12 Χρόνια 11 Μήνες πριν #16179 από maria1

Συνημμένο αρχείο:

Όνομα Αρχείου: Απο 19 ΠΥΣΔΕ έχουν ανακοινωθεί κενά καθηγητών

www.inital.gr/component/content/article/...%CE%A3-%CE%94-%CE%95

Για ισπανικά δεν έχει προκύψει ούτε 1 κενό , εμφανίζονται 4 ώρες... στην Δ. Αττική.
Τα Γαλλικά έχει επιβεβαιωθεί ότι ενημερώνουν εγγράφως μαθητές και γονείς σε 3 μεγάλες δευτεροβάθμιες
Η ΔΔΕ Μαγνησίας προωθεί έντυπο το οποίο έχω στα χέρια μου με 3 γλώσσες στο Λύκειο παρά τις Υ.Α.


Rendering Error in layout Attachment/Item: Call to undefined function mb_strlen(). Please enable debug mode for more information.

Μέγεθος αρχείου:67 KB
Συνημμένα:
Περισσότερα
12 Χρόνια 11 Μήνες πριν #16181 από maria1
Μόλις αναρτήθηκε αυτό στο www.diktyo.gr

www.inital.gr/%CE%A4%CE%B1-%CE%99%CF%84%...95%CE%99%CE%9F%CE%A5

τα σχόλια δικά σας, admin μπαίνει και πρώτη σελίδα, δεν υπάρχει χώρος για ιταλικά και ισπανικά

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 11 Μήνες πριν - 12 Χρόνια 11 Μήνες πριν #16190 από Mikel Lejarza Eguía
maria1,

Aπό τη στιγμή που ο θεσμός της δεύτερης ξένης γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση διαμορφώθηκε εξαρχής σε λανθασμένες βάσεις, δηλαδή μέσα στις επιλεγόμενες γλώσσες δεν ήταν και οι νέες ξένες γλώσσες επιλογής (Ιταλική, Ισπανική), αδιαφορώ παντελώς αν η δεύτερη ξένη γλώσσα (Γαλλική, Γερμανική) θα συνεχίσει να υφίσταται στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, εάν δηλαδή οι κλάδοι ΠΕ 05 Γαλλικής και ΠΕ 07 Γερμανικής θα αποκτήσουν ή όχι οργανικές θέσεις και στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, γιατί αυτό στην ουσία τους ενδιαφέρει. Μια φορά θα επιχειρήσω και εγώ να προσεγγίσω το ζήτημα στενόμυαλα, δηλαδή από την κλαδική του άποψη.

Η ένας θεσμός, μια εκπαιδευτική καινοτομία θα λειτουργεί βάσει σχεδιασμού και στην ολότητά του, ή αν είναι να λειτουργεί επιλεκτικά υπέρ συγκεκριμένων κλάδων και ξένων γλωσσών (Γαλλική, Γερμανική) τότε να μην λειτουργήσει ποτέ. Εγώ θα έλεγα ότι δεν υπήρξε σ’αυτά τα λίγα χρόνια από το 2005 και μετά δεύτερη ξένη γλώσσα (Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική, Ισπανική) στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, αλλά επέκταση του γλωσσικού ηγεμονισμού της δεύτερης ξένης γλώσσας (Γαλλικής, Γερμανικής) και στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Να σου θυμίσω maria1 ότι σε τηλεφωνική μου επικοινωνία με τη μόνιμη Σύμβουλο της Γαλλικής Γλώσσας στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο σχετικά με το ζήτημα της εισαγωγής των νέων ξένων γλωσσών επιλογής (Ιταλική, Ισπανική) στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, μου απάντησε ότι το ωρολόγιο πρόγραμμα είναι ήδη επιβαρυμένο με τη δεύτερη ξένη γλώσσα (Γαλλική, Γερμανική).

Όσο για τους άσπονδους φίλους μας, τους συνδικαλιστές των συναφών ξενόγλωσσων κλάδων εκτός του Συλλόγου Καθηγητών Γερμανικής www.dlv.gr , ο κος Πρόεδρος του www.deutsch.gr σε παλαιότερη συνέντευξή του στο ραδιοφωνικό σταθμό Flash αναφέρθηκε στην προχειρότητα του Υπουργείου Παιδείας που αποφάσισε να εισάγει χωρίς σχεδιασμό και για ψηφοθηρικούς λόγους τις νέες ξένες γλώσσες επιλογής (Ιταλική, Ισπανική); Αλλά τη δεκαετία του ’80 αν δεν απατώμαι ο Σύλλογος Καθηγητών Γερμανικής πραγματοποιούσε πορείες αναρτώντας πανό περί Πολυγλωσσίας στην Τσιμισκή και διοργάνωνε hapennings με λουκάνικα στην Καμάρα της Θεσσαλονίκης για να εισαχθεί η Γερμανική γλώσσα στη Δημόσια Εκπαίδευση.

