Ερώτηση στη Βουλή: «Η ανάγκη κάλυψης των κενών του κλάδου ΠΕ40 Ισπανικής»

Περισσότερα
Περισσότερα
13 Χρόνια 10 Μήνες πριν #13143 από penelope8
Δυστυχώς όσο αφορά το θέμα της πρόσληψης καθηγητών Ισπανικής γλώσσας στα σχολεία, τα πράγματα θα είναι δύσκολα. Αν λάβει κανείς υπόψη του την οικονομική κατάσταση της χώρας, θα καταλάβει ότι το κράτος δεν είναι σε θέση να προσλάβει και άλλους καθηγητές.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 13 Χρόνια 10 Μήνες πριν #13145 από Mikel Lejarza Eguía
Αν το ΥΠΔΒΜΘ τροποποιήσει την εγκύκλιο σχετικά με τις δηλώσεις των μαθητών στην ΣΤ' Δημοτικού για τη δεύτερη ξένη γλώσσα και εφεξής ο κάθε μαθητής μπορεί να δηλώνει δύο δεύτερες ξένες γλώσσες αντί για μία όπως ισχύει, ώστε να ικανοποιείται η επιλογή του μαθητή για την οποία υπάρχει ήδη μόνιμο προσωπικό στα Γυμνάσια και στα Λύκεια (3.625 μόνιμοι καθηγητές Γαλλικής και 1.745 μόνιμοι καθηγητές Γερμανικής), όπως καταλαβαίνεις η Ιταλική (με περίπου 32 μόνιμους καθηγητές Ιταλικής πανελλαδικά), αλλά και η Ισπανική (με 0 μόνιμους καθηγητές Ισπανικής πανελλαδικά) θα υφίστανται μόνο στα έγγραφα των δηλώσεων.

Αυτά τουλάχιστον ειπώθηκαν στη συνάντηση του Πανελλήνιου Συλλόγου Καθηγητών Ιταλικής με την Υφυπουργό Παιδείας κα Χριστοφιλοπούλου και με το Γενικό Γραμματέα του ΥΠΔΒΜΘ κο Κουλαϊδή, οι οποίοι μεταξύ άλλων δήλωσαν ότι το ελληνικό σχολείο δεν μπορεί να προσφέρει 7 ξένες γλώσσες (Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική, Ισπανική, Ρωσική και Τουρκική). Σύντομα θα πρέπει να γίνει και η σύσταση κλάδων εκπαιδευτικού προσωπικού Ρωσικής και Τουρκικής Γλώσσας.

Θεωρείται πολυτέλεια για το ΥΠΔΒΜΘ η προώθηση της Πολυγλωσσίας, πόσο μάλλον όταν υπάρχουν 1.500 μόνιμοι υπεράριθμοι καθηγητές της Γαλλικής, οι οποίοι κάθονται (τόσα χρόνια οι εκάστοτε κυβερνήσεις διόριζαν καθηγητές Γαλλικών και Γερμανικών χωρίς να ελέγχουν αν υπάρχουν όντως οργανικά κενά) και τώρα η οικονομική κρίση επιβάλλει περιορισμό των προσλήψεων, εξορθολογισμό των υφιστάμενων πολυάριθμων εκπαιδευτικών κλάδων (ίσως και κατάργηση κάποιων) και καλύτερη δυνατή αξιοποίηση του υφιστάμενου μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού.

Για ποιο λόγο λοιπόν το ΥΠΔΒΜΘ να προχωρήσει σε προσλήψεις αναπληρωτών και σε μόνιμους διορισμούς για τους νεοσύστατους κλάδους ΠΕ 34 Ιταλικής και ΠΕ 40 Ισπανικής;

Το γεγονός ότι έχουν συσταθεί οι νεοσύστατοι κλάδοι ΠΕ 34 Ιταλικής και ΠΕ 40 Ισπανικής αφορά τον πολιτικό σχεδιασμό του ΥΠΔΒΜΘ, ο οποίος φρόντισε έστω και τυπικά να συμβαδίσει με την οδηγία της Πολυγλωσσίας.

Το οργανωτικό κομμάτι όμως της εφαρμογής της οδηγίας της Πολυγλωσσίας χρονοτριβεί (ίσως δεν εφαρμοστεί και ποτέ) γιατί αφορά τη συγκρότηση μόνιμου προσωπικού για τους νεοσύστατους κλάδους ΠΕ 34 Ιταλικής και ΠΕ 40 Ισπανικής, τη σύσταση θέσεων Σχολικών Συμβούλων Ιταλικής και Ισπανικής, τη σύσταση θέσεων Συμβούλων ή Παρέδρων Ιταλικής και Ισπανικής στο κύριο σώμα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, την εισαγωγή των νέων ξένων γλωσσών επιλογής (Ιταλικής και Ισπανικής) στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Ίσως ένας κοινός Πανελλήνιος Σύλλογος Καθηγητών Ισπανικής Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης να μπορούσε καλύτερα να αντιμετωπίσει αυτά τα προβλήματα.

Επιπροσθέτως, ίσως θα έπρεπε οι Σύλλογοι των φοιτητών των τμημάτων Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Α.Π.Θ και του Ε.Κ.Π.Α, καθώς και του τμήματος Ισπανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Ε.Κ.Π.Α να ξεκινήσουν καταλήψεις σε συνεργασία με τους Πρόεδρους και τα μέλη Δ.Ε.Π. των τμημάτων αυτών, ώστε να σταματήσουν αυτά τα τμήματα να παράγουν άνεργους πτυχιούχους.
Last edit: 13 Χρόνια 10 Μήνες πριν by Mikel Lejarza Eguía.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": penelope8

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 10 Μήνες πριν #13191 από penelope8
@Morgan
Συμφωνώ απόλυτα με όσα αναφέρεις.
Επιμένω να υποστήριζω ότι μου φαίνεται τελείως απίθανο να υπάρξει ΑΣΕΠ, μόνιμοι κτλ όσο αφορά την Ισπανική Γλώσσα.
Στην αρχή νομίζω ότι απλά έγινε μια προσπάθεια ώστε να ανοίξουν κάποιες θέσεις εργασίας και για τους απόφοιτους της Ισπανικής Φιλολογίας.
Τώρα πλέον που στο δημόσιο θα υπάρξει το καθεστώς αντί να προσλαβάνουν να μείωνται οι θέσεις δεν νομίζω να προχωρήσει το θέμα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 10 Μήνες πριν #13194 από Mikel Lejarza Eguía
Oι απόφοιτοι της Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού του Ε.Α.Π, οι απόφοιτοι της Ισπανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Ε.Κ.Π.Α, καθώς και οι απόφοιτοι της Ειδίκευσης Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού και της Διδακτικής της ως Ξένης του Ιονίου πρέπει να δημιουργήσουν ένα κοινό Σύλλογο Καθηγητών Ισπανικής Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης.

Τουλάχιστον οι καθηγητές Ιταλικής κάτι κατάφεραν (Για το σχολικό έτος 2010 - 2011 8 μόνιμους διορισμούς και (23 και 117) 140 αναπληρωτές πλήρους ωραρίου. Εκκρεμεί η πρόσληψη άλλων 150 αναπληρωτών πλήρους ωραρίου για να καλυφθούν όλα τα κενά του κλάδου ΠΕ 34 Ιταλικής).

'Εχουν ένα κοινό Πανελλήνιο Σύλλογο Καθηγητών Ιταλικής, πραγματοποιούν συναντήσεις κάθε εβδομάδα στο Υπουργείο Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και έχουν κάνει χαρτογράφηση των κενών. Κατάφεραν να δούν την Υφυπουργό κα Χριστοφιλοπούλου και έχουν συναντήσει πολλάκις το Γενικό Γραμματέα κο Κουλαϊδή, καθώς και τους διάφορους Ειδικούς Συμβούλους.

Ανά τακτά χρονικά διαστήματα δημοσιεύουν Δελτία Τύπου στις εκπαιδευτικές ιστοσελίδες www.alfavita.gr , www.esos.gr . Διοργανώνουν Συνελεύσεις σε Αθήνα και σε Θεσσαλονίκη.

Εμείς τι κάνουμε;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.189 δευτερόλεπτα