεν το κατηγορώ μην παρεξηγηθώ.
Το χειρότερο είναι ότι δεδομενου και των συγκυριών, όλο και λιγότεροι θα επιλέγουν να μάθουν τη γλώσσα και το ότι δε θα υπάρχουν στα σχολεία έστω κι ως εν δυνάμει μάθημα, συμβάλλει στη γενικότερη υποτίμηση της γλώσσας στην αγορά. Το ότι θα εργαστούν 10-20-30 περισσότεροι απόφοιτοι στο δημόσιο για μένα δεν έχει και τόση σημασία...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 8 Μήνες πριν #18064 από despi
Δε διαφώνησε μαζί σου κανένας αγαπητή Marion, και κανένας δεν είπε ότι οι σχολές γίνονται για να σπουδάσουμε επάγγελμα.... όπως όμως προηγουμένως είπες, γνωρίζεις πολλούς που μόλις άκουσαν πως τα ισπανικά θα μπουν στην εκπαίδευση, έτρεξαν να μπουν στη σχολή για να καταφέρουν να διοριστούν γρήγορα, να βολευτούν, ε, σιγά τη δουλεία του καθηγητή....παας, ανοίγεις το βιβλίο, λες 5 χαζά και φέυγεις (χωρίς κανένας μα κανένας να έχει εγγυηθεί κάτι τέτοιο έ!!!!.... άμα αντιμετωπίζαμε διαφορετικά τη διδασκαλία των ξένων γλωσσών στην εκπαίδευση δε θα χρειαζόταν να κάνουμε 7 χρόνια φροντηστήρια για να πάρουμε ένα Lower) Από την άλλη, όλοι αυτοί είναι αυτοί που σήμερα φωνάζουν και λένε: τί θα κάνουν πλέον οι απόφοιτοι της Ισπανικής (οποιουδήποτε τμήματος ε), σπουδάσαμε και το χαρτί το έχουμε στον τοίχο και το κοιτάμε..... Ε. λοιπόν, σπουδάσατε, τα πανεπιστήμια δεν είναι γραφεία ευρέσεως εργασίας αλλά πηγή γνώσης... λέμε τώρα... αυτό έλεγα εγώ πριν.... όταν ο κάθε πικραμένος εκμεταλλευόμενος το ντροπιαστικό κατ' εμέ γεγονός της χαμηλής βάσης της ισπανικής στο ΕΚΠΑ παραδείγματος χάρη, έμπαινε κι έπαιρνε πτυχίο ΑΕΙ λες και πάει στη λαϊκή να αγοράσει ντομάτες, κι όταν μπαίνοντας με χαμηλά κριτήρια και βγαίνοντας με εξίσου χαμηλά προσόντα σε σχέση με αυτά που θα έπρεπε να έχει ως μελλοντικός εκπαιδευτικός και πιθανός δάσκαλος των παιδιών μας, κανένας δεν ενοχλούνταν.... Ενοχλήθηκαν τώρα όσοι πήγαιναν να εκμεταλλευτούν τις συνθήκες αυτές και δεν τους βγήκε.....δυστυχώς η μπάλα πήρε και όσους είχαν αγνές προθέσεις...και προσόντα... κοντά στα ξερά καίγονται και τα χλωρά συνήθως.... άδικο αλλά θυμάστε να γίνεται και κάτι άλλο???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 8 Μήνες πριν #18065 από Mikel Lejarza Eguía
maRion,

Ως προς τη δυνατότητα διορισμού στο δημόσιο

1) Δεν είναι δυνατόν να κάνεις ως Υπουργείο Παιδείας διάκριση μεταξύ των τμημάτων της Αγγλικής, της Γαλλικής, της Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας που οδηγούν σε διορισμό στη δημόσια εκπάιδευση (Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια)

και

των τμημάτων της Ιταλικής και της Ισπανικής Γλώσσας και Φιλολογίας που μέχρι τώρα οι απόφοιτοί τους δεν είχαν δυνατότητα διορισμού στη δημόσια εκπαίδευση, (πόσο μάλλον για το τμήμα Ιταλικής Γλώσας και Φιλολογίας)

2) Εφόσον δεν πρόκειται να εντάξεις την Ισπανική στο δημόσιο εκπαίδευτικό σύστημα για ποιο λόγο δημιουργείς τρία διαφορετικά πανεπιστημιακά τμήματα με γνωστικό αντικείμενο επικεντρωμένο στην Ισπανική (Ε.Κ.Π.Α, Ε.Α.Π, Ιόνιο)

Συνεπώς, ή κάνεις ένα μακροχρόνιο διακομματικό σχεδιασμό για τα γνωστικά αντικείμενα, καθώς και τις καθηγητικές σχολές που θα εφοδιάζουν αυτά τα γνωστικά αντικείμενα με καθηγητές/τριες, ή δεν γίνεται να δημιουργείς πανεπιστημιακά τμήματα μόνο και μόνο για να βολευτούν κάποιοι/κάποιες σε πανεπιστημιακό επίπεδο.

Όφειλε ή δεν όφειλε το τμήμα Ισπανικής Γλώσσας και Φιλολογίας μέσω του Προεδρείου των Διδασκόντων του να διαμαρτυρηθεί εντόνως γι'αυτή την αρνητική εξέλιξη για τα Ισπανικά στο Υπουργείο Παιδείας.

Όσο είδατε εσείς κάποια ανακοίνωση, άλλο τόσο είδα και εγώ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 8 Μήνες πριν #18067 από despi
οι διδάσκοντες πληρώνονται...γιατί να διαμαρτυρηθούν??????? Θα μου πεις....για την τιμή των όπλων....για τα μάτια του κόσμου..... ε, θα μπορούσαν αλλά.....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 8 Μήνες πριν #18076 από Mikel Lejarza Eguía
Toυς βόλευε όμως τόσα χρόνια που η αναλογία διδασκόντων και διδασκομένων ήταν πολύ μικρή σε στύλ ιδιαιτέρου μαθήματος και συνήθιζαν να λένε εκ του ασφαλούς από τις έδρες τους ΑΛΛΟ Η ΜΟΡΦΩΣΗ, ΑΛΛΟ Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.096 δευτερόλεπτα