Για το Νέο Λύκειο ήταν ευρέως γνωστό ότι οι μαθητές συνέχιζαν τα Αγγλικά τους, εκτός αν κάποιος οραματιστής Διευθυντής προωθούσε και την σκονισμένη στο ράφι εγκύκλιο για τη δεύτερη ξένη γλώσσα. Μόνο Αγγλικά, Αγγλικά, Αγγλικά........................................................... E ας μείνουν λοιπόν τα Αγγλικά, αυτή έτσι και αλλιώς δεν ήταν και είναι η ακολουθούμενη πρακτική τόσα και τόσα χρόνια, αυτή έτσι και αλλιώς δεν είναι η lingua franca.

Για μια φορά ας είναι ειλικρινές το ΥΠΔΒΜΘ. Εφόσον μπορεί να προσφέρει μόνο Αγγλικά στους μαθητές, ας μην εκδίδει Υπουργικές Αποφάσεις περί περισσοτέρων γλωσσών, για να μην καλλιεργεί και προσδοκίες σε μαθητές και καθηγητές.

Όσο για το Γυμνάσιο, δυστυχώς οι νεοσύστατοι κλάδοι ΠΕ 34 Ιταλικής και ΠΕ 40 Ισπανικής και οι απόφοιτοι των τμημάτων Ιταλικής και Ισπανικής του Α.Π.Θ, του Ε.Κ.Π.Α., του Ιονίου και του Ε.Α.Π, πληρώνουν τα μεγαλόπνοα σχέδια περί Πολυγλωσσίας της απερχόμενης κυβέρνησης, τους χιλιάδες διορισμούς καθηγητών Γαλλικής και Γερμανικής, οι οποίοι εδώ και δεκαετίες δεν υλοποιούνταν βάσει κάποιου λελογισμένου σχεδιασμού και κάποιας πρότερης απογραφής του μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού. Πάρε κόσμε Γαλλικά και Γερμανικά………………………………………………………………, έχουμε καραβιές απόφοιτων που αναμένουν.

Στα υπομνήματά σας κοι Πρόεδροι των Συλλόγων Καθηγητών Γαλλικής και Γερμανικής δεν τονίζατε πάντα τον αριθμό των μελών σας, τους χιλιάδες ψήφους που εκπροσωπείτε; Ντροπή και αίσχος στο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικών του 2008 που το Υπουργείο Παιδείας προκήρυξε μόνο 9 θέσεις για το νεοσύστατο κλάδο ΠΕ 34 Ιταλικής. Θα ήταν προτιμότερο να μην είχε προκηρύξει καθόλου.
Γιατί το Υπουργείο Παιδείας εισήγαγε τη Γερμανική γλώσσα το 1993 στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και ταυτόχρονα δεν εισήγαγε τότε κε Πρόεδρε του www.deutsch.gr και την Ιταλική γλώσσα;

Kαι ήρθαν μετά από 15 χρόνια οι θιασώτες της Πολυγλωσσίας της Νέας Δημοκρατίας για να εισάγουν όχι 1 αλλά 4 νέες ξένες γλώσσες επιλογής ταυτόχρονα (Ιταλική, Ισπανική, Ρωσική και Τουρκική) με πιλοτικά προγράμματα των 3 και 6 σχολείων πανελλαδικώς κακήν κακώς στο εκπαιδευτικό σύστημα.

Και μέσα σ΄όλα αυτά είχες και κάποιους να θέτουν ως πρωταρχικό στόχο την κατάτμηση του τμήματος Ιταλικής και Ισπανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Ε.Κ.Π.Α. Όλα τα’χε η Μαριωρή ο φερετζές της έλειπε.

Α ρε κατακαημένε ΠΕ 40 Ισπανικής τι σου’ μελλε να πάθεις. Πάλι καλά που κάποιοι έστω και καθυστερημένα κατανόησαν την κρισιμότητα της κατάστασης και δημιούργησαν τον Πανελλήνιο Σύλλογο Καθηγητών Ισπανικής Π.Ε.

