Καταργείται η διδασκαλία των ξένων γλωσσών στο Νέο Λύκειο

Περισσότερα
12 Χρόνια 10 Μήνες πριν #16109 από penelope8
Το θέμα δεν είναι μόνο οι νέοι καθηγητές που ήδη θα γνωρίζουν ότι δεν πρόκειται τα ισπανικά να μπουν στα σχολεία. Το θέμα είναι επίσης πόσοι καθηγητές ισπανικών ξόδεψαν χρόνο και χρήμα για το τίποτα: απ'το να τρέξουν να καταθέσουν τα δικαιολογητικά για ωρομήσθιοι και αναπληρωτές, μέχρι αυτοί που μέχρι τώρα ήταν ωρομίσθιοι (που ωρομίσθιος σημαίνει τρέχω απ'το ένα σχολείο στο άλλο να συμπληρώσω κάποιες ώρες και πληρώνομαι μια φορά το χρόνο και επίσης που ίσως θα μπορούσαν να κάνουν κάτι άλλο όλο αυτό το διάστημα) και τελικά θα δουν την πόρτα της εξόδου. Κάνεις στο υπουργείο δεν το υπολόγισε αυτό. Και αυτό είναι κυριολεκτικά απάνθρωπο και ασυγχώρητο λάθος απ'την κυβέρνηση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 10 Μήνες πριν #16111 από Juanita La Quejica

penelope8 έγραψε: Το θέμα δεν είναι μόνο οι νέοι καθηγητές που ήδη θα γνωρίζουν ότι δεν πρόκειται τα ισπανικά να μπουν στα σχολεία. Το θέμα είναι επίσης πόσοι καθηγητές ισπανικών ξόδεψαν χρόνο και χρήμα για το τίποτα: απ'το να τρέξουν να καταθέσουν τα δικαιολογητικά για ωρομήσθιοι και αναπληρωτές, μέχρι αυτοί που μέχρι τώρα ήταν ωρομίσθιοι (που ωρομίσθιος σημαίνει τρέχω απ'το ένα σχολείο στο άλλο να συμπληρώσω κάποιες ώρες και πληρώνομαι μια φορά το χρόνο και επίσης που ίσως θα μπορούσαν να κάνουν κάτι άλλο όλο αυτό το διάστημα) και τελικά θα δουν την πόρτα της εξόδου. Κάνεις στο υπουργείο δεν το υπολόγισε αυτό. Και αυτό είναι κυριολεκτικά απάνθρωπο και ασυγχώρητο λάθος απ'την κυβέρνηση.


Σωστά! Ένα ακόμα στα τόσα... αλλά ποιός νοιάζεται...

"Todos los hombres estamos hechos del mismo barro, pero no del mismo molde."
Proverbio mexicano

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 10 Μήνες πριν #16112 από Mikel Lejarza Eguía
Ας ευχηθούμε εφεξής για τους μελλοντικούς φοιτητές που θα επιλέξουν να σπουδάσουν κάποιο γνωστικό αντικείμενο ότι τα νέα πανεπιστημιακά τμήματα που θα δημιουργούνται σ'αυτή τη χώρα, αλλά και τα νεά γνωστικά αντικείμενα που θα εισάγονται στα ωρολόγια προγράμματα της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να μην γίνονται στα τυφλά, είτε επειδή κάποιοι επιθυμούν να αποκτήσουν έδρα στο Πανεπιστήμιο και δημιουργούν ένα τμήμα ή πρόγραμμα σπουδών, είτε επειδή κάποιος Υπουργός αποφάσισε ότι η Πολυγλωσσία είναι πολύ ωραία ιδέα και χωρίς δεύτερη σκέψη έβαλε Ιταλικά, Ισπανικά, Ρωσικά και Τουρκικά εν μια νυκτί με μια Υπουργική Απόφαση. Προεκλογικό πυροτέχνημα του πρώην Υπουργού Παιδείας κου Στυλιανίδη και του πρώην Υφυπουργού Παιδείας κου Λυκουρέντζου είναι η εισαγωγή της Ισπανικής γλώσσας στη Δευτεεροβάθμια Εκπαίδευση.

Κάποια στιγμή σ'αυτό το κράτος θα πρέπει να υπάρξει συνέχεια.

Λυπάμαι πολύ γι'αυτό που θα πώ, αλλά εφόσoν το Υπουργείο Παιδείας δεν είχε σκοπό να εισάγει την Ισπανική γλώσσα στη Δημόσια Εκπαίδευση επί ίσοις όροις με τη Γαλλική και τη Γερμανική, για ποιο λόγο δημιούργησε 3 διαφορετικά πανεπιστημιακά τμήματα παράγοντας απόφοιτους, δηλαδή την Ισπανική Φιλολογία στο Ε.Κ.Π.Α, το Ισπανική Γλώσσα και Πολιτισμός στο Ε.Α.Π, καθώς και την Ειδίκευση Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού και της Διδακτικής της ως Ξένης στο Ιόνιο;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 10 Μήνες πριν #16114 από penelope8
Στο γιατί δημιούργηθηκαν τα τμήματα νομίζω ότι την απάντηση μπορούμε να τη φανταστούμε... πριν γίνει ο χαμός με την οικονομική κρίση κτλ, το κράτος το μόνο που έκανε, είναι να προσπαθεί να εισάγει διαφόρους απόφοιτους ως δημοσίους υπαλλήλους, απόφοιτους σχολών που δημιουργήθηκαν και αυτά κάποτε πάλι για να απορροφηθεί κόσμος.
Είναι ένας φαύλος κύκλος. Απλά τόσο καιρό δεν ενοχλούσε πουθενά το να πάνε και να γίνουν όλοι δημόσιοι υπάλληλοι, να διοριστούν κτλ..μέχρι που η κρίση χτύπησε την πόρτα της Ελλάδας...τώρα πλέον θα σφίξουν τα ζωνάρια γερά, και οτιδήποτε θεωρείται περιττό, απλά δεν θα υπάρχει....
και αφού δεν θα έχουν ανταπόκριση αυτά τα επαγγέλματα, λογικό είναι και αργότερα με τη σειρά τους οι αντίστοιχες σχολές να υπολειτουργήσουν ή και να κλείσουν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 12 Χρόνια 10 Μήνες πριν #16130 από Mikel Lejarza Eguía
penelope8,

Ως προς το θέμα των χρημάτων που έθιξες, θα σου αναφέρω μόνο ότι ως απόφοιτος του προγράμματος σπουδών Ισπανική Γλώσσα και Πολιτισμός του Ε.Α.Π πλήρωσα 7.200 ευρώ, δηλαδή 600 ευρώ ανά θεματική ενότητα. Κάθε χρόνο αυξάνονται τα δίδακτρα και σήμερα οι εν ενεργεία φοιτητές των προπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών του Ε.Α.Π πληρώνουν 700 ευρώ ανά θεματική ενότητα. Δεδομένου ότι κάποιος/κάποια αποφασίζει να σπουδάσει και να πληρώσει αυτό το ποσό, θεωρώ ότι το εκάστοτε πρόγραμμα σπουδών οφείλει να του παρέχει την προς τούτο αναγκαία θεωρητική και πρακτική εξάσκηση, ώστε να μην ανακύψουν μελλοντικά προβλήματα π.χ. ως προς το ζήτημα της πιστοποίησης της παιδαγωγικής και της διδακτικής επάρκειας που θέτει ο νέος νόμος υπ’αριθμόν 3848/2010.

Σύμφωνα λοιπόν με το νέο νόμο, μετά το 2014 θα απαιτείται ως προϋπόθεση συμμετοχής στο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικών η κατοχή πιστοποιητικού παιδαγωγικής επάρκειας, η οποία θα πιστοποιείται είτε α) Με βεβαίωση περί επιτυχούς παρακολούθησης ειδικού προγράμματος σπουδών τουλάχιστον εξαμηνιαίας διάρκειας, το οποίο παρέχεται από τμήμα Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (Α.Ε.Ι.) ή από ομάδες συνεργαζόμενων τμημάτων του ίδιου ή περισσότερων Α.Ε.Ι. είτε β) Με την κατοχή πτυχίου τμήματος Α.Ε.Ι., το πρόγραμμα σπουδών του οποίου εξασφαλίζει την προς τούτο αναγκαία θεωρητική κατάρτιση και πρακτική εξάσκηση. Το πρόγραμμα σπουδών αξιολογείται ως προς την εξασφάλιση της παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας μετά το πρώτο έτος λειτουργίας του, εν συνεχεία δε κάθε τέσσερα έτη, Ως προς την εξασφάλιση της παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας εκδίδεται διαπιστωτική απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, ύστερα από γνώμη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, είτε γ) Με την κατοχή πτυχίου παιδαγωγικών τμημάτων Α.Ε.Ι. είτε δ) Με την κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ή διδακτορικού διπλώματος στις επιστήμες της αγωγής, είτε ε) Με την κατοχή παιδαγωγικού πτυχίου της Παιδαγωγικής Τεχνικής Σχολής (ΠΑ.ΤΕ.Σ.) ή της Ανωτέρας Σχολής Εκπαιδευτικών Τεχνολόγων Μηχανικών (Α.Σ.Ε.ΤΕ.Μ.) της πρώην Σχολής Εκπαιδευτικών Λειτουργών Επαγγελματικής και Τεχνικής Εκπαίδευσης (Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε.) ή της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.).

Επειδή στο ισχύον πρόγραμμα σπουδών του Ισπανική Γλώσσα και Πολιτισμός του Ε.Α.Π δεν περιλαμβάνονται μαθήματα Παιδαγωγικών και Διδακτικής και σε περίπτωση που δεν αναδιαρθρωθεί το εν λόγω πρόγραμμα σπουδών μέχρι το 2014, όσοι απόφοιτοί του επιλέξουν να εργαστούν στη Δημόσια Εκπαίδευση και αποφασίσουν να λάβουν μέρος στο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικών θα είναι αναγκασμένοι είτε να παρακολουθήσουν κάποιο ειδικό πρόγραμμα σπουδών εξαμηνιαίας διάρκειας, είτε να αποκτήσουν κάποιο μεταπτυχιακό τίτλο στις Επιστήμες της Αγωγής, εν αντιθέσει με τους συναδέλφους τους απόφοιτους του τμήματος Ισπανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Ε.Κ.Π.Α, ή της Ειδίκευσης Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού και της Διδακτικής της ως Ξένης του Ιονίου, όπου στα προγράμματα σπουδών των ανωτέρω τμημάτων περιλαμβάνονται μαθήματα Παιδαγωγικών και Διδακτικής.

Εκτός αν το 2014 το Εθνικό Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Παλαιό Παιδαγωγικό Ινστιτούτο) εισηγηθεί θετικά ως προς το ζήτημα της εξασφάλισης παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας του ισχύον προγράμματος σπουδών Ισπανική Γλώσσα και Πολιτισμός του Ε.Α.Π στο Υπουργείο Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων για να εκδοθεί η σχετική διαπιστωτική υπουργική απόφαση.

Bέβαια οι απόφοιτοι του προγράμματος σπουδών Ισπανική Γλώσσα και Πολιτισμός του Ε.Α.Π έχουν κατοχυρώσει τα επαγγελματικά τους δικαιώματα: www.ispania.gr/eidhseis/ispanika-ekpaide...h-epaggelmatikwn-eap και διαθέτουν αποδεκτό τίτλο ως προς τα τυπικά προσόντα διορισμού του εκπαιδευτικού προσωπικού κλάδου ΠΕ 40 Ισπανικής: career.duth.gr/cms/?q=node/35749 .

Αναρωτιέμαι αν είναι τόσο δύσκολο να αναδιαρθρωθεί το ισχύον πρόγραμμα σπουδών των 12 θεματικών ενοτήτων και να προστεθεί και μια 13η θεματική ενότητα, η οποία να περιλαμβάνει μαθήματα Παιδαγωγικών και Διδακτικής, ώστε οι απόφοιτοι του προγράμματος σπουδών Ισπανική Γλώσσα και Πολιτισμός του Ε.Α.Π να είναι κατοχυρωμένοι ως προς την απαιτούμενη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια μετά το 2014.
Last edit: 12 Χρόνια 10 Μήνες πριν by Mikel Lejarza Eguía.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 10 Μήνες πριν #16133 από penelope8
Morgan,
δυστυχώς γνωρίζω πόσα χρήματα μπορεί να ξόδεψε ένας σπουδαστής είτε για να σπουδάσει στο τμήμα Ισπανικής Γλώσσας και Φιλολογίας Αθηνών είτε στην πιο δύσκολη περίπτωση του ΕΑΠ.
Και αυτό είναι που με λυπεί περισσότερο. Το ότι κανείς δεν υπολογίζει την προσπάθεια που μπορεί να έχει καταβάλει κάποιος για να αποκτήσει ένα πτυχίο και μαζί του κάποια όνειρα επαγγελματικά.
Όταν είχα πρωτοακούσει ότι το πτυχίο ενός αποφοίτου του ΕΑΠ δεν ισοδυναμεί με ενός του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου, θεώρησα ότι κάποιοι πόλυ εύστοχα εκμεταλλεύτηκαν την αδυναμία (κυρίως λόγω έλειψης χρόνου) κάποιων να φοιτήσουν στο ΕΚΠΑ. Κάποιοι γνωστοί μου τουλάχιστον αυτό μου δήλωσαν, ότι φοιτούν στο ΕΑΠ διότι δουλεύουν κτλ και ήταν αδύνατο κοινώς να "ξανακαθίσουν στα θρανία", όπως θα γινόταν αν φοιτούσαν σε μια άλλη σχολή - αν κάνω λάθος με διορθώνεις. Έτυχε να δω αρκετές από τις εργασίες που πραγματοποιούσαν οι σπουδαστές του ΕΑΠ και δεν θεώρησα σε καμία περίπτωση ότι είναι κατωτέρου επιπέδου από το ΕΚΠΑ, οπότε δεν βρίσκω και το λόγο γιατί να μην είναι ισότιμα πτυχία. Ο κόσμος στην Ελλάδα έχει μια λανθασμένη-οπισθοδρομική τελείως άποψη και αν ακούσουν ότι κάποιος πληρώνει σε πανεπιστήμιο (άσχετα αν είναι καλύτερου επιπέδου από τα Ελληνικά Δημόσια - όπως σε περιπτώσεις πανεπιστημίων Ευρώπης) θεωρούν ότι αγοράζει το πτυχίο του.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.122 δευτερόλεπτα