Που λόγος βέβαια για σύσταση θέσεων Σχολικών Συμβούλων Ιταλικής και Ισπανικής, που λόγος για σύσταση θέσεων Συμβούλων ή Παρέδρων Ιταλικής και Ισπανικής στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, που λόγος για εισαγωγή της δεύετρης ξένης γλώσσας (Ιταλικής,Ισπανικής) στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, Αυτά είναι όνειρα θερινής νυκτός.

Ας είναι καλά η Υπουργός και ο Γενικός Γραμματέας, οι οποίοι έλυσαν πολύ εύκολα το γόρδιο δεσμό της Μεγάλης Ιδέας για την Πολυγλωσσία και της ανάγκης μελλοντικών διορισμών για την Ιταλική, Ισπανική και Ρωσική. Γιατί όπως είπε και η κα Υπουργός στον κο βουλευτή του ΛΑ.Ο.Σ: Δεν είναι πολλοί οι πόροι που έχουμε και δεν μπορούμε να συμπεριφερόμαστε ως μια χώρα που δεν έχει κανένα οικονομικό πρόβλημα και μπορεί να διδάξει με μεγάλη άνεση πολλές γλώσσες, γιατί -όπως ξέρετε- υπάρχουν και τα ρωσικά πλέον, όχι μόνο τα ισπανικά και τα ιταλικά..................... εγώ καταλαβαίνω πάρα πολύ καλά την ουσία της ερώτησής σας και για ποιο λόγο την έχετε κάνει.

Μήπως είναι τελικά πιο ωφέλιμος οικονομικά και συνάμα πιο λειτουργικός ο διαxωρισμός των σχολείων σε αγγλόφωνα και γαλλόφωνα της δεκαετίας του '80; Μήπως είναι πιο τίμιο να μην δημιουργείς πανεπιστημιακά τμήματα και να μην παράγεις απόφοιτους, εάν δεν μπορείς τους απορροφήσεις.

Ένα δεν θα ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου. Την ημέρα που προκήρυξε τις εκλογές ο κος Καραμανλής έπαιρνα ο αφελής τηλέφωνο στα γραφεία των βουλευτών του ΠΑ.ΣΟ.Κ για να ενημερωθώ για τις απαντήσεις κάποιων ερωτήσεων. Όλοι οι γραμματείς και οι επιστημονικοί συνεργάτες ήταν τόσο χαρούμενοι και μου τόνιζαν πόσο θα άλλαζαν προς το καλύτερο τα πράγματα στην Παιδεία, πόσο θα προχωρούσε το εγχείρημα της Πολυγλωσσίας και άλλες τέτοιες μπούρδες. Μετά από 2 μήνες oι περισσότεροι από τους πρώην αντιπολιτευόμενους και νυν βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος σταμάτησαν να καταθέτουν ερωτήσεις επειδή δεν ήθελαν πλέον εμφανώς να ασκήσουν κριτική στο πάνσοφο κυβερνητικό έργο, αλλά όπως με διαβεβαίωναν ενοχλούσαν με εσωτερικές αναφορές την κα Υπουργό για το ζήτημα της Πολυγλωσσίας και των νέων ξένων γλωσσών επιλογής (Ιταλική, Ισπανική). Ευτυχώς που υπήρξαν και λίγοι βουλευτές όπως η κα Ελένη Τσιαούση, η βουλευτής του ΠΑ.ΣΟ.Κ. του Νομού Έβρου, η οποία συνέχισε να αναδεικνύει με αμείωτο ενδιαφέρον κάποια από τα προβλήματα των νέων ξένων γλωσσών επιλογής (Ιταλική, Ισπανική) και έτσι οι απόφοιτοι της Ειδίκευσης Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού και της Διδακτικής της ως Ξένης του Ιονίου εξασφάλησαν την υπαγωγή τους στον κλάδο ΠΕ 40 Ισπανικής.

Θα κλείσω το παραλήρημά μου με κάτι που είχε πεί ο Άσιμος: Πώς γίνεται στον κάθε παλαβιάρη κουτόχορτο χιλιάδες να βοσκούν;
Last edit: 12 Χρόνια 11 Μήνες πριν by Mikel Lejarza Eguía.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": EfakiK

